9

1.4K 75 47
                                    

Odaya girmemle tişörtümü çıkarmam ve yatağa girmem bir olmuştu, pantolonumu da yataktayken çıkardım ve önümdeki kocaman yastığa koala gibi sarılıp sarmalayıp uyumaya geçmiştim.

------

Sabah olduğunda yastıktaki rahatlık hissinden dolayı neredeyse hiç kımıldamamış ve tutulmuş vücudumu zor hareket ettirdim. Ve yastığa biraz daha sokuldum.

"Çok güzel bu lan bu yastığı kim getirdi acaba? Kim getirmişse nah alır şimdiden diyim."

Uykunun verdiği sarhoşlukla gözümü açmadan konuşnuştum.

"Ne de rahat bir yastık.."

yastık hareket edince daha rahat olması için geriye kaydım ve yastığın rahat olmasını sağladım.

Ne dedin ne dedin?

İç sesciğim uyuyorum amk bi S.Gidermisin
Hadi canım.

Dademin ne dedin dedim.

Ya işte yastık kımıldayınca rahat etmesi için geri çe- hass nee!

Ya ya ben olmasam..

İç sesime küfürler savurup bir anda gözlerimi açtım.

Ve gözlerimi açmamla rüyalarımın erkeğini görmem bir olmuştu. Kuzey.

Hayır gece onu görmemiştim rüyamda.seks falan yapmıyorduk kesinlikle götümü parmaklamıyordu.

Aman be tamam gördüm ve çok seksiydi.

Ee bu bana bakıyor.

Ne yapıcak gerizekalı göbek mi atsın?

Doru

"A-ahaha ıı şeey sen burdamıydın yaa?."

"Yok heykel bu"

"Çok şükür"

Aklıma rüyamın gelmesiyle ve muhtemelen yani muhtemel yani küçük bir ihtimal hayır amk %98.006 kesin olarak sertleşmem gerekirdi.

Ona korkuyla bakarak yavaşca yorganı kaldırıp altındakine baktım inikti?
Ama ıslaktı. Ne yani gece uyanmamıştım ve kendi kendime boşalmış mıydım??

Hayatta olmaz öyle şey. Hele ki bu meteoru gördüysem uyanmam gerekirdi, rüyayı düşününce çok zevk aldığımı hatırladım.
Muhtemelen bu yüzden uyanmamışımdır.

Aynen aynen.

"Imm G-Günaydın?"

"Günaydın."dedi.gülüyor muydu o?

Şimdi iç ses akıl ver olum nasıl banyoya gidicem ıslağım.

....

İç ses?

....

Hay amına her zaman olursun şimdi olmassın.

" S-saat kaç?"

Telefonuna bakıp cevap verdi.

"10.37"

Hafta sonu olduğu için rahattık. Telefonuma bakıp bir sürü mesaj geldiğini gördüm. Kimden geldiğine bakmadan başımı ona çevrdim hâlâ bana bakıyordu.

"Ben bi duş alayım. Sen uyu istersen onlar 2 ye kadar yatarlar, uyumazsan duştan sonra kahvaltı yapıcam kendime,sana da yaparım istersen tabi?"

Kafasını olur şeklinde salladı ve bende hemen yanımda yerde olan pantolonu alıp giyerek kalktım.

Görmemişti..

Kuzay.•BL•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin