Capitolul 1

232 17 3
                                    

Numele meu este Alena si am 22 de ani  ; acum o luna m-am mutat in Korea impreuna cu fica mea de 3
ani ,Jasmine .Tatal Jasminei ne.a parasit acum un an din cauza unei alte femei care statea cu el doar din cauza banilor ,nu era nici vorba de iubire dintre ei dar asta a fost in trecut si nu regret nimic . Imi iubesc fiica si mereu o voi iubi , este singura fiinta care ma poate face fericita .
...

Ies din casa de dansuri impreuna cu ceilalti colegi de dans cu care m.am acomodat repede ; sunt niste oameni absolut minunati , cu o inima calda si grijulie , niste oameni absilut angelici.

Am iesit prima din sala dar fara sa ma uit ma livesc de un piept tare . Imi ridic capul si-l vad un fata pe Aron din trupa Nu'est impreuna cu ceilalti membrii.

-Scuza-ma .. spun pe un ton incet rosindu-ma toata la fata

- Nu-i nimic , spune cu un mic zambet pe fata

Mi.am luat la revedere de la colegii mei si am plecat spre casa .

Din perspectiva lui Aron

-Hei , omule ce s-a intamplat , nu esti atent la coregrafie , imi reproseaza Jr

- Oh , scuze .. reluam ? zambesc putin amuzat spre ei iar muzica incepe sa invadeze sala.

Nu stiu ce-i cu mine dar azi dimineata cand fata aceea angelica si blonda s- a izbit de mine , m- a facut sa simt ceva ; nu stiu ce dar as vrea sa aflu sau sa o revad . Oare e noua ? nu am mai vazut-o pe aici dar asta poate si din cauza ca peogramul nostru s-a dat peste cap si avem antrenamentele mai devreme .Oare o sa o mai revad? Inca mai pot simti parfumul ei dulce de pe pulloverul meu .Off la naiba , ce tot mi se intampla?

...

-Aloo, pamantul catre hyung , il observ pe Ren cum isi flutura palma in fata ochilor mei

-Da .. ce s-a intamplat? spun amuzat vazandu-i reactia la auzul vocii mele

-Ce tot e cu tine azi ?

-Nu stiu.. mi-e foame , spun bosumfat auzindu-mi stomacul cum cere mancare

-Si mie , haide-ti sa mergem undeva sa mancam .

-Urmatoarea oprire la statia haleala , spunem toti la unison si ne pregatim sa plecam in drum spre un restaurant .
Din perspectiva Alenei

Bag repede cheia in usa si o deschid cat mai silentios cu speranta ca printesa mea sa nu se fi trezit.Ma descalt repede de adidasi si pornesc spre dormitor unde o zaresc pe Jasmine cum doarme in patutul ei ca un ingeras .Imi aplec capul si o sarut pe frunte , nu m.as satura niciodata sa o sarut pe frunte .

Inchid usa dormitorului si pornesc spre bucatarie unde imi pun repede sa-mi fac un ceai de fructe de padure . Deschid usa fridgiderului unde observ ca ramasesem fara mancare , ceea ce insemna ca trebuie sa cumpar mancare desi Jasmine trebuia sa se trezeasca peste 20 de minute , iar eu nu aveam timp sa merg la cumparaturi , solutia finala fiind sa mergem la un restaurant .La restaurantul romanesc de langa parc , ador locul ala ; ma simt ca acasa acolo muncind chiar romani care gateau dumnezeieste .

Ma indrept spre camera gogosicii mele mici si o observ cum isi duce micile sale manute spre ochisori frecandu-i putin apoi zambindu-mi larg

-Mamii , ma striga intinzandu-si bratele spre corpul meu aplecat vrand sa o iau in brate

-Buna dimineata , ingerasule , cum si dormit ?

-Buna dimineata , foart bne ,mamii

-Mami , se pronunta foarte bine ,spun ducandu-mi degetul la nasucul ei carn si atingandu-l usor; acum pronunta si tu -Fffo..arte bbine , foarte bine , spune zambind ; mamii mi-e foame

-Te imbracam si mergem sa papam ,spun sarutandu-i nasucul fin.

Am imbracat-o cu niste colanti crem , cu un pullover pe ea si gecuta ei maronie , in pucioare punandu-i niste ghetute maronii . Iar eu luandu-mi pe mine o pereche de pantaloni stramti albi , o maleta beagra impreuna cu un palton scurt negru si niste ghetute identite cu ale Jasminei.Imi iau printesa in brate si plecam pe usa . Razele soarelui zambeau in prezenta blondului meu deschis , frigul facandu-si simtita prezenta la picioare , facand bine ca am imbravat-o pe Jasmin mai grosut . Ajung in fata restaurantului si deschid usa incet.
Din perspectiva lui Aron

Astept sa masa plictisit ca baietii sa aduca mancarea .Nu am mai fost pana acum in locul asta si chiar imi place . Mesele si scaunele restaurantului fiind in forma de briose iar peretii erau rozalii cu un imprimeu floral care te facea sa nu-ti iei privirea de la ei.Am investigat toata incaperea fiind plictisit ca baietii inca nu au adus mancarea .

Aud usa restaurantului pe ea intrand o femeie blonda cu parul lung;  ce tinea un ...copil in brate ? Am privit-o cateva minute pana sa-mi dau seama ca era fata care am vazut-o dimineata la sala si cu care m-am ciocnit.

Cumva fetita aceea este a ei ? Insramna care probabil are si sot ... ma gandeam trist privind-o cum se aseaza cu mititica aceea pe un singur scaun si cum ii zambea fericita.

Intre timp vin si baietii cu mancarea care ma bucur asa de tare ca nu au intarziat , chiar imi era foame .In timp ca ma infopam cu o supa de burta o priveam incontinu cum o hranea pe cea mica din bratele ei apoi mancand si ea .Nu pot sa nu-mi iau ochii de la ea , pur si simplu este prea frumoasa .. cred ca sotul sau iubitul ei este foarte norocos.

Observ cum Baekho se ridica de la masa observand ca deja terminase mancarea ; asa de repede ?

-Hei , unde te duci ? Il intreb incruntandu-ma putin la el

-Sa o salut pe Jasmine , nu dureaza mult ; spune cu un zambet pe fata iar eu inghitind in sec observand ca se indreapta spre masa unde se afla tipa blinda cu fetita aceea mica in brate .
Din perspectiva Alenei

Il vad pe Baekho cum se aseaza pe scaunul din fata mea .

-Hei , ce faci ? Buna Jasmine , spune cand spre noi.

-Binne , ttu ce faci ? Spune cu un glas angelic.

-Bine sunt cu baietii , nu vreti sa ne companiati?

-Mbine, spun zambindu-i in timp ce ne indreptam  spre masa .

-Baieti , ea e Alena iar fetita din bratele ei este de asemenea fiica ri Jasmine.

-Bunaaa , spun ceilalti la unison.

Observ cum Aron ma priveste insistent dar incerc sa ma imi indrept toata atentia spre fetita mea.

-Deci , Alena ? Cum e sa fii o mamica asa tanara ? Ma intreaba Minhyun.Adica nu e ca si cum nu te-ar ajuta si iubitul tau , nu ?

-Pai ,nu am iubit .. ne-am despartit . Este dificil sa am grija de ea , dar este cel mai frumos sentiment . Spun si-i asez o suvita Jasminei , vazand pe la coada ochilor lui Aron cum zambesc.

Oo doamne , e atat de dragut . Ce-mi faci tu mie Aron ...

...

-Mamii ,mie somnic ; imi spune ingerasul in timp ce isi inclesteaza manutele in jurul pieptului meu cascand.

-Mergem acum acasa ,pui .

Cat timp mi-am incheiat paltonul ,Jasmine statea un bratele lui Aron care se parea ca-i placea de el facandu-ma sa-mi dezvaluii dintii ,un zambet larg si cald facandu-si prezenta pe chipul meu.Dau sa ies din restauranr dar o mana ma opreste . Ma intorc si-l vad pe Aron cum sta in fata mea prvindu-ma adanc .

-Ti-ai uitat cheia pe masa , spune usor amuzat

-Oh ,doamne , multumesc mult ; spun imbratisandu-l cald apoi ies pe usa mare si incapatoare a restaurantului.

.....

Din perspectiva lui Aron

M-a iimbrraatisat ? Chiar s-a intamplat asta ? Si ce e cel mai important e singura . Cred ca ziua asta a fost cea mai tare zii.

-Parca sunt ca un copil ,spun razand ,punandu-mi palma pe fata observand ca vorbesc singur in propia camera ca un nebun .

Oare ce face ea acum ? Sigur sta cu Jasmin ,asta e clar.Doambe fetita aia e absolut superba si atar de cuminte se vede ca a fost educata de o regina .Imi i-au gandul de la tot si intru intr-un somn adanc .

Fall in love with youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum