Capitolul 4

77 13 4
                                    

Cand dau sa deschid usa o vad ca se indreapta spre mine si tine ceva la spate.

-Asta e pentru tine , imi spune bland si-si intinde mainile indreptandu-si foaia ce o tinea la spate spre mine.

-Asstta e portretul meu ? spun uimit ne venindu-mi sa cred cat de real pare . Tu l-ai facut ?

-Dda.. ador sa fac portrete , spune si o sarut pe frunte protectiv murmurand un multumesc .

Nu-mi puteam lua ochii de la minunatul desen care samena leit cu mine , era perfect.Mi-am inchinat corpul pentru a aseza usor desenul pe fotoliul cred de langa mine si am sarutat-o lacom simtindu-i buzele sale carnoase si fine peste ale mele .

Ce-mi face femeia asta ?Cum poate sa ma faca sa simt fluturasi in stomac de fiecare data cand o provesc sau ne sarutam.Fata asta mi-a luat mintile..

Am adancit tot mai tare sarutul pana cand ne-am indreptat spre un pat .De abea acum realizand ca asta era un fel de al doilea dormitor , ceea ce m-a surprins ca nu observasem patul cand am intrat in camera asta , probabil fiind prea vrajit de minunata faptura de langa mine.M-am asezat deasupra ei prinzandu-i fesele s strangandu-le in mainile mele.N-am terminat bine ce incepusem ca micuta Jasmine daduse deja semnalul de alerta ca se trezise .

Am inceput amandoi sa radem si ne-am indreptat spre camera ei .Ne-a surprins faptul ca dormea , probabil avea un vis destul de urat . Am luat-o delicat in brate si ne-am asezat in pat .Am inceput sa o legan usor ca pe un bebe iar ea si-a deschis ochii firav .

-Aaronn , oppa ! ma striga si imi ofera un sarut pe obraz , doamne cat de adorabila este fetita asta , se vede ca este educata de o regina , altfel nu-mi explic .

-Mamii , doarme si Arron oppa cu noi ?isi indreapta privirea in stanga mea unde se afla Alena.

-Pai .. nu o las sa-si termine fraza ca ii i-au eu inainte

-Bineinteles , dar ca sa raman peste noapte ar trebuii sa te culci , este deja 21 iar copii ar trebuii sa doarma la ora asta ; ii spun bland iar ea ofteaza si-si inchide ochii

-Cum de ai un asemenea ingeras langa tine ? imi asez capul spre umarul Alenei si-i las un sarut suav peste gat.

-A adormit , spune amuzata si-mi ia fata in pame, lasand un mic sarut peste buzele mele care tanjeau dupa atingerile ei .Am stat cateva secunde sa o analizez in detaliat pentru a-mi da seama ce mult seamana cu mama ei dar am asezat-o rapid in patutul ei pentru a putea sa se odihneasca linistita .Acum privirea mea fiind fixa pe frumoasa femeie ce se afla in spatele meu si ma imbratisa cu toata dragostea si caldura din lume .

-Te iubesc , imi spune incet pentru a nu o trezi pe micuta .

-Eu te iubesc si mai mult , spun o trag in poala mea .

-Mi-e atat de somn , spun si imi pun capul spre pieptul ei

-Stai sa ma schimb , spune si-mi ofera un zambet cald ce-mi inunda deja fluturii din stomac

***

Dupa 5 minute intra in camera imbracata cu o pereche de pantaloni scurti de casa si un tricou larg alb .Nu puteam sa-mi iau ochii de la picioarele , ochii , pielea , nu puteam sa-mi iau ochii de pe ea .Eperfect , si mai mult de atat este a mea .

-Esti superba ,ma ridic pe pat in picioare iar ea sare pe mine ajungand sa cadem amandoi pe plapuma ei catifelata , ea fiind deasuprea mea.Am intrat amandoi in plapuma stand imbratisati ca doi indragostiti care nu vor sa se mai separe nici 2 secunde.

-Da nu mi-e somn , spune si incepe sa rada

-Nici mie , si ce facem ? o intreb incepand sa radem isteric

-Pai , nu e foarte tarziu ce zici sa mergem la piscina ? susoteste cu vocea ei cristalina facandu-ma pe mine sa-mi arcuiesc spranceana.

-Unde gasesti tu piscina deschisa la ora asta in Seoul ? o intreb inca razand

-Serios ? am inauntru piscina dar se pare ca erai prea ocupat sa te holbezi la mine cand ti-am aratat turul casei .

Radem amandoi si ne dam jos si patul mare punandu-ne picioarele incet pe covor pentru a nu o trezi pe aia mica .Paream ca doi spioni ce tocmai incearca sa jefuiasca o banca si trebuie sa treaca pe un camp laser.Am iesit cu bine din camera dar Aron a trantit usa dupa el .

-Noi pentru ce cacat am mers ca niste ninja pana aici ? ca sa trantesti tu usa ?rad si-i dau in mic capac in crestetul capului.

-Am uitat , spune si se prapadeste de ras

-Ai ceva slipi pe tine ? ma intreaba mai putin sa cada pe jos de ras de la trantitul usii

-Din intamplare da ,spun si ma alatur si eu la criza ei de ras care se petrece foarte des la ea.

Face ochii cat cepele si-mi reproseaza un ,,de unde naiba ai tu slipi la tine in decembrie?''

-Off , poveste lunga ; spun si o iau in brate

Ne-am indreptat spre camera cu miscina care era de-a dreptul imensa .Am asteptat-o sa se schimbe , aparand pe usa cu un costum intreg negru de baie si 2 prosoape mari si pufoase.In acel moment am ramas cu gura cascata la cat de bine ii venea acel costum fiind prima oara cand o vad in postura mai goala.Lucrul fiind reciproc si la ea cand ma vazuse doar cu o pereche de slipi negrii pe mine.

Alena's POV


Am intrat in camera unde se afla piscina si-l vad pe Aron doar cu o pereche sexy de slipi.Picioarele mele mai aveau putin si se inmuiau complet iar ochii mei erau fichi pe el.Am lasat atitudinea devoratoare pentru mai tarziu si mi-ai revenit din transa cu greu.

-Te holbezi cumva ? il intreb , luand o atitudine mai serioasa

-Nnnuu , spune si-si scutura capul

Se apropie de mine iar eu de el .Incearca sa ma sarute dar il imping spre piscina cazand ca bolovanul .

-Heei , de ce ai facut asta , spune si iese rapid din piscina fugind dupa mine ca un nebun

-Era amuzant , spun si alerg in jurul piscinei razand de el cum se chinuie sa ma prinda.Se apropie de mine si-l impind din nou , el prinzandu-ma la timp de mana si cazand cu el in piscina.Apa era asa de rece dar in acelasi timp calduta .Am inceput sa inotam de jur imprejurul bazinului pana cand toate luminile s-au stins .

-Cce a foost asta ? Arron mi-e frica , i-ama in brate ; spun in soapta si tremurand toata si lipindu-ma de corpul lui.

Imi era destul de frica de intuneric , dar avand in vedere ca lumina s-a stins pur si simplu m-a speriat groaznic.

-Copilul , oppa du-ma la Jasmine , acum ! tip si incercam rapid sa iesim din bazin. Ne infasuram rapid prosoapele in jurul nostru si pornim cu pasi marunti catre dormitor .Mergeam cu pasi marunti in lipita de spatele lui Aron care era mai panicat decat mine , norocul nostru era ca lasa in care se afla bazinul se afla la etaj iar dormitorul era la o usa distanta.Mi-am luat inima in piept si m-am repezit la clanta deschizand-o incet.Aron m-a luat de mijloc si am inaintat in camera.Mi-a ramas inima impietrita cand am vazut ca ..

Fall in love with youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum