timeline 3- blackmailing the mouse

4.4K 378 197
                                    

Draca ilk iki denemesindeki hüsrandan sonra napacağına karar verememişti. Çok fazla seçeneği vardı lakin bir türlü karar veremiyordu. Bir şekilde plan yapması lazımdı. Zaman akıp geçiyordu. 

Bahçedeydi, görüş açısında Hermione ve Ginny vardı. Normalde umursamazdı ama hafif kıkırtılar duyması ilgisini çekti. Ginny'nin kıza bir kağıt parçası verdiğini gördü. Hermione başını salladı ve kağıdı alıp yürümeye başladı. Draco merakına yenik düştü ve peşinden gitti.

Bir süre sonra Hermione Harry ile buluştu ve kağıdı -sanırım bir nottu- ona verdi. Draco ne konuştuklarını duyamadı ama Hermione'nin yüzündeki sırıtışı gördü. Hermione uzaklaşınca Harry notu açtı, kısa sürede okudu ve yürümeye başladı.

Notu cübbesinin cebine koyacakken yanlışlıkla düşürdü. Draco düşen kağıdı görünce durduğu duvarın arkasından çıktı ve notu hızlıca aldı.

"Kütüphane girişinde bekliyorum-Ginny"

Bu kızdan kurtuluş yoktu. Gerçekten burada mı teklif edecekti? Kendi kendine göz devirdi. Bir şekilde Harry'i ordan uzak tutmalıydı.

Değneğini çıkardı, etrafa bakındı ve Harry'nin arkasından minik bir sabitleme büyüsü yolladı. Büyü çocuğu yere serdi. Draco çabucak ara koridorlardan birine saptı ve kütüphaneye koştu.

Ginny gerçekten kütüphane girişinde bekliyordu. Heyecanlı duruyordu, kızın kendi kendine mırıldandığımı duydu. Çok zamanı yoktu, Harry'ye yaptığı büyü çok uzun süre dayanmazdı.

"Weasley."

"Draco? Evet?"

"Burda kimi beklediğini biliyorum. Olmayacak. İkinizden olmayacak. Ondan uzak duracaksın."

"Ne demek istiyorsun, Draco? Kimden uzak duracağım?"

"Beni aptal yerine koyma. Boyundan büyük işlerle uğraşıyorsun. Harry'i rahat bırak Weasley. "

"Yapmazsam nolur Malfoy?"

"O küçük aklın için basitleştireyim, Weasley. Babamın ellerinin nereye kadar uzanabildiğini bilsen şaşırırsın. Anne ve babanın pek sağlam temelleri  yok, bunu herkes biliyor. Minik bir söylenti etrafta süzülse ve babamın kulağına gitse...Ailene pek bayıldıkları söylenemez, değil mi Weasley? Harry'den uzak dur yoksa ailenin acı çekmesinin sorumluluğunu taşırsın."

"Ve bu küçük konuşmamızı kimseye anlatma. Özellikle Harry'e. Yoksa olacaklara karışmam."

"Beni tehdit mi ediyorsun?"

"Ben mi? Ne tehditi. Malfoylar o kadar onursuz değiller. Ben sadece uyarıyorum."

Draco gerçek bir yılan gibiydi. Ginny ise minik bir fare. Draco için akşam yemeğiydi. Kız beyazlamıştı, yüzünden kararsızlık okunuyordu. Bir süre hiçbir şey demeden bakıştılar. Ginny bir süre sonra pes etti. Bir şey demedi, sadece kafasını salladı ve uzaklaştı.

Draco sanırım başarmıştı. Ginny resimden sonunda çıkmıştı. O aptal kızıl olmadan şansı çok daha büyüktü.

Arkasında hissettiği acıyla irkildi ve duvara çarptı.

"Derdin ne senin, ona ne söyledin?"

"Kime ne söyledim?"  Draco öksürerek ayağa kalktı. Karşısındaki tabii ki Harry'den başkası değildi. Büyüsü beklediğinden de erken bozulmuştu.

"Ginny. Az önce ağlayarak koştuğunu gördüm."

"Ben bir şey yapmadım Potter. Kız senden kaçmış işte, normal."

"Malfoy. Ne yaptın dedim."

"Merlin aşkına, ne yapabilirim? Bana ne siz iki aşk kuşundan. İğrenç."

Harry'nin hafifçe yüzü kızardı. "Saçmalamayı kes. Öyle bir şey yok."

"Ah tabii, gizli gizli köşelerde buluşan zaten benim."

"Buluştuğumuzu nereden biliyorsun?"

"Tahmin ettim sadece."

"Neden yaptığını bilmiyorum. Sadece senin yaptığını biliyorum. Az önce beni vuran da sendin."

"Ben öyle bir şe-"

"Reddetme, etrafta görenler vardı. Sendin biliyorum ama derdin ne bunu bilmiyorum. Konuşacak mısın, konuşturayım mı?"

"Sadece Ginny ile birlikte olmana izin veremem."

"Draco, üzgünüm ama Ginny benden hoşlanıyor. Beni buraya çağıran da oydu. Ben de ona karşı bir şeyler hissediyorum. Senin gelip onu benden almana, ilişkimize karışmana izin veremem. Ona ne söyledin bilmiyorum ama yemin ederim ki öğrenip hesabını soracağım."

Salak, salak çocuk. Yine kimi sevdiğimi anlamadı. Onu sevme olasılığım o kadar mı imkansız duruyor?

"Evet, üzgünüm Harry. İkinize mutluluklar."

Harry bir şey diyecekmiş gibi oldu ama sustu. İç çekti. Draco'ya yadırgarmış gibi baktı ve Ginny'nin koşarak uzaklaştığı koridora yöneldi.

Draco saati çevirdi.

memento mori | DrarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin