Sevgi

15 5 3
                                    


Bir insan sevmeyi bilmeli aynı şekilde sevilmeyi de çok sevince gider mi insan ? 

Bazen gitmenin sebebi ya çok sevmektir neden derseniz ise senin çok ama çok canın yanıyor . darmadağın olmuş bir haldesin .Onun bakışı gülüşünü soldurmamak için yaparsın bunu .senin canın yanar yine ama onun için yaparsın .



Şu an yazıyorum saat 23:00 yazarken canım yanıyor çünkü kalmam mı yoksa gitmem mi lazım bunun sonucunu 9 saat sonra alıcam .yine sabah gülümsemeni görmek çok güzel emin ol . Merdivende karşılaşmak sen yine anahtarın elinde evirip veriyo olacaksın . Her zaman ki gibi bir gün sana ait olan bir eşyanı al deseler anahlarlığın derim çünkü sana çok yakışıyor.o şekilde olman . Herkes tarafından bilinen tabir ile siyahlı deniliyor biliyor musun özellikle kızlar seni bana anlatıyor e tabi sinir küpü olana kadar . seni anlat dedi geçen arkadaşım anlattım çok güzel dedi yüzünden gülümseme eksik olmuyor onu anlatırken dedi .peki neden gidiyorsun onun canını yakmamak için dediğim sırada karşımdan geçtin bize bakıp başını eğince çok efendi maşallah diyor .


Yanımda olduğunda kendimi güvende hissetiğim ikinci kişi sensin birincisi abim ikinci ise sen 



Her sigara içtiği de seni izliyorum .ama sen bilmiyorsun bunu. Her seferinde içme şu sigarayı  diyorum . Cesaretim olsa gelip elinden alıp içme şu zıkkımı demek geliyor içimden .


Yalnızca sen varsın (only you ) 


Yorum yapayi unutmayınız lütfen

İÇİMDEKİ SEN  -ÖZEL -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin