Nu stiam cum sa reactionez. Nu ma asteptam sa ma intalnesc tocmai cu Hyo Min, in acest loc, in acest moment. Ar trebui sa-i raspund sau sa-mi vad de treaba? Daca ar fi sa-i raspund, ce i-as putea spune? Parea atat de sigura de cuvintele ei, cum as putea s-o fac eu sa-si schimbe parerea? Eu: - Nu este adevarat, se va intoarce. Ma gandesc ca poate esti tulburata de ideea ca fratele tau a plecat in armata, dar fii sigura ca se va intoarce. Este un om puternic, probabil va deveni un erou. Hyo Min incepuse sa rada: - Se pare ca nu-l cunosti nici pe departe pe fratele meu. Este un las, niciodata nu s-a descurcat intr-o lupta. Mereu a fugit speriat ca o pisica. Din aceasta cauza tata nu a fost niciodata multumit de el.
"..tata nu a fost niciodata multumit de el". Ce vrea sa spuna cu asta? Cum adica las? Este cea mai curajoasa persoana pe care o cunosc. Nu s-a descurcat in lupta? A fugit? Este un las? Aproape ca a murit incercand sa ma salveze. In acel moment imi venea sa tip, sa fug, sa uit de tot ce a spus Hyo Min. Am refuzat insa sa o mai ascult si m-am indreptat spre casa. Acasa nu ma puteam insa gandi decat la vorbele lui Hyo. Cum poate vorbi asa tocmai despre propriul sau frate? Eu nu-l cunosc? Ea nu-l cunoaste. Ma uitam spre papusa cumparata de Wu. "Wu Fan, astept sa vii si sa dovedesti contrariul."A doua zi m-am indreptat spre restaurant. Brusc, o vad pe Hyo Min retrasa la coltul restaurantului vorbind cu un om de afaceri. Era american. Din cate auzeam vorbeau engleza. Ce legatura are Hyo Min cu un astfel de barbat? Observ ca se uita la mine. Las capul in jos si ma indrept direct spre restaurant. Ce ar fi putut discuta Hyo cu acel om? Acest gand imi tot razbatea in minte. Mi-am luat inima in dinti si am inceput sa o urmaresc. Umbla prin cele mai bizare locuri. Observ la un moment dat ca se opeste la un gang. De nicaieri apare un alt barbat, tot american. Ii inmaneaza un cutit. "De ce ar avea nevoie de un cutit tocmai de la un astfel de barbat?" Mi-am amitit ca acasa la Wu nu era nimeni in acel moment. Ma gandeam ca poate as gasi mai multe informatii despre Hyo acasa la ea.
Nu imi venea sa cred ce faceam. Am inceput sa urmaresc o persoana, iar acum intram prin efractie intr-o casa. Dar o faceam pentru binele lui Wu Fan. Reusesc sa intru pe un geam. "Bun, unde ar trebui sa caut prima data? In camera ei". Ajung in camera ei si incep sa ma uit delicat prin sertare, cu scopul de a nu muta ceva de la locul sau. Insa nu reusesc sa gasesc nimic.
Sertarele ii erau pline de caiete cu cantece, parfumuri si accesorii de par. Observ insa in fundul sifonierului o cutie. Cand am deschis cutia am ramas terifiata. Inauntru era o lista cu persoane ucise si persoane care trebuiau omorate. Langa lista se afla un cutit si o seringa plina cu o substanta. Eram terifiata. Sora lui Wu Fan, Hyo Min, era o asasina.
CITEȘTI
I remember... (EXO's Kris)
FanfictionDaca nu ar fi existat acea seara, probabil nu l-ar fi cunoscut niciodata. Daca nu ar fi acceptat jobul oferit de el, nu s-ar fi apropiat niciodata. Insa, destinul a decis multe. Cititi ca sa aflati mai mult.