17

1.1K 56 33
                                    

Ağlamaktan şişmiş gözlerimi zorlukla açtım.
Dün çok kötüydü..
En son ne olmuştu?
Doğru ya birisi Bilinmeyen'i halt etmişti
İyi de kim?
Kim bana iyilik yapacak kafadaydı ki dün?

Derin bir nefes çektim içime ağlamamaya çaşışarak.

Yatakta doğrulduğum da yatağımın yanına kafasını koymuş bir adet Kuzey?

Halının üzerine kıvranmış Tuna ile Toprak

Koltukta da bir bacakları birbirlerinin üstün de birbirlerine sarılarak uyuyan Betül ile Buse

Ne oluyor amk bakışlarımı odanın içine atarken Kuzey kafasını kaldırdı burnunu kaşıyıp gözlerini açtı gözleri ile gözlerim göz göze gelince sadece birbirimize baktık.

"Yorgun değil misin? Yat istersen kahvaltıya kaldırırım."

"Ne oldu?.. Yani dün gece?"

Bir anda yüz hatları değişirken derin bir nefes alıp başladı

"İstersen kahve yapayım öyle konuşalım"

"T-tabii tabi olur."

O Kalkıp giderken ne oldu ki diye kendi kendime düşündüm.

Sonra kalkıp banyoya gittim elimi yüzümü yıkayıp aynada kendime baktığım da kıyafetlerimin değiştirilmiş olduğunu gördüm.

Buna daha sonra şaşırayım diyip aşşağı indim.
Etraf düzenlenmişti..

"Ne ara düzenlendi?"
Diyerek mutfağa girdim.

"Yani oturma odası falan"

"Sabah 7 de temizlikçi çağırdım."

"Hmm, teşekkürler"

Masaya oturduğum zaman o da elinde iki kupayla oturdu. Hemen söze girdi

"Şöyle ki dün gece ben dışarı sigara içmeye çıktım Partinin başlarında sen duyuru yaparken falan, 1-2 sigara içtikten sonra Toprak'ların yanına gittim sen yoktun o yüzden seni sordum. Toprak 'bilmiyorum birisini gördü ve o tarafa doğru yürümüştü ama sinirli görünüyordu' dedi ben gösterdiği yere baktığım da kimse yoktu gelir herhalde diyip içki aldım kendime bayağı bir zaman gelmeyince merak ettim. etrafta çok fazla aradım merdivenin başında girilmez işareti olduğu için buraya gelmemişdir diye düşündüm sonrasında dayanamayarak yukarı çıktım"

Yüz ifadesi ağlayacakmış gibi...

"ve odana girdim, biraz daha geç kalsaydım... o sikik herif o piç kurusu orospu çocuğu seni az daha se-seni az daha-"

"Sikiyordu.."gözlerim bir yere dalarak bu cümleyi söylemiştim..

Cümlesini tamamladığım da daha fazla tutamadığı yaşlarını akıttı..

"Kuzey.." Diyebildim..

Ayağa kalkıp yanına gittim ve kollarımı ona sardım daha çok ağlıyordu.

"Seni kaybedeceğim sandım."

"Shh buradayım. Kaybetmedin bak.."
Kafamı eğip başına bir öpücük kondurdum.
Kafamı kafasına yasladığım da ani bir soruyla kafamı kaldırdım.

"Senin sevdiğin birisi yok muydu?? Beni kaybedeceğin için neden üzülesin?"

Bir anda başını göğsümden çekip kızarmış suratla bana baktı.
Sonra yüz ifadesi değişti tam da 'sen nerden biliyorsun' dermiş gibiydi...

"Benim sevdiğim birinin olduğunu sen nerden biliyorsun? Kimseye bundan bahsetm-"

Sözünü kesen şey Toprak'ın üzerime atlayıp "kankiiimmm!!"
Diye anırmasıydı.

Kuzay.•BL•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin