MOJA

191 9 0
                                    

*18*

Pierwszym punktem jest dzisiejsze wyjście do kina. Siedząc niedaleko Kasi dowiaduję się że dziś leci jakieś niezłe romansidło w kinie więc czym prędzej rezerwuję bilety. Oczywiście za takie drogie info zamawiam podwójny zestaw biletów dla Kasi i Łukiego. Będzie podwójna randka nie jest źle. Przynajmniej mój obiekt westchnień nie będzie się czuć nie swojo w mojej obecności. Romansidło to bardziej filmy dla dziewczyn, ja sam wolę horrory ale czego się nie robi aby zdobyć dziewczynę.

Zanim podchodzę do reszty dziewczyn słyszę jak chłopaki mają ze mnie ubaw. Ponieważ ich zdaniem mają kolejną ciepłą kluchę w domu. No tak pierwszą i największą jest Tromba. Jego nikt nie pobije. No nic trzeba się starać jak chce się wyrwać taką laskę jak Lil. I nie zaliczyć liścia od jej brata. Więc muszę być czujny bo inaczej będzie źle. Choć Piotrek sam z siebie mi kibicuje w zdobywaniu serduszka jego siostry.

Po zaproponowaniu dziewczynie wspólnego wyjścia do kina, nie powiem Lila najpierw się wahała przed pójściem ze mną do kina sam na sam. Ale próbując przekonać ją dalej, napomknąłem jej co nieco że pójdzie z nami Kasia i Wujek Łuki.

- Nie martw się, pozwoliłem sobie zaprosić Kasie i Łukiego na wspólne wyjście co ty na to

- ok niech ci będzie i tak dziś nie mam co robić? To ja już pójdę i zobaczymy się za trzy godzinki?

- ok. Mogę cię odwieźć bo i tak muszę coś załatwić na mieście

- ok to chodź – po czym dziewczyna się odwraca do swoich towarzyszek – papa widzimy się następnym razem

- papa – Werka i Marta krzyczą i machają jej na pożegnanie

W kinie siedzimy tak że dziewczyny siedzą pomiędzy mną a Łukim.

- Żaden facet nie chciał by zobaczyć koło swojej kobiety obcego faceta jeszcze na takim filmie

- Czyli jakim? – Lil zadaje pytanie bardzo zaciekawiona słowami Łukiego

- Dla dorosłych

Lil zamilkła po jakże owocnej wymianie zdań z Łukim. Kasia zanosi się głośnym śmiechem przepraszając mnie za propozycję filmu.

- Sory Krzychu nie wiedziałam że to będzie zboczony film a wręcz erotyczny – macha mi ulotką przed oczami – teraz dopiero doczytałam że to będzie „bardzo erotyczny" film – śmieje się nadal, a la z mojej małej wtopy zakrywam twarzy odchylać głowę do tyłu

Przez cały seans widzę rumieńce na słodkiej buźce mojej dziewczyny.

Mojej? – co ja gadam. Ale wierzcie lub nie że już nie długo. Moja w tym głowa aby to się zmieniło w najbliższym czasie.

Przy bardziej ostrzejszych momentach widzę jak dziewczyna zamyka oczy ale ukradkiem też spogląda na ekran gdzie para kochanków w erotyczny sposób okazuje sobie swoje uczucia. Widzę tą jej ciekawość do rzeczy które wyprawia ta para.

Sam oglądam te sceny z lekkim przejęciem ale częściej przyglądam się reakcji dziewczyny obok. W pewnym momencie Lilka zrywa kontakt z ekranem i spogląda ukradkiem na mnie, uśmiecham się i dopiero przy jaśniejszym blasku ekranu widzę jak na prawdę jest zaróżowiona jej buźka.

Obejmuję lekko jej twarz i daję jej całusa w nosek.

- Pięknie wyglądasz z rumieńcami – ona w reakcji na mój komentarz zakrywa twarz dłonią, a ja lekko chichoczę na jej reakcję

Po skończonym seansie wracamy sami w osobnym aucie. Gdy podjeżdżam pod mieszkanie Lilki postanawiam odprowadzić ją pod same drzwi w nagrodę dostaję słodkiego całusa w policzek. Nie jest to ten całus co w pamiętną noc w klubie ale i tak się liczy.

Szczęśliwy Krzychu wracając do domu ekipy był jak 3 metry nad niebem nawet niekompetentni kierowcy nie denerwowali go tego wieczoru. Ale wiedział że na następny raz musi coś wymyślić aby spędzić trochę więcej czasu ze swoim Aniołem.

Misja kryptonim Anioł ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz