XXXII

48 13 0
                                    

Ακόμη και αν κάποια λάθη ήταν μεγαλύτερα από άλλα και κάποια με επηρέασαν με πολλούς τρόπους που θα φοβάμαι για το υπόλοιπο της ζωής μου, ήταν όλα λάθη που δεν θα έβλεπα ποτέ ότι θα συνέβαιναν και τα περισσότερα δεν μπορούσα να τα αγνοήσω.

Ακόμη και στα πρώτα χρόνια του λυκείου όταν δεν διάβασα για εκείνο το τεστ και υπέφερα τις συνέπειες του κακού βαθμού ή όταν κατέστρεψα την καρδιά της πρώτης μου αγάπης ενώ είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι αυτό το άτομο ήταν το ένα και μοναδικό. Ήταν όλα λάθη που κατέληξαν να είναι δευτερεύον και ότι μπορούσα να τα ξεπεράσω.
Ακόμη και με τα μεγαλύτερα λάθη που έκανα που σε μερικά στάδια της ζωής μου με έβαλαν σε πολύ σκοτεινά μέρη, απλά πήρε χρόνο για μένα να μάθω από αυτά και να δω τον αληθινό λόγο από πίσω. Είναι πολύ δύσκολο να μην ευχηθώ ότι δεν έκανα κάτι που έφερε κάτι αρνητικό στην ζωή μου. Αλλά την ίδια ώρα πρέπει να θυμάμαι ότι ο Θεός έχει κάνει τα πάντα στην ζωή μας για κάποιο λόγο. Τα λάθη μου είναι εκείνα που με έχουν δημιουργήσει στο άτομο που είμαι σήμερα. Δεν θα ήμουν το δυνατό, συμπονετικο, πιο προσεκτικό άτομο που κατάφερα να είμαι. Όχι μόνο με βοήθησε να γίνω καλύτερο άτομο, να πιστοποιησω τι είναι πραγματικά σημαντικό στην ζωή, τι θέλω έξω από αυτή και πως θέλω να την ζήσω.

ConsequencesWhere stories live. Discover now