timeline 27- you and me together

3.9K 352 209
                                    

"Harry~"

"Malfoy? Bu sen misin? Neredeyim ben? Gerçekten bu hiç komik değil."

"Komik olmak amacım değildi, Harry."

"Ne peşindesin Harry? Aptal şakaların en azından katlanılabilirdi ama artık abartıyorsun."

"Bu gerçek Harry. Kabullen. Şaka falan yapmıyorum."

"Yemin ederim buradan çıktığımda seni kendi elleri-"

"Çıkamayacaksın. Sen parmakların arkasındasın. Bense gördüğün gibi özgürüm. Ne asan yanında ne de yardımcı olacak başka bir şey. "

"Evet ama a-"

"Ah, evet arkadaşların. Onlara çok güveniyorsun değil mi? Ve hepsini çoook sevdiğine eminim. Benden daha çok seviyorsundur! Özellikle şu kızıl olanı."

"Elbette senden daha çok seviyorum, onlar arkadaşlarım. Sen ise hiçbir şeyimsin."

"Böyle konuşma. Hayatımızın sonuna kadar birlikte olacağız Harry. Kocana böyle uzak davranmamalısın. Sağlıklı bir ilişkimiz olmaz böyle yaparsan, anne ve babama benzeriz. Onlara benzemek istemezsin Harry. Gerçekten korkunç bir ilişkileri var."

"Malfoy, ge-"

"Draco demeni tercih ederim. Biliyorsun artık çok yakınız. Aptal arkadaşlarından daha çok"

"Draco. Şakayı kes artık. Biliyorum biraz manyaksın ve birkaç tahtan eksik ama bu kadarı fazla oluyor."

"Söylediğim gibi, ben şaka yapmıyorum Harry. Beni tekrarlatma. Sen ve ben birlikte olmalıyız. Yoksa vücudumda dolanan bu zehir beni öldürecek. Çok zamanım kalmadı."

"Ne saçmalıyorsun? Bak Draco gerçekten beni bu sikik zindandan çabuk çıkar. Artık hoş olmamaya başladı."

"Alışsan iyi edersin Harry. Sen ve ben sevgi dolu bir ilişki süreceğiz."

"Sevgi mi? Sen ciddi misin? Dünyaları verseler seni sevmem. Dünyada kalan son insan olsan bile seninle olmayacağım. Seninle birlikte olmak yerine ölmeyi tercih ederim."

"Dalga geçiyorsun değil mi Harry?"

"Sen cidden aklını kaçırmışsın. Naptığını sanıyorsun sen ? Bir anda uyandım ve bu sikik zindanın içindeyim. Üstüne üstlük kafayı yemiş bir kaçık birlikte. Delirmişsin, kes artık, çıkart beni burdan. Hemen."

"Salakça mı? Hayır, ben sadece aşkımız için yapıyorum."

"Ortada aşk falan yok. Uyan artık şu fantezi dünyandan."

"Hayır. Aşığız birbirimize gerçekten. Bak biraz benimle zaman geçir alışacaksın, yemin ederim ki kötü biri değilim. Kanıtlayabilirim bana bir şans ver."

"Sen ciddisin. İnanamıyorum...Draco her şeyden önce sevdiğin insanı zindana hapsetmezsin."

"Ama başka çarem yoktu. Defalarca denedim. Hepsinde beni reddettin."

"Neden bahsettiğini anlamıyorum ama Draco üzgünüm. Ölsem bile seninle birlikte olmam."

"O zaman..."

Draco kafasını elleri arasına aldı. Titriyordu. Kendini kontrol edemiyordu.

"O zaman öl."

Draco'nun asasından süzülen yeşil ışık Harry'e çarptı. Çocuğun bedeni yere yığıldı. Draco dizleri üstüne düştü. Gözünden akan yaşlar yavaşca yanaklarını ıslattı. Titreyen elleriyle saatini bulup elleri arasına aldı.

Draco saati çevirdi.

memento mori | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin