//Barna herceg piros lovon//

649 32 9
                                    

Fáradtan nyitottam ki a szemeimet. Telefonom képernyőjére pillantottam. Reggel fél 9-et mutatott. Ma lesz a szezon első futama. Nagyon izgatott vagyok, mert eddig hasonló élményben nem volt még részem. Elintéztem a reggeli teendőmet és elkezdtem a bőröndömbe pakolni, mert Ausztrália után irány Bahrein. Eddig nem volt olyan sok dolgunk Saraval, de mégis kicsit kimerültnek érzem magam. Jól fog esni ez a 2 hét pihenő. Olyan jól lefoglaltam magam, észre se vettem, hogy egyedül vagyok a szobában. Mivel tegnap Sarat az ebédlőben találtam úgy gondoltam, hogy ma is ott találom. A zsebembe tettem a telefonom és kiléptem a szobából. Bezártam az ajtót, de ahogy megfordultam elkapott a szívroham.

-Lando jesszusom! Mit keresel a folyosón?-néztem le az előttem ülő fiúra.

-Itt éjszakáztam.-rántott vállat.

-Nincs kulcsod vagy Carlos nem engedett be?

-Nem tudom mi folyik itt. Kopogtam, de senki sem nyitott ajtót pedig hallottam bentről hangokat.

-Gyere megkeressük Sarat, mert róla se hallottam semmit.

A fiatal brittel az oldalamon rohantunk le a lépcsőn az ebédlő felé. Egy árva lélek sem volt a teremben. Kezdtem megijedni.

-Kerestek valakit?-szólalt meg egy ismerős hang mögüllem.

-Charles! Nem találkoztál véletlenül Saraval?

-Vagy Carlossal?-vágott a szavamba Lando.

-Sarat láttam a folyosón mászkálni olyan hajnali 2 körül.

-Bekapcsolódhatok?-csatlakozott hozzánk egy negyedik, Max Verstappen személyében.

-Csak ha tudod merre van Sara és Carlos.

Egy pillanatra végig futott az agyamon minden. Sara és a titkos kis telefon beszélgetései, hogy mindig elvörösödik ha valamelyik McLarenes a közelünkben van.

Mély levegőt vettem és vissza indultam Lando és Carlos szobája felé, nyomomban három pilótával.

-Khmmm...Carlos Sainz nyiss ajtót! Tudjuk, hogy bent vagy.

Nem jött válasz. Ekkor a srácok közös erővel elkezdték verni az ajtót, mikor hallottuk, hogy fordul a zárban a kulcs.

-Te teljesen hülye vagy?-esett neki Lando.-Mit csináltál egész este, hogy itt kellett éjszakáznom a folyosón?

Charles és Max összenevettek.

-Nem vicces!-bukott ki.

-Jól van Norris. Igyál egy kis tejet.-veregette hátba a monacói.

-Bejöhetünk?-néztem a háta mögé hátha találkozok barátnőmmel.

-Most nem alkalmas.-vakarta meg a tarkóját.

Csak bólintottam egyet, mikor elővettem a mobil és tárcsázni kezdtem Sara számát. Az ismerős csengőhangja megszólalt Sainz szobájából.

-Bassza meg!-hallatszott Sara hangja és egy puffanás.

Nem kellett több mindenki a puffanás irányába futott.

Sarat a fürdőszoba padlóján találtuk.

-Lám-lám-lám! A titkos kis gerle pár.-néztem mindkettőjükre.

-Most komolyan ennyi miatt kellett kint aludnom a folyosón?

-Engedd már el ezt a folyosót.-forgatta a szemeit Max.

Mindenki néma csöndben ült a szoba közepén.

Két tűz között [Max Verstappen & Charles Leclerc]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang