Bölüm 1

503 10 6
                                    

"Kına daveti"

⊰᯽⊱┈──╌❊╌──┈⊰᯽⊱

"Mutlu olmak ve mutluluğu bulmak için sadece kendini iyi tanımalı neyi istediğini bilmelisin"

✧══════•❁❀❁•══════✧


Her güzel şeyin arkasında gizli bi şeyler vardır değil mi?
Bence kesinlikle vardır yada her kötü şeyin sonunda güzellik vardır. Peki ya benim hayatımda neydi?
Önce ailemi kaybetdim sonra türkiyede kadın ticareti yapan mafyaların eline geçtim. Ama şuan çok iyi bi hayatım vardı. Bi babam vardı bi evim bi ailem vardı.
Mutluydum peki mutlu son muydu bu? Yoksa arkasında büyük bi karanlığı saklayan beyaz bi perde miydi?
Bu konuda hiç bir fikrim yok ve olmayacaktıda ama tek istediğim şuan ki mutluluğumun elimden alınmaması ve bunu korumak için her şeyi yapağım.
Hemde her şeyi ...

Ama bazen planladığımız şeyler kaderimizdeki gibi olmaz. Hayalini kurduğumuz ve olacağına inandığımız bir sürü şey olsada kaderimizde yazılan şeylerin tek birinin olmasıyla alt üst olur.

İşte benim hayatımda böyleydi. Bunca zaman çektiğim acılar ve eziyetler sonu mutluydum. Şuan tek istediğimse bu mutluluğumun bozulmaması...

"Mihrimah... Kızım hadi kalk"

Yine her sabah olduğu gibi babamın beni seslemesiyle kalkmıştım. Aslında her sabah her gün duyduğum bu ses bana mutluluk veriyordu. Yıllardır özlem duyduğum babalık hasretimi gidermişti bu ses...

"Geliyorum babaa"

Babamı bekletmeden geldiğimi haber verdim. Kalkıp üstüme bir şeyler giydim. Geceliği katlayıp yatağımı topladım. Saate baktığımda 8 e geliyordu.

Odamı temizleyince aşağı babamın yanına indim. Evimiz küçük iki katlı bir klube gibiydi. Ama küçük olsada içi mutluluk doluydu bazen mutlu olmak için milyon dolarlık servetinizin olması yada ihtişamlı bir evinizin gerekmez.

Küçücük bir klube bile mutlu olmanızı sağlar ben mutluluğumu bu klubede buldum. Bu arada ben Mihrimah Babasının prenssesi ayın ve güneşin sultanı Mihrimah ...

Babam bu ismi çok severek bana koydu. Tabi bende ilk duyduğumda garipsesemde çok sevmiştim. Doğru siz benim hayat hikayemi bilmiyorsunuz değil mi? Gelin gerçek hikayemi alatayım

Mihrimahın hayat hikayesi

Mihrimahın dilindilinden

Ben Alexia yani gerçek adım Alexiyaydı. Aslen Rusum ailem annem babam abim ablam hepsi Rusdu. Çok çalışkan zeki bi kızdım yani babam öyle derdi. Derslerim iyi okduğu için sınıf atlayarak okuyordum. Okula erken başladığımdan dolayıda erken yaşta bitiricektim. Bir çok kurs özel eğitim ve dil eğitim almıştım. Fıransızca,Rusca,İtalyanca,İngilizce, Çince,Yunanca eğitim almıştım. Bu dilleri ana dilim kadar biliyordum. Aslında bi çok hayalim vardı ama hepsi yarım kaldı.
Ben 11 yıl önce yani 10 yaşımda ailemi bir trafik kazasında kayb etdim. Annemin doğum gününde bir trafik kazası bir tırla çarpışmıştık ve bir tek ben kurtulmuşdum. Kazandan sonra bir süre hastanede kaldıp tedavi aldım ama tedavi bitince kimsesiz kalmışdım bu yüzden yetimhaneye gönderildim.

Yabancı GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin