Estell je tu večer provela u razgovoru s Astrid i Dustinom. Dustin je vidio da nešto nije u redu i da je Estell potištena, ali nije ništa pitao. Ona još nije znala da li će ići s njima nazad ili će ostati još doma sa svojima. Njeni osjećaji su bili u rasulu, htjela je ponovo svoj mir, htjela je konačno ostaviti prošlost iza sebe, htjela je pobjeći i htjela je ostati te tražiti utjehu u majčinom zagrljaju. Htjela je mnogo toga i bila je izgubljena tako da nije primijetila da Astrid samo priča o nekim koncertima koji su već prošli i kako je teško raditi s Dustinom.
Došla je kući kasno i svi su već spavali. Povukla se u svoju sobu i uzela sliku u ruke. Gledala je tu sreću koja se nije mogla odglumiti i osjetila nostalgiju. Lagala bi kada bi rekla da nije uživala ponovo u njegovom zagrljaju, na klizanju i smijehu. Nitko je nije poznavao bolje od njega, ali neće više s nikime dijeliti baš sve svoje tajne.
Poslala mu je poruku iako je bilo već dva sata iza ponoći.
Hvala ti na poklonu i klizanju.
Nije prošlo puno kada je dobila odgovor.
Hvala tebi na novoj uspomeni i druženju. Ne možeš spavati?
Ne. Razmišljam. A ti?
I ja sam razmišljao. Nedostajala si mi Estell. Volim te.
I ti si meni nedostajao, ali bojim se da se na staro ne možemo vratiti.
Znam. Ali sretan sam jer sam dobio novu priliku. Nadam se da je ovo nova šansa, a ne samo lažna nada.
Dobio si novu šansu Roberte. Laku noć.
Laku noć lutko, nadam se da ću jednog dana opet biti Rob.
Nije mu više ništa odgovorila. Nekada je i ona imala nadu i želju da bude sve po starome, ali je on davnih dana sve to ubio u njoj. I nakon tog druženja, izmijenjenih poruka, date mu druge šanse Estell se u mislima ponovo vratila na koledž. U ono vrijeme ona nije ni znala što je to seks, nije se oblačila vulgarno, ali njegovi mrki pogledi su bili i dalje tu, kritike na račun njenog odijevanja, izgleda, nazvao ju je kurvom i lakom ženom. Oprostila mu je, ali nikada neće zaboraviti.
Za doručkom je razgovarala s roditeljima i ipak odlučila otići nazad u Californiju s Dustinom. Susan će doći nakon Nove godine sa planiranim letom. Njoj je njena mama mnogo nedostajala jer su njih dvije imale samo jedna drugu.
Estell je pozvala Dustina da mu potvrdi da će ići s njima.
-Odlično šećeru, drago mi je što to čujem. – rekao joj je preko telefona.
-Moram provjeriti samo ako ima slobodnih mjesta na istom letu. – rekla je Estell.
-Ne brini to je već riješeno. – rekao joj je.
-Ali kako? Nisi znao da ću ići s vama.
-Nisam, ali sam se pripremio i za tu mogućnost. Ništa ti ne brini samo večeras dođi u hotel jer ujutro u pet krećemo.
-Dustine, ujutro u pet te čekam ispred hotela.
-Još te sram jednog orgazma? – pitao je s nevjericom.
-Molim te Dustine.
-Molit ćeš ti mene, ali ne ovako šećeru. Kada budem bio u tebi nestat će taj sram.
-Bože, nevjerojatan si.
-Nisam Bog, znaš moje ime. Sada misliš da sam nevjerojatan, čekaj da ti samo pokažem što sve znam.
-Ćao Dustine. Vidimo se ujutro.
-Ćao šećeru. Veselim se. – rekao je sa prizvukom smijeha u glasu.
YOU ARE READING
Estell
Teen FictionKoliko prijateljstvo može biti jako. Za Roberta i Estell je prijateljstvo bilo nešto na što su računali u svojim mladim danima. Ali što kada se uz hormone, otkrivanje seksa uplete želja. Rastavit će Estell i Roberta, riječi će povrijediti više nego...