Draco biraz farklı bir şey denemeye karar vermişti.
Ginny bir ay boyunca okulda olmayacaktı. Draco'nun deli gibi araştırıp bulduğu bir büyü sayesinde Ginny hastaydı. Basit bir hastalıktı, grip gibi ama daha ağırdı. Uygun büyüyü bulmak için çok ugraşmıştı ama başarmıştı, kimse hastalığın büyü olduğunu fark etmemişti. Ayrıca 29. denemesindeki gibi yanlışlıkla Ginny'i öldürmemişti. Ya da 26.daki gibi büyü yaparken yakalanmamıştı. Bu yüzden kendini başarılı sayılıyordu.
Bir ay boyunca Harry'e oldukça iyi davranmaya çalışmıştı. Daha önce bu işe yaramamıştı ama Ginny yokken oldukça şansı vardı.
Görünen o ki yanılmıştı.
"S-sen ve Hermione mi? Yani ikiniz? Birliktesiniz?"
"Yani evet. Biliyorum biraz değişik ama Herm bana yıllardır her konuda yardımcı oldu. Şu son bir ayda çok yakınlaşlık ve bilmiyorum, bir anda oldu."
"Hermione ve sen?"
"Bu kadar şaşırma, biraz garip biliyorum ama o kadar da değil."
"Yani Hermione. Cidden mi? Başka biri değil."
"Draco. Saçmalamaya başlıyorsun."
"Yani sadece hiç düşünmemiştim. Üzgünüm."
"Sorun değil, herkes biraz garipsedi. Ron ve Herm üzerine bahis oyanlar özellikle. Birkaç tehdit bile aldım. Tabii ki şaka olaraktı."
"Sana bir şey sorsam?"
"Evet?"
"Erkeklerden hoşlanıyor musun Harry?"
"Hermione erkek değil bildiğim kadarıyla."
"Yani genel olarak. Normal hayatında."
"Yani bilmiyorum. Genel olarak kızlara daha yakınım."
"Mesela ben. Benden hoşlanır mıydın?"
"Hmm.."
"Bu kadar uzun zamanını almamalıydı cevap vermek."
"Şaka yapıyordum, sen yani arkadaşımsın. Farklı bi şey bu."
"Hermione de arkadaşındı."
"Evet ama birkaç yıldır. Alınma ama bir aydır yakınız ve seni pek tanımıyordum. Yani tanıyordum evet ama kötü bir şekilde. Dolabında ceset saklayan bir katil bile olabileceğini düşünüyordum."
"Anladım."
Daha fazla beklemedi. Saatini çıkardı.
"Draco o elindeki ne?"
Cevap vermek için durmadı bile.
Draco saati çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
memento mori | Drarry
FanficDraco, Harry'nin Ginny ile olan ilişkisini deli gibi kıskanmaktadır. Bir gün eline kaderini yeniden yazmak için fırsat geçer.