timeline 1 - dont mess with me

5K 416 199
                                    

Draco takvimine bakıp gerçekten bir ay geriye gittiğini doğruladı. İnanması biraz zordu ama yaşadığı dünyada imkansız değildi. Aklında ne yapacağına dair pek bir şey yoktu. Doğaçlama takılmaya karar verdi. 

Günün ortasına doğru Harry'i koridorda gördü. Ron ile hararetli bir biçimde konuşuyordu. Hızlıca yanlarına yöneldi ve Harry'nin koluna girdi.

"Afedersin Weasley, arkadaşını bir saniye kaçırmak zorundayım." Ron arkalarından garipçe baktı. Draco'nun bu kadar nazik olduğu nerede görülmüştü? Ron'un soru sormasına izin vermeden Harry'i çekiştirdi.

" Ne istiyorsun Malfoy? Pek havamda değilim."

Harry'nin ses tonu biraz soğuktu. Draco bir ay öncesinde olduğunu tekrar kendine hatırlattı. Buzları biraz eritmişlerdi ama hala o kadar yakın değillerdi.

"Basit bir şey soracağım Ha- Potter."

Harry tek kaşını kaldırdı." Evet, Malfoy?"

"Ginny hakkında ne düşünüyorsun? Şu yanındaki kanıbo- Weasley'in kardeşi olan."

"Ginny kim tanıyorum Malfoy. Açıklamana gerek yok. Yani ne düşünebilirim? Kardeşim gibi sayılır."

Aman ne kardeş.

"Yani bu kadar, sadece bu mu? Hadi ama Potter. Dürüst olsana."

"Başka ne olması gerek anlamıy- HAYIR! Öyle bir şey yok Malfoy, saçmalama! Ron'un kardeşi o."

"Yani nolmuş kardeşiyse. Pek bir engel olmamıştı daha önce."

"Ne demek istediğini anlamıyorum ve seni cidden ilgilendirmiyor Malfoy. Ginny seni ne ilgilendiriyor?"

"Ben sadece-"

"Sadece ne? Dedikodu mu yaymak istiyorsun yeniden?"

"Hayır beni yanl-"

"Ne benim özel hayatım ne de arkadaşlarım seni ilgilendiriyor Malfoy. Seni uyarıyorum, bana ya da sevdiklerime bulaşma. Aramızın biraz düzeldiğini sanmıştım ama bakıyorum ki hala kinlisin ve boş işlerle uğraşıyorsun. İksir dersi dışında benimle konuşmaya yeltenme bile."

Draco arkasından seslenmek istedi ama Harry direkt Ron'un yanına gitti. Ron bir şey soracak gibi oldu ama Harry sinirli bir şekilde yürümeye devam etti. Ron arkasından Draco'ya doğru kötü bir bakış savurdu.

Gerçekten batırdım.

En azından tekrar deneyebilirdi.

Draco saati çevirdi.

memento mori | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin