XXX

35 16 0
                                    

Μία για τα ψέματα που όλοι πιστεύουν. Λέω ψέματα για το ότι είμαι καλά επειδή είναι ο πιο εύκολος τρόπος να κρατήσω μια συνομιλία από το να γίνει περίεργη. Περνάω κάτι. Και ναι πιθανόν θα με βοηθούσε να έβγαζα κάποια από τα συναισθήματα μου προς τα έξω. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλω να μιλήσω για τα προβλήματά μου σε κάθε διαφορετικό άτομο που προσπαθεί να με πλησίασε. Δεν θέλω την λύπη τους που θα έρθει με το να παραδεχτώ ότι δεν είμαι καλά. Δεν θέλω να χαλάσω σωστές συνομιλίες με την αλήθεια.
Μερικές φορές σκέφτομαι τον εαυτό μου ως αδύναμο, αλλά στην πραγματικότητα, πιθανόν φοβάμαι ότι οι άνθρωποι που αγαπώ δεν είναι αρκετά δυνατοί για να αντιμετωπίσουν την αλήθεια σχετικά με το τι περνάω. Φοβάμαι ότι θα είναι πολύ για αυτούς να τα χειριστούν οπότε κρατάω το βάρος των προβλημάτων μου για τον εαυτό μου. Δεν μπορώ να με προστατεύσω από παγιδευμένες σκέψεις μέσα στο μυαλό μου αλλά τουλάχιστον μπορώ να προστατεύσω εκείνους.
Λέω ψέματα για το ότι είμαι καλά επειδή έχω πρόβλημα με την εξήγηση του πόνου που νιώθω. Λέξεις όπως κουρασμένη και ανήσυχη ή λέξεις όπως ανχωμενη και λυπημένη, δεν δίνουν το νόημα που θέλω. Αν κάποιος δεν έχει περάσει από αυτά τα αισθήματα με τον ίδιο τρόπο που τα περνάω τότε δεν θα είναι σε θέση να καταλαβει τελείως τι εννοώ. Και όταν ρωτάνε για εξήγηση, όταν προσπαθούν να καταλάβουν καλύτερα τι περνάω, δεν θα ξέρω τι να πω. Δεν θα είμαι σε θέση να απαντήσω πως είναι να μην είσαι καλά. Δεν θα είμαι σε θέση να τους δώσω ούτε καν τους λόγους που δεν είμαι. Αυτά που νιώθω πολλές φορές δεν βγάζουν νόημα.
Λέω ψέματα γιατί καταλαβαίνω πόσο παράλογες μπορεί οι σκέψεις μου να ακούγονται. Οι περισσότερες από τις ανησυχίες μου δεν βγάζουν νόημα ούτε σε εμένα αλλά δεν μπορώ να αλλάξω τον τρόπο με τον οποίο ο εγκέφαλος μου λειτουργεί, δεν μπορώ να σταματήσω τον εαυτό μου από το να κάνει πράγματα, ή να σκέφτεται πράγματα, μόνο και μόνο επειδή είναι άσχημα για εμένα.
Δεν χρειάζομαι κανέναν γύρω να με κρίνει. Δεν τους χρειάζομαι να μου πουν πόσο ανθυγιεινές είναι οι πράξεις μου. Ξέρω ήδη. Ήδη μισώ τον εαυτό μου για αυτό.
Λέω ψέματα ότι είμαι καλά επειδή οι άνθρωποι που αγαπώ "θέλουν" από εμένα να είμαι καλά. "Θέλουν" από εμένα να είμαι χαρούμενη. "Θέλουν" να ξέρουν ότι προχωράω καλά. Νιώθω άσχημα που είμαι ένας ακόμη λόγος για αυτούς να ανησυχούν. Δεν φαίνεται δίκαιο.
Ακόμα και αν ξέρω ότι πρέπει να ανοίγομαι περισσότερο, ακόμη και αν καταλαβαίνω ότι θα ήταν πιο υγιεινό να πω την αλήθεια, ακόμα λέω ψέματα ότι είμαι καλά επειδή τώρα έχει γίνει συνήθεια. Είναι κάτι που κάνω χωρίς να το σκέφτομαι. Δεν προσπαθώ να εξαπατήσω κανέναν. Προσπαθώ μόνο να βγάλω την μέρα με ένα κομμάτι. Και μάλλον ένα κομμάτι μου πιστεύει ότι αν πω τις λέξεις αρκετές, αν προσποιηθω αρκετά, τότε θα γίνει και πραγματικότητα

ConsequencesWhere stories live. Discover now