Öyle bir zamana denk geliyorsun ki... tek bir kelime tek bir bakışın ile kasırga gibi esiyorsun ama sen bunu sessizce yapıyorsun.Bazen de tek bir kelime , tek bir bakışın ile gülümseme nedenim oluyor ....
Nasıl davranacağımı ,ne tepki vereceğimi bilmiyorum.
Yine merdivende karşılaştığımızda , aynı masada oturduğumuzda, bazıları sürekli gelip seni bana anlatmasını hatta o senin sevgilin mi diye sormasını hayır diye cevap verdiğimde ,kızların gelip bana o neden seninle konuşurken ,hatta yanında oturup sana baktığında gülüyor da neden aynı gülüşü bizimle konuşurken gizliyor O buzdolabı gibi çocuk nasıl onunla anlaşıyorsun kızlarla konuşsa bile kısa cevap veren en fazla 2 dk konuşurken seninle niye o kadar konuşuyor ..
Soru çözdüğümüzde yan yana geldiğinizde hiç tartışmadan anlaşmanız.vb..
Ayrıca sana 3 ay öncesi için teşekkür ederim...
Birincisi senden çakmak istediğimde senin soru sormadan vermen o kızlara da ikimize de aynı soruyu sorduklarında cevap vermeden geçmen benim için çok önemliydi....
İkincisi ise doğum günümde derin baktığın o gözlerde kaybolmama izin verdiğin için teşekkürler... ve son olarak bana yaşattığın her saat her dakika seninle geçen buna aya zamana gülüşüne gamzene ayrıca teşekkür ederim.
O derin çukura...
Beni orada gizlediğin koruduğun ne zaman saklanmak istersem orada saklandım tek bir çukurun var oda sağ tarafta işte o benim çukurum oldu... her kıza kendini gizlediğin için teşekkür ederim...
Daha birçok şey için..
canının yanmasına gözlerinin kızarmasına dayamıyorum..
Geçenlerde masada uyudun ama 40 dk boyunca tamam hep uyursun ama 10 dk oda dinlenmek için uyurdun o gün farklıydı...
Uyandığında o gözlere baktığımda kızarıklık hakimdi sana sordum iyi misin diye iyiyim dedin verdiğin cevaba inanmadım emin misin bana öyle gelmedi dediğimde eminim dün gece uyumadım uykusuz ve yorgunum cevabını verdin ... Tüm hafta öyleydin akşamları bile çalışmaya geldiğinde bile nasıldı dün diye sorduğumda yüzü kızarmış yine masada uyumuştu dedi. O şekilde eve gitti dedi sorduğum kişi ben seni öyle görmeye dayanamıyorum be canın canmasın o bakmaya doyamadığım bakışlar yerini hüzün almasın.... Buna izin vermem bunu bil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ SEN -ÖZEL -
Roman d'amourBir huzur kaynağı gamzen... Bir gamzende bir tek yaşam ... Sessizliğin huzuru... Hayatında olan gerçek... İlkim tekim huzum sonum..