P/S: Aku ambik sikit 7 deadly sins tak banyak ah sikit jer sikit HAHAHAHAHHA
one
two
and
start
.
.
.
Yena and Xion Side
Selepas sahaja mereka selesai menjamu makan malam mereka pun merehatkan diri mereka di ruang tamu rumah Mia.Bagi Yena suasana disana sangat tegang kerana masing masing melakukan aktiviti sesama sendiri. Mia yang setia dengan bukunya Xion pun sibuk bermain dengan kucing yang ada dirumah Mia membuatkan Yena rimas dengan persekitarannya sekarang ia benci suasana sepi membuatkan ia merindukan rakan rakanya diluar sana.
"Apa lah yang diaorang buat sekarang ni haa" Monolog Yena sendiri ia pun melihat pemandangan dari tingkap yang berukiran kuno. Ia tidak tahu kenapa perasaannya tidak sedap sekarang ini. Perasaan risau menguasai dirinya.
Yunho Side
Yunho masih lagi meneruskan perjalannya yang ia rasakan dalam dirinya ialah penat, lapar, risau semuanya bercampur aduk dalam dirinya. Pada masa yang sama ia ingin berputus asa tapi ia tak boleh.
"Yena mana kau!!" Jerit Yunho lemah. Badannya sangat lemah sekarang ini sebelum mereka pergi mencari Yena dia langsung tidak mengisi perutnya. Yunho yang merasa sangat penat menduduki dirinya disebuah pokok besar. Ia penat lapar kesejukkan dan sangat mengantuk sekarang.
"Perlu ke aku menyerah saja" Monolog Yunho dan mengarahkan pandangannya pada langit malam yang terbentang luas ditemani bintang dan bulan menjadikan langit lebih cantik dan tenang dipandang.
"langit hari ni cantik kan" Tiba tiba sahaja satu suara mengejutkan Yunho dari aktivitinya. Yunho pun mengalihkan pandangannya pada arah suara tersebut yang ia nampak hanya lah seorang gadis mendekatinya.
"Hey jangan takut pada aku" Kata gadis tadi pada Yunho, ia pun menduduki dirinya disebelah Yunho tetapi Yunho hanya membiarkan sahaja ia tidak tahu kenapa biasanya ia akan menolak tapi Yunho lebih mendiamkan sahaja.
"Kau siapa?" Tanya Yunho pula. Gadis itu pun menghulurkan tangannya.
"Aku Tzuyu selamat berkenalan kau pula? nama kau apa?" Jawab gadis tersebut yang bernama Tzuyu, Yunho pun menyambut huluran tangannya.
"Aku Yunho selamat berkenalan juga"
Jawab Yunho pula. Mereka pun melepaskan tangan masing masing dan kembali memandang langit malam."Kenapa kau boleh sampai kesini" Tanya Tzuyu pada Yunho membuatkan Yunho mengalihkan pandangannya pada Tzuyu.
"Aku mencari seseorang ia hilang entah kemana aku risau aku sayang dia tapi haa aku rasa aku tak akan jumpa dia menghilangkan diri terlalu lama" Jawab Yunho ia sudah berputus asa pada akhirnya. Tzuyu pun yang disebelahnya hanya diam memandang Yunho.
"Itu lebih baik kau menyerah kalah sahaja disini hutan banyak benda bahaya disini" Jawab Tzuyu pada Yunho.Yunho pun menundukkan kepala tanpa sedar air matanya pun mengalir dari matanya. Tzuyu pun mengusap bahu Yunho.
YOU ARE READING
ғʀᴏᴍ ᴜᴛᴏᴘɪᴀ ᴛᴏ ᴅʏsᴛᴏᴘɪᴀ [DISCONTINUE]
FantasiMengisahkan tentang sekumpulan remaja yang berasal dari Utopia merancang untuk melakukan aktiviti berkhemah bersama sama disebuah tempat pendalaman. Semasa mereka berkhemah terdapat suatu perkara yang berlaku menyebabkan mereka masuk kedalam Dunia D...