Dan su ipak proveli vani na snijegu. Dustin je primijetio njen sjaj i želju da se nađe vani. Voljela je zimu i snijeg, a njemu nije bilo mrsko provesti dva sata na hladnoći nadajući se kasnije dobrom grijanju. Mrak se rano spustio iza krošnji drveća i mogle su se čuti razne životinje iz mraka. Doista su bili dosta udaljeni od ostalih koliba.
Dustin je odmah po ulasku u kolibu ubacio još dvije cjepanice u kamin i Estell se sjeti svoje majke i njene teorije kako je pravi muškarac drvosječa. Nasmijala se i on je pogleda.
-Smiješan sam ti? – pitao je sa osmijehom.
-Ma ne, nečega sam se sjetila. – odgovorila mu je i dalje se smiješeći.
Dustin se ustao i prišao joj. Maknuo je njenu kosu s lica i zaplesao s njom bez taktova muzike.
-Što radiš? – pitala ga je.
-Plešem.
-Ali nema muzike.
-Zatvori oči i slušaj. – rekao joj je i ona ga posluša.
Opustila se u njegovom zagrljaju, slušala njegove otkucaje srca, osjećala je toplinu po cijelom tijelu, lagano pucketanje drveta koje nestaje u plamenu, osjećala je svaki njegov dodir na svojoj koži kao da svira posebne note ispisane samo za nju.
-Imam osjećaj kao da mi pjevaš i sviraš, a nisi usta otvorio.
-Govorim ti i pjevam bez riječi, meni se čini da me dobro čuješ.
-Dobar si muzičar.
-Samo to. – osmijeh mu se raširio na licu dok je gledao dolje u nju i dalje se njišući u ritmu nečujnih tonova.
-Dobar si prijatelj, predivan muškarac, partner, a vjerujem i da si dobar ljubavnik.
-Vidjet ćemo kako ćeš ti pjevati kada te note odsviram.
-Dobro je da znaš svirati jer ja ne znam od kuda bi krenula, a nestrpljiva sam. – rekla je tiho priznajući mu koliko je uzbuđena i bez iskustva.
Dustin se zaustavio i prvo ju nježno poljubio, kako je poljubac postao vatreniji tako su i njegove ruke postale zahtjevnije . U jednom trenutku su plesali, a u drugome su već ležali isprepleteni na prekrivaču ispred kamina. Sve što je Dustin planirao za njihov prvi seks je palo u vodu. Dodir za dodirom, poljubac za poljupcem i uzdah njen s njegovim pomiješali su se i odveli ih na mjesto koje nije bilo važno sve dok su oni išli istim putem i vodili se istom željom da postanu jedno. Njen strah je nestao, a želja je bivala sve veća. Njegovi prsti su je štovali, njegove ruke su je podizale i čuvale. Nije bio nježan, ali nije bio ni grub. Oboje su jednako davali i uzimali. Od kako su posegnuli jedno za drugim zaboravili su na sve ostalo.
Dugo su nakon utažene želje ležali na tvrdom podu ne mareći. Osjećaj i blaženstvo koje su dosegnuli ni jedno od njih dvoje do tada nije iskusilo. Iako je Dustin bio iskusniji, ono što je osjetio s Estell nije nikada ni sanjao da postoji. Sva zadovoljstva koja je do tada u životu iskusio i imao bila su tako bijedna i neznačajna. Nije se žalio pomaknuti nikada s tog mjesta. Nije mogao reći da voli tu mladu djevojku, ali sigurno nije bio ravnodušan.
-Jesi li gladna? – upitao ju je dok su još uvijek nagi ležali i lagano prstima istraživali jedno drugome tijelo.
On meku kožu njenih leđa, a ona male tamne dlačice na njegovim prsima. Estell je bila gladna, ali nije željela da prekine tu idilu. Malo se promeškoljila i udobnije se namjestila na njegova prsa.
-Nisam. – rekla je tiho.
-Hoćemo li onda zajedno pod tuš. Nisam još gotov s tobom.
-Stvarno? – podigla je glavu i pogledala ga tim željnim zelenim očima. Nije mogla sakriti svoju strast i spremnost da mu se ponovo preda.
YOU ARE READING
Estell
Teen FictionKoliko prijateljstvo može biti jako. Za Roberta i Estell je prijateljstvo bilo nešto na što su računali u svojim mladim danima. Ali što kada se uz hormone, otkrivanje seksa uplete želja. Rastavit će Estell i Roberta, riječi će povrijediti više nego...