-C-c-ce cauti aici ? intreb balbaindu-ma si aflandu-ma in stare de la soc vazandu-l pe Yu Kwon langa patutul Jasminei
-Scuze credeam ca esti singura .. spune si-si indreapta privirea spre mine
-Deci ce cauti aici si de ce ai intrerupt curentul ? spun pe un ton destul de calm
-Cine este ? intreaba Aron in soapta tinandu-ma strans in timp ce inima mea batea atat de tare incat putea sa-mi sara din piept.
-E-el-l este -
-Yu Kwon , tatal Jasminei ,spune si face un pas spre noi
In acel moment am inceput sa ma panichez . Yu Kwon nu e cel mai calm om de pe pamant iar dupa fata pe care o avea ar fi fost in stare sa-i dea un pumn lui Aron . Insa ce cauta aici ? Parca era cu minunata lui iubita .
-M-am intors in tara pentru niste afaceri ,si a petrece mai mult timp cu fetita mea crezi ca este vreo problema ?intreaba si-si ridica spranceana
-Dar Mariah ? Ea unde este ? Sper ca nu mi-o aduci in casa ca jar mananca ..
-Nu mai e nimic intre noi , deci poti sta calma , spune in timp ce trece de noi
-Merg sa-mi asez lucrurile , spune si puteam sa vad un pic ranjet din coada ochilor
Nu va fii deloc bine daca va sta in casa asta .Cine stie ce are de gand omul asta , sa nu mai mentionez ca e in stare de orice pentru a obtine ce vrea .Il puteam simti pe Aron incordat si nervos .Il intelegeam pe de-o parte nici mie nu mi-ar fi placut sa fiu in locul lui si sa stiu ca in casa iubitei lui va locui fostul ei sot dar chiar nu am ce face , este totusi tatal copilului meu .
-Hei , esti bine ? ma intorc cu fata la el
-Da ... cred ca ar trebuii sa plec , este destul de tarziu iar maine dimineata am repetitii , spune pe un ton trist
Imi ofera un sarut pe frunte apoi pleaca . Urc scarile pentru a merge in camera dar ma ciocnesc de Yu Kwon . Acesta tinea in mana o cutie de carton cu niste dosare .
-Puteam macar sa anunti ca vii .. spun incet in timp ce deschid usa dormitorului
-Care ar mai fi fost surpriza daca te-as fii anuntat , spune si zambeste
-Esti incredibil , acum mi-am refacut viata asa ca -
-Cu un cantaret ? Serios ? Tu chiar crezi ca tine la tine ? Tipul ala este inconjurat permanent de fete , chiar crezi ca va dura mult relatia voastra ? spune in timp ca ma ia de incheietura
-Eu inca te mai iubesc .. spune si-mi da drumul
-Daca m-ai fii iubit cu adevarat , nu m-ai inselat cu o parasuta .. spun si dau sa inchid usa in urma mea insa acesta o blocheaza cu piciorul
-Am fost prost , ok ? Dar acum mi-am revenit , spune si pleaca spre dormitorul de langa al meu .
M-am bagat in pat si am dat sa inchid lumina dar sunt oprita vazand ca Yu Kwon deschide firav usa .
-Noapte buna amandoua , spune mai mult in soapta
-Noapte buna ..
***
Mi-am deschis incet din cauza razelor de soare ce-mi deranjau ochii . M-am ridicat usor vazandu-l langa mine pe Yu Kwon .M-am panicat incat am m-am lasat prea tare pe spate si am cazut pe pat. Norocul meu ca aveam un covor pufos langa pat altfel ma alegeam cu o lovitura destul e urata .
-Ei haide , doar nu-s o sperietoare ? spune Yu Kwon printre rasete
-Nu ar fi trebuit sa fii chiar asa aproape de mine , m-ai speriat , spun in timp ce ma ridic
-Oo scuza-ma data viitoare iti voi lasa un biletel , spune si ma impinge usor
Ma uitam zambind la Jasmine care se dormea dusa in bratele taticului ei .
-Avem o mica problema , spune el in soapta
-Care ?
-Numai s-a terminat laptele ...
-Atunci ma duc eu acum sa cumpar , ca atunci cand se trezeste si fiu deja acasa , spun si ma indrept spre dulapul cu haine.
Scot o pereche de blugi stramti si o maleta alba. Iar Yu Kwon sa uita fix spre mine
-Poti sa te schimbi aici daca vrei , chiar nu m-ar deranja , spune si-mi zambeste
-Ogh esti incredibil , spun si ies din camera
Merg spre o straduta laturalnica pentru a ajunge mai usor spre magazin insa ma opresc brusc .Gara mi-a ramas cascata in momentul in care de partea cealalta a strazii erau Jr ,Aron ,Minhyun, Baekho, Ren la brat cu niste tipe . Cred ca am vedeni , nu e posibil sa.. .In acel moment raman masca cand baietii se opresc iar Aron se saruta pasional cu tipa de langa el .
De ce ar face asta ? De ce ? De ce-mi face mie asta ? Siroaie de lacrimi mi-au invatat fata , am fugit rapid prin multime ajungand la cel mai apropiat magazin pentru a lua lapte. Tot drumul spre casa am plans , l-am sunat pe Yu Kwon sa-l anunt ca voi lasa laptele in fridgider si apoi ma voi plimba putin . Era complet distrusa . Spunea ca ma iubeste , incepusem sa am sentimente profunde pentru el iar tot ce face el e sa de-a cu sapa la tot ce a construit .In tot timpul asta s-a jucat cu mine ? Asta era intentia lui doar sa se joace si apoi sa ma lase balta ?Ce nemernic.
Am inceput sa merg ca bezmetica pe strada , nu stiam pe unde merg , nu stiam unde vreau mai exact sa ajung . Simteam nevoia sa fiu departe de tot si toate.Mergeam alene , plansa toata dand peste oameni de parca eram un zombi.Merg ce merg pana cand vad un mic parculet iar in acel parculet se afla un rau . M-am apropiat de un copac destul de gros lasandu-mi picioarele moi si cazand pe iarba cea rece .Mi-am sprizinit capul de scoarta tare a copacului si am lasat frau liber durerii ce apasa in interiorul inimii.
Am fost o proasta ca am crezut in el .Ce la folos sa iubesti cand la un moment dat se va sfarama totul .
Deja ma aflam in alta lume . O lume a mea , o lume in care puteam sa fiu libera si-n care nu mai doream sa o parasesc .Afara incepuse sa ploua , mi-am ridicat usor capul si am observat ca deja se intunecase .De ce mi se intampla mie tot raul .
Imaginile cu el si acea tipa in invaluiau mintea , derulanduse iar si iar si iar. Parea fericit , mai fericit decat ar fii cu mine .Poate doar mi s-a parut ca ma iubeste cand colo defapt doar juca un amarat de rol . Imi dadeam palme peste fata si picioare ca o nebuna . Poate chiar eram una . M-am lasat in jos pe pamantul negru care acum mai mult era noroi decat pamant . Ma murdarisem mai rau decat arata . Ce faceam era doar sa ma tavalesc prin acel noroi si sa-mi plang de mila .
Nu stiam cat e ceasul , ce se mai petrece in jurul meu , nu mai stiam nimic. In acel moment simteam nevoia sa fug cat mai departe cu putinta . Sa scap de tot si toate .Deja incepuse sa tune si sa fulgere dar asta nu ma speria deloc . Un val de frig levita in jurul meu asa ca ma ghemuisem langa acel copac gros incercand sa adorm . Din cauza frigului de afara erau slabe sanse sa adorm dar nu aveam ce face . Probabil Yu Kwon si Jasmine sunt ingrijorati acum, dar o sa se descurte.
CITEȘTI
Fall in love with you
Fanfiction"Cand dragostea vorbeste , vocile tuturor zeilor para fi adormite in armonia raiului''. William Shakespeare