"Yabancı Gelin"
"O benim..."
Genç kadın ağlamaklı bir şekilde genç adama bakıyordu. Belki acır diye belki anlar diye ama Genç adamınsa kadına acımak gibi bir niyeti yoktu. Zorla evlenmişti ama asla onu kabul etmemişti.
"Lütfen inan bana ben bunu yapmam"
Yabancı aksamıyla yalvarsada Genç adamın öfkesi dinmiyordu.
"SAKIN! SAKIN KENDİNİ BANA ACINDIRMA! BENCE BU KADAR KALMAN YETER ARTIK GİTME ZAMANIN ÇOKTAN GELDİ!"
Adamın sözleriyle beyninden vurulmuştu ne yani kulanıp onu bir kenara mı atıcaktı?
"Defol git bir dahada gözüme gözükme!"
Genç kadın gözünden firar eden yaşları durduramıyordu. Bu acımasız adamın hiç mi kalbi yoktu? Hiç mi insaf etmezdi?
Aldığı darbelerle ayağa bile kalkamazken Genç adam sinirle genç kadını kolundan tutup sürüklemeye başladı. Merdivenden düşerken aldığı darbeler acısını 4 e katlamışdı. Ağzından akan kanın metalik tadını alırken Karnındaki acıyla çığlık atıyordu. Nefesi kesilmiş kalp atışları hızlanmıştı.
Genç kadının bu halini gören 60 yılını devirmiş saçlarına aklar düşmüş yaşlı kadın acımıştı ama elinden ne gelirdi ki?
"Oğul insaf et acı bu öksüze önce bir dinle onu ..."
" Ben onun neyini dinleyeceğim? YALANLARA KARNIM TOK BENİM BURDA SULTAN GİBİ YAŞADI YETER BENCE ARTIK GİTME ZAMANI GELDİ!"
Genç adamın sözlerini duyan yaşlı kadın ne diyeceğini bilememişti bu öksüzü dışarı atarsa nereye giderdi? Kim bakardı?
" Oğul atma bu öksüzü sokağa napar? ne eder?"
"Babaanne sus artık sen şımartın onu! Senin yüzünden bu haldeyiz zaten"
Diğer yandan oğlunun yaptığına mutlulukla bakan annesi sessiz kalmış oğlunun yaptığına hak vermişti.
Ama kayınvalidesinin bu konuşmasına karşılık vermişti"Namusumuzu iki paralık etdi. Belliydi böyle olucağı artık bu evde ona yer yoktur!"
Genç adam annesinin bu sözleriyle dahada kendinden çıkmıştı...
Genç kadınsa ne yapsada derdini anlatamamıştı.
Genç kadının kayınvalidesi aniden aklına gelen şeyle oğlunu durdurmuşdu.
"Oğul dur!"
"Naparsın ana yoksa sende gelinin tarafını tutarsın?!"
"Hayır oğul ama onu sokağa atarsan aşiret ne der ne ağalığın kalır nede bir istikbalın "
"Napayım o zaman bırakayımda burda kalmaya devam mı etsin?"
"Öldür onu! Kendi namusunu temizle bir ağa gibi yap!"
Annesinin kışkırtısısa gelen genç adam belindeki silahı çıkarıp acıyla kıvranan genç kadının kafasına dayadı...
Öksüz kimsesiz olan genç kadın bir tek Allaha sığındı. Kafasındakı silaha birde genç adama baktı. Artık bu yolun dönüşü yoktu bunu biliyordu ve şehadet getirmeye başladı...
Yaşlı kadın ne kadar dirensede torununu bu fikirden döndürememişti
"Oğul eğer bunu yaparsan hakkımı helal etmem sana!"
"Etdinde noldu? Ha? Noldu??? Bak namusumuz iki paralık oldu hepsi senin hatan sen buna bu kadar yüz verdin!"
"Sen ne ara böyle biri oldun? Sen o yumuşacık kalbini ne ara taşlaştırdın? Sen bunu yapacak biri değildin kim yatı bunu? Kim?"
"Siz yaptınız! SİZ SİZİN YÜZÜNÜZDEN
HİÇ TANIMADIĞIM BİRİYLE EVLENDİRDİNİZ! SEVMEDİĞİM BİRİYLE ŞİMDİDE GÖRDÜNÜZ NE OLDUĞUNU!"Genç kadın son bir kez Genç adamın gözünün içine baktı ve yabancı aksanıyla konuşmaya başladı
"Hepinizi Allaha hevale ediyorum O büyüktür o bilir doğrunu yalnışı elbet çıkacak o zaman pişman olucaksın"
Genç kadının bu lafları onu çileden çıkarmıştı ve tokadı patlatmıştı.
Kadının her heri kan yara içindeydi. Geldiği günden beri gün yüzü görmemişti...
"Ben yapmadım ben suçsuzum..."
"Lütfen dinle beni....
O benim..."
❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁❁
Öneri
Öneri kitap:Tutkunun meyvesi
Öneri kitap:KarantinaYazar:ressam kız
İnstagram:@ressamq1z
Tiktok:@ressamk1zTakip etmeyi unutmayın 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yabancı Gelin
ChickLitTöre gelinleri serisi seri:1 "Yabancı Gelin" Hikayemiz hüzünlü bazen komik bazen mutluluk dolu olan bir hayat hikayesidir... Siz hiç Rus bi kızın Mardine gelin olduğunu gördünüz ve ya duydunuz mu? Ben duydum ve sizinle bu hikayeyi paylaşmak istedim...