Šesto poglavlje

1.7K 117 5
                                    


Mlada djevojka zelenih očiju i crne duge kose uredno skopčane na potiljku je stajala na recepciji hotela i čekala. Na sebi je imala uzane crne hlače, čizmice na tanku i vrtoglavo visoku petu, crveni dugi kaput i torbicu u ruci. Privlačila je poglede, kako muškaraca tako i žena. Njena ljepota je bila prirodna i sam pjevač koji ju je zavodio već mjesecima je na tren zastao da upije njeno nježno lice, pogled i figuru kao prijeko potreban zrak pa da može nastaviti dalje. Znao je da je ona još mlada i nesigurna, ali on je želio biti taj koji će ju vinuti u nebesa, pokazati ljepotu života, kako u krevetu tako i van njega, ali mala je bila opasna i on je tako stojeći nedaleko od nje zadrhtao od straha da će se na kraju on zaljubiti u nju, a ne ona u njega.

-Stigla si šećeru. – rekao je malo glasnije privlačeći pažnju na sebe.

-Jesam, stigla sam i samo da znaš prestrašena sam kao nikada. – rekla je iskreno.

-Nemaš se čega bojati, ja ću pazit na tebe. Dođi. – pružio joj je ruku i ona ga primi.

-Kako je Astrid?

Astrid je njegova asistentica. On joj je samo kratko rekao da je dobro te je pustio prvu u lift.

Kada su se vrata lifta zatvorila za njima i kada su ostali sami, Estell je zadrhtala od njegovog pogleda.

-Prestani me tako gledati inače ću odmah otići. – rekla je ljuteći se.

-A kako te ja to gledam?

-Kao da imaš neki plan, a to sigurno nije preuzimanje obaveza tvoje asistentice za večeras.

-Možda moja asistentica ima neke obaveze koje će me jako oduševit ako ih ti budeš obavljala.

-Ako misliš na seks onda ćeš se morati ipak okrenuti k njoj. Mislim da joj noga neće smetati za te akrobacije.

-Akrobacije? Reci mi Estell jesi li već uživala u tim akrobacijama, jesi li imala seks i jesi li osjetila to zadovoljstvo s nekime? – prišao joj je za korak i ona se već našla naslonjena uz ogledalo u tom skučenom prostoru.

-Prestani! – rekla je ozbiljno gledajući ga u te oči koje su izgledale kao da čitaju sve njene emocije.

-Sa Astrid nikada nisam niti ću imati akrobacije takve vrste jer bi to bio incest. Ona je moja sestra i ona te treba. – govorio joj je opasno tiho.

Estell ga je slušala, ali gledajući u njegove oči nije razumjela ni riječi od onoga što joj je on govorio. Njegov glas joj je milovao kožu i izazivao ježenje kože.

Stavila je ruku na njegova prsa osjećajući kako i njegovo srce ubrzano lupa kao i njeno. Jedno „bip" ih je razdvojilo jedva koji milimetar. Lift se zaustavio iako nisu bili na katu gdje izlaze. Mlada žena je ulazila unutra i odmjerila Dustina te se nasmiješila zavodljivo, ali on se nije udaljio od Estell ni koraka.

-Vi ste onaj pjevač? – rekla je žena piskutavim glasom.

-Jesam, ja sam onaj. – sa smiješkom je odgovorio Dustin.

Estell je gledala u pod sada sa osmijehom na usnama iako joj je tijelo i dalje treperilo od onog osjećaja njegove blizine i riječi koje je onako zavodnički izgovarao.

-Ja bi dolje. – rekla je žena, a Dustin se pokraj Estell još šire nasmiješio.

-Ja ipak više volim biti gore. – odgovorio joj je i žena se sva zacrvenila.

-Ja, ovaj mislila sam da bi ja trebala u prizemlje. – ispravila se dotična dama, a Estell je zakolutala očima.

-Ja sam mislio da dogovaramo nešto drugo. – rekao je on i lift se ponovo oglasio sa oslobađajućim „bip".

EstellTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon