Ziua a trecut destul de greu , repetand coregrafii peste coregrafii pana tarziu.
Ma intorc pe partea stanga a patului cu ochii inchisi si incerc sa-mi caut patura care era imprastiata pe podea .
Ne mai avand nici un somn mi-am luat o pereche de blugi , un pullover alb ,geaca si ghetele pentru a face o mica plimbare pe afara ,aseara incepand sa ninga usor dar nu indeajust pentru a putea sa se depuna vreun strat cat de cat vizibil.
Atat de tare mu-as fi dorit ca in momentul asta savma plimb cu .. ei bine cu Alena. Pana acum nu am vorbit doar noi doi fata in fata ceea ce ma intristeaza . In fiecare seara ma gandesc la ea .
Ma apropii de o cafenea unde o vad pe zana mea.Insa parea usor trista ..
Privea in gol incercand sa se incalzeasca cu salul gros de pe ea insa o lacrima o dadu de gol.E trista ... asta-i clar.
Ma apropii usor de ea si incerc sa-i sterg lacrima.
-Esti bine ? De ce plangi ? o intreb cald insa pe un ton destul de trist.
Isi deschide ochii ,culoarea lor albastrie facandu-ma sa ma ratacesc in ei.A incercat sa-si intredeschida buzele vrand sa spuna ceva dar s-a razgandit.
-Aaalena.... spun incet observand cat mai multe lacrimi pe fata ei
-Eeeuu ,trebuie sa plec ..spune ridicandu-se de pe scaun.
O trag rapid de vrat intreptandu-i corpul spre pieptul meu si sarutand-o pe crestetul capului ,ceea ce am observat ca asta a mai calmat-o
-De ce ai facut-o sa se ataseze asa de tare de tine?ma intreaba pumnii ei strangandu-ma de geaca iar capul ei ramanand aplecat spre asfalt.
-Eeuu..., am vrut sa spun ceva dar nu stiam ce sa-i zis
-Ma intreaba incontinu de tine , te considera aproape ca pe un tata.. si te stie abea de o saptamana.Eu ce ar trebuii sa-i spun ha?
-Cred ca ar trebuii sa ne vedem mai rar ,chiar nu vreau sa-mi inchipui cum ar fii daca ati fii si mai aprop.. ;nu o las sa-si termine cuvintele ca-i ridic barbia sarutand-o pasional.
Ne sarutam de aproape 20 de secunde si nu a pus rezistanta ceea ce ma surprins.
Imi dezlipesc buzele de la si observ cum isi ia geanta pregatindu-se sa plece .
-Trebuie sa plec ,imi spune nevrand ca ochii ei sa faca contact cu fata mea.
Merge cu pasi repezi departe de mine .Oare am facut ceva gresit ? Chiar nu m-am putut abtine pur si simplu e prea perfecta.
Ma departez si eu de cafenea mergand cu o tristete pe chip . Nu stiam unde merg , simteam doar nevoia sa ma plimb , .. sa fiu singur pentru moment.Daca s-a suparat pe mine pentru ca am sarutat-o . M-am asezat pe cea mai libera banca scotandu-mi telefonul din buzunar sperand ca m-a sunat , dar nimic .
Din cauza mea a plans dar nu inteleg de ce . Stiu ca fetita ei ma adora chiar daca nu am petrecut prea mult cu ea , de obicei copii se ataseaza repede dar nu vad rostul din a o face sa planga.Trebuie neaparat sa merg sa vorbeasc cu ea , nu mai suport .Trebuie sa-i spun ce simt , si chiar daca ea nu simte la fel macar o sa ma simt eliberat.
Vad in drum spre casa ei un stand cu flori unde ochii imi sunt ficsi pe un mic ghiveci cu trandafiri rosii . Cumpar ghiveciul care sincer era destul de greut dar nu atat incat nu-l puteam cara .Ajung spre casa ei unde incep sa bat usor in una.Aveam putine emotii , daca nu mai vrea sa ma vada?sau daca nu va veni la usa si nu-mi va deschide ignorand bataile mele .
Gandurile au inceput sa leviteze pana am auzit un ,,imediat '' din partea cealalta a usii .Deschide incet usa fiind imbracata doar cu niste colanti negrii si un pullover gri .
- Ti-am adus asta , sper sa-ti placa , ii spun privirea mea fiind in jos incercand sa-i dau ghiveciul cu trandafirii;Sper ca nu ma urasti , stiu ca nu trebuia sa te sarut , a fost o greseala , chiar nu am vrut sa te fac sa te superi pe mine doar ca pur si simplu asta am simtit , poti sa ma judeci dar eu nu voi incete sa nu ma gandesc la tine ... spun cu o voce inceata , tristetea regasindu-se si-n glas .
Fac un pas in spate dand sa plec dar..
-Am ciocolata calda daca vrei , spune zambind
Imi intorc capul spre ea zambind usor si intru cu ea inauntru .Cat m-am descaltat m-a privit intens am incercat sa nu-mi indrept fata spre ea dar dupa ce dau sa-mi scot cea de-a doua gheata o vad la doar 2 cm de mine.Ma impinge cu mana dreapta spre perete , lovindu-ma usor cu spatele de zidul cel tare al holului . Durerea alinandu-se cand ii simt buzele moi peste ale mele , un zambet facandu-si prezenta peste fetele noastre.Mi-am inconjurat bratele spre soldurile ei mici . Mi-am dat repede gheata jos din picior rotindu-ma astfel incat locurile noastre schimbandu-se .
Am lipit-o de perete inca fiind concentrati pe sarut pana cand plansul Jasminei s-a auzit de undeva din dormitor.
-Jasmine e geloasa , spun chicotind usor spre ea .
I-am luat fata in palme sarutand-o pe frunde si am pornit spre dormitorul unde se afla Jasmine care statea in patutul ei si plangea .Alena a luat-o repede in brate mangaind-o pe spate si sarutand-o pe cap . S-a linistit imediat ce a simtit prezenta mamei sale in apropierea ei ceea ce m-a uimit usor deoarece se calmase instantaneu dar ochii inca ii erau inchisi.A dus-o incet in patut sivind-o cu o paturica roz , nu inainte sa ii plaseze inca un sarut de data asta pe frunte.
- Esti uimitoare , spun lipindu-ma de spatele ei imbratisandu-i corpul.
-Multumesc, spune si ma saruta pe obraz .
Ne-am indreptat spre bucatarie cu pasi inceti pentru a nu face prea mult zgomot.Am facut ochii mari cand pe masa ei se afla numai faina . M-am spijinit usor de masa luand pe la spate putina faina . Cand Alena s-a apropiat de mine am aruncat faina spre ea razand .
-Iti sta bine in alb sa stii , spun incet dar in asa fel incat sa ma auda clar.
Se apropie si ea de masa incepand sa ma gadile eu nemaiputand de ras iar ea aruncand spre mine un pumnulet de faina.
- Te prinde mai bine decat mine , domnule Dj-ei '' spune amuzata
Asa a inceput o bataie cu faina de toata frumusetea facand pe podea si mobila numai faina.
-Ok, hai sa incetam , o sa ajunga bucataria asta sa semene cu casa lui Mos Craciun , spun razand
- Nu si daca faci curat , imi spune gadilandu-ma iarasi
-Stai , inceteaza , ma doar falcile deja .
-Pe mine .. nu , spune si-mi arata limba
-A , da ? ridic o spranceana si-o ridic asezand-o usor pe masa din lemn a bucatariei , gadiland-o peste tot , ea intinzandu-se pe toata masa iar picioarele facand maratoare prin aer .
- Gata inceteaza ,nu ma mai gadila , oppaa , spune razand arcuindu-si spatele .
-Stai ai auzit ?
-Ce ? ma intreaba nemiscandu-se
-Cred ca l-am auzit pe Cupidon , ii soptesc la ureche iar ea incepe sa chicoteasca
-M-ai si speriat credeam ca s-a trezit Jasmine .
Se pune in fund pe masa , pe spate fiind toata de faina .
-Sii... ai vrea sa fii iubita mea ?
-Sa inteleg ca domnul Kwak Aaron vrea sa-i fiu iubita ?spune razand
- Deci vrei ? ii spun putin emotional
-Nu stiu ce sa zic , o sa fie putin geloasa Jasmine , imi sopteste suav la ureche in timp ce eu o ridic in barte ca pe o mireasa .
- Parca esti omu de zapada , spun amuzat si o arunc usor in sus in timp ce un mic tipat iese din gura ei
-Mi-a stat inima , mai copile ..
Se da jos din bratele mele si porneste spre o camera
-Ce faci ? intreb aurmand-o .
Nu-mi raspunde inca intra intr-o camera inchizand usa in urma ei .Cand dau sa deschis usa ...
Hei , sunt Sophia si asta este prima mea carte pe care o postez . Stiu ca nu este foarte reusita dar astept parerile voastre =^.^=
CITEȘTI
Fall in love with you
Fanfiction"Cand dragostea vorbeste , vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului''. William Shakespeare