XXIII

112 77 0
                                    

Μετά άρχισες να κάνεις κακό στον εαυτό σου. Για όλους εκείνους τους λόγους. Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει. Κανείς δεν θα το καταλάβαινε. Κανένας δεν θα νοιαζοταν.
Και μετά γνώρισα εσένα.
Η ζωή μου άλλαξε με ένα γεια
Ένα γειά που έστειλες την χειρότερη νύχτα την ζωής μου. Την νύχτα που ένιωσα ότι θα κάνω κάτι πολύ κακό στον εαυτό μου.
Ενώ ήμουν μια άγνωστη για εσένα εσύ έκατσες και μου μίλησες για όλο το βράδυ μέχρι να ξημερώσει.
Από διαφορετική χώρα, σε άλλη γλώσσα. Κάτι που κάποιος θα θεωρούσε αδύνατο. Αλλά συνεβει σε εμάς. Γνώρισα την μεγαλύτερη μου αδερφή εκείνο το βράδυ. Με πήρες από εκείνο το μέρος που βρισκόμουν. Με καθοδήγησες να βρω το σωστό. Και κάθε μέρα βρίσκαμε περισσότερα κοινά. Περάσαμε τα ίδια πράγματα. Μέχρι και τώρα.
Έχουμε τις ίδιες σκέψεις τους ίδιους φόβους.
Με βοήθησες να κοιτάξω επιτέλους τους ανθρωπους στα μάτια, να πάρω το βλέμμα μου από το έδαφος. Με βοηθησες να δω μέλλον σε έναν ατελείωτο κύκλο από σκέψεις του παρελθόντος.
Ήμαστε ακριβώς τέσσερα χρόνια φίλες αδερφές περισσότερο. Σ αγαπώ και δεν θέλω να πάθεις ποτέ κακό. Θα ήμαστε πάντα η μία δίπλα στην άλλη. Και θα γυρνάω πάντα σε εκείνη την νύχτα. Θα σκέφτομαι την πρόοδο που έχω κάνει. Τον πόνο που είχα τότε μέσα μου και σίγουρα δεν έχω ξεπεράσει ακόμη αλλά ξέρω ότι θα είσαι εδώ. Μπορεί να φαίνεται απίθανο για κάποιους.
Κάποιοι μπορεί να πουν ξεκάθαρα ότι δεν θα δουλέψει εξ αποστάσεως. Κάποιοι θα πουν ότι δεν αξίζει. Αλλά δεν με νοιάζει πλέον το έχω συνηθίσει να μου το λένε. Δεν ισχύουν αυτά. Αν θέλουν δύο άτομα να κρατήσουν μια σχέση εξ αποστάσεως θα το κάνουν. Αν δεν θέλει κάποιος τότε χαλάει. Όμως εμείς δεν ήμαστε μόνο φίλες. Φιλίες πάνε και έρχονται. Ήμαστε οικογένεια. Μοιραζόμαστε τις πιο βαθιές σκέψεις μας. Αγαπάμε η μία την άλλη με τον καλύτερο τρόπο αγάπης που θα μπορούσε να υπάρχει. Και έτσι είπα να σου αφιερώσω ένα από τα κεφάλαια. Σου χρωστάω πολλά περισσότερα και σε αγαπώ πολύ!

ConsequencesWhere stories live. Discover now