2.Bölüm: Serzeniş

10 1 0
                                    

''Baran geri dönmüş ''Her şeyden bir anda uzaklaşmamı, aklımdakilerden kaçmamı sağlayan tek bir cümle. Bir anda bulunduğum şehri, evimi, ailemi, herkesi unutmuş gibiydim. Sadece isminin geçtiği yerde nefesimin kesildiğini hissederken bir de onunla karşı karşıya gelirsem olacakları düşünemiyorum bile.

Baran; çocukluğum, ilk aşkım, ilk sevdiğim, gözlerinin rengine tutulduğum, kalbini sevdiğim,  Ruh-u Revan'ım , bütün ilklerimin sahibi imkanı var iken imkansız olan aşkım Baran Soylubeyoğlu..

Kendi iç dünyamdan Berfin'in sesiyle uzaklaştım. ''Kızım sana diyorum ya Baran dönmüş ,hem akşama Rojda'nın düğünü var geleceksin değil mi ? Söz vermiştik gidecektik diye'' deyince bütün düşüncelerimden uzaklaştım. Tabiki geleceğim diyerek başımdan atmaya çalışmıştım oysa ki.. Baran nasıl, acaba değişmiş miydi? Gözleri hala bana baktığında içimi ısıtır mı, özlemiş midir bizi, o çok sevdiğim gözlerinin rengi hala sıcak bakıyor mu ,ah baran ah niye hala sendeyim ki , her şeyden herkesten geçerim de bir senden geçemem be Baran'ım..  Kimse girdi mi hayatına başkaları baktı mı güzel gözlerine , dokundu mu o yanağının çukurundaki çok sevdiğim gamzelerine ? Şu an hissettiklerimi tek kelime ile anlatacak olursam bu '' SERZENİŞ '' olurdu. Ruhumun serzenişiydi. Kalbimin hala Baran'ın sıcaklığını istemesi, ellerini tutup, onunla ölüme bile gitme isteğiydi. 

Berfin'in beni sarsmasıyla kendime geldim. ''Ya yine Baran Bey'i mi düşünüyorsun sen , hayır anlamıyorum ne buldun o vicdansız da bu kadar takılı kaldın. gül gibi kızsın yazık ettin kendine , hala da ediyorsun'' diyerek her zamanki konuşmalarına başlamıştı yine ve yine. Tartışmayı sevmediğimden ve ne kadar anlatsam da anlamayacağından susmayı seçtim.  Akşam için hazırlanmaya başlamıştık bile. Yeşil elbisemi giymiştim, gözlerimin rengini daha da ortaya çıkaran . Güzel bir makyaj. Ve her şeyimle hazırdım. Bir şey eksik gibiydi. Kolyem yoktu , oysa boynumdaydı, hay aksi.  Yere düşen üzerinde  Anka kuşu olan halam Evin ismi gibi aşk kadını olan biriciğimin ölmeden önce bana verdiği güzel kolyem. İşte şimdi tam anlamıyla küllerimden doğmaya hazırdım. 

NEFHAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin