Önüme getirilen pudra balon kollu ve tüllü elbiseyi üzerime geçirdim ayağıma da kısa ve kalın beyaz bir topuklu vermişlerdi. James koltuğa uzanmamı ve başımı kaldırıp kenara yaslanmamı istemişti. Bir kaç poz daha verdiğimde fotoraflara bakmak istemiştim ama izin vermemişlerdi. Saatin 7 olduğunu farkettiğimde annemi aradım ve durumu anlattım. Bana dalga geçmememi ve geldiğimde bunu konuşacağımızı söylemişti. Kahkaha attım, dün bana dergi çekimlerinde model olucaksın deseler nah çekerdim, ama bir şekilde olmuştu.
Son olarak mavi nakışlı bir gömlek giymiştim ve yüzüme bir şey sürmeyip mavi bir eyeliner çekmişlerdi. Saçlarımı arkadan sıkı bir topuz yaptıklarında beynimin patlayacağını düşünmüştüm. Zaten yemek de yiyememiştim ve kendimi iyice kötü hissetmeye başlamıştım. Burdan çıkınca ilk işim yemek yemek olucaktı. Çekimler bittiğinde bana mail yoluyla atacaklarını ve içinden bir tane seçip instagram da post olarak atmamı istemişlerdi. Aynı şekilde onlar da paylaşacaktı.
....
"Hadi anneye gel bebeğim." diyip hamburgerimi ısırdım ve kolamdan bir yudum aldım . Arkamdan birinin sarıldığını hissedince kendimi geri çektim ve sarılan kişiye baktım.
"Aman tanrım! Sen Voguenin yeni modelisin." diye çığlık atan Sadie'ye baktım ve göz devirdim. Beni nasıl bulmuştu ki. Ona sorduğumda omuz silkmişti. Sürekli yemek yediğimi ve bütün hamburgercileri gezdiğini söylemişti. Artık model olduğumu ve yediklerime dikkat etmemi de eklemişti. Göz devirdim.
"Sadece bir çekim Sadie." gözlerini pörtleterek arkama doğru bakmaya başladığında gözlerini takip edip arkama döndüm. Bir kalabalık bana doğru çığlıklar atıyordu. Kısık sesle küfür mırıldandığımda hemen telefonumu elime aldım ve instagrama girdim. Vogue beni etiketleyerek bir post atmıştı.1.283.383 beğeni 70.000 yorum
Vogue: EVETT!! Sizden sır gibi sakladığımız modelimiz. @milliebobbybrown artık uzun bir süre birlikte çalışacağız.@+1: Bunun yerine beni alsanız daha güzel iş çıkarabilirdik.
@+45: Lan hatice burada ne işin var. Onlar türkçe bilmiyor ingilizce yaz belki alırlar PUHAHAHAHJAJAHA@+878: HEMEN FAN SAYFASINI AÇMALIYIM!!
@milliesforever: açtım :))))))))@alexisjayneburnett: :)
15.456 beğeni@milliebobbybrown: benim için de beklenmedik di. Hepinize çok teşekkürler...
12.657 beğeniAlexis bileğini burkan kız olmalıydı ona istek atmıştım ve gt yaptığında hesabıma gelen isteğin 500.000 e yakın olduğunu görmüştüm. hesabımı açıp mail yoluyla gelen fotoraflardan en güzelini Sadie ile seçmiştik ben de bunu paylaşacaktım.
300.738 beğeni
milliebobbybrown: @vogue
[bu gönderide yorumlar kapatılmıştır]Sanırım hayatım tamamen değişmişti.
...
kurgum hakkında düşünceleriniz benim için çok önemli. Lütfen belirtin