//Csalódtam benned//

675 34 15
                                    

× 2 nappal később×

Reggel 8 óra. Kikeltem az ágyamból és Sara szobája felé vettem az irányt. Bekopogtam, de nem jött válasz. Vártam pár percet, majd benyitottam, de hűlt helye volt. Benéztem a fürdőbe, de ott sem találtam. Kicsit aggódni kezdtem, de csak nem történt semmi baj a hotelben. Letusoltam, majd magamra kapkodtam a ruháim és elindultam az ebédlő felé. Bezártam a szobánk ajtaját, mikor kaptam egy üzenetet. Saratól jött.

Sara Smith:

Az ebédlőben vagyok!

Elolvastam az üzenetet és zsebre tettem a mobilom. A liftet vártam mikor valaki rám köszönt.

-Jó reggelt Nicol!

-Pierre! Neked is jó reggelt! Reggelizni?-kérdeztem.

Csak bólintott. A teremig egész jól elbeszélgettünk Gaslyval. Nagyon kedves srác. Az üvegajtón keresztül észre vettem barátnőm.

-Hogy hogy ilyen korán?-kérdeztem, miközben helyet foglaltunk az asztalnál Gaslyval.

-Nektek is jó reggelt!-mosolygott.-Amúgy meg nem tudtam aludni, ezért úgy gondoltam lejövök kajálni.-hadarta.

Van egy olyan érzésem, hogy kamuzik. Tudom, hogy valakivel találkozott, de majd erre később visszatérek.

-Na és? Ma lesz a nagy találkozás?-húzta fel a szemöldökét.

-Ne is mondd. Pont arra van szükségem, hogy vele töltsem a napom.-forgattam szemeimet.

-Kivel is?-kérdezte Gasly.

-Max

Szemei kikerekedtek és engem pásztázott, majd megszólalt.

-Az a Max?

-Igen az a Max.

-Max Verstappen?

-Igen Max Verstappen...ismersz más Max Verstappent?-akadt ki Sara.

-Jó jó nyugalom.-tette maga elé kezeit védekezés képpen.-Hát...sok szerencsét hozzá.-mosolygott.

-De még nem biztos. Ahhoz ma legalább benne kell, hogy legyen a Top3-ban az időmérőn, hogy bárhova elmenjek vele.

-Tipikus Verstappen. Minden csajnál így próbálkozik.

-És? Nicol úgysem akar semmit Mr. Hollandiától szóval mindegy, hogy hogy próbálkozik. Amúgyis ott van Charles Leclerc, akivel tegnap együtt ebédeltél.-nézett rám kaján mosollyal az arcán.

-Téged csak úgy falnak a palik.-nevetett Pierre.

Bele boxoltam a vállába, majd mosolyogtam egyett.

-Na emlegetett szamár.-nézett a hátam mögé Sara.

Charles Leclerc közeledett felénk.

-Hello lányok, cső Gasly!-pacsizott le a franciával a monacoi.

Remekül el volt ez a négyes a reggeli alatt. Néha-néha Charlesal egymásra pillantottunk. Nagyon aranyos mosolya van és azok a zöld szemek tökéletesen illenek hozzá.

Két tűz között [Max Verstappen & Charles Leclerc]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora