Capitolul 9

68 11 2
                                    

Zgomotul din living ma face sa ma tot foiesc in patul meu mare si pufos.Oare ce se petrece acolo de se aud doar tipete  ale unor barbati ?Era vocea lui Yu Kwon asta stiu sigur dar cealalta vocea nu m-a facut decat sa ma incrunt deoarece nu-mi era deloc familiara. Tentatia de a iesi pe ascuns din camera si de a trage cu ureche la cei doi barbati din living ma pus pe ganduri , asa ca fara sa mai realizez ca tot ce aveam pe mine era doar ca rochie alba de noapte  cu o palma deasupra genunchilor am apasat pe clanta dormitorului . M-am ascuns dupa peretele de la intrarea in living si mi-am lipit intreg corpul de el .

-Ti-am zis sa nu vii aici , puteam foarte bine sa ne intalnim la un restaurant sau altceva !

-O haide, chiar eram curios sa-ti vad casa si sincer sa fiu arata foarte bine , murmura barbatul de langa Yu Kwon

-Si ce naiba te aduce pe tine aici pana la urma ?

-Afacerea noastra . . . trebuie sa continue, stii foarte bine ca nu pot face nimic fara tine asa ca as fii destul de incantat de mi te alaturi din nou , spune in timp ce ridica poza de pe masa cu mine si Jasmine.

Yu Kwon ii smuceste din mana poza si o lasa usor pe masa. 

-Sotia ta ? intreba si da din sprancene 

Puteam sa il simt pe Yu Kwon cat de incordat era si nervos .Venele de pe gatul lui erau mult mai vizibile nemai avand mult pana sa explodeze.

-Sa nu te atingi de ea ! urla catre el in timp ce ii inconjoara mainile in jurul gatului aceluia.

-Nu o sa fac nimic daca esti de acord cu propunerea ta , ranzeste catre el iar Yu Kwon ii da cu greu drumul 

-Jur ca daca te atingi de un singur fir de par de al ei o sa - 

-O sa ce ? o sa ma omori ?

-Nu ma progoca . . . 

Am ramas impietrita.Nu stiam daca sa mai asist la discutia sau sa fug .Cine este omul acela ? Oricum , oricine ar fii nu e o persoana buna , asta e clar. Imi inchid ochii cand ii aud plansul Jasminei . Fie ca vroiam sau nu trebuie sa merg la ea . Ma indepartez cu pasi marunti si sinentiosi care camera Jasminei in timp ce incercam sa aud din discutia celor doi barbati pana cand m-am oprit brusc din drum.

-Nu-mi risc viata pentru a amarata de afacere care nici macar nu este legala.

- Mai vedem noi , se aude o vocea inceata dupa care usa care este trantita brutal.

                                                                           *** 

Ies pana afara pentru a lua o gura de aer proaspat si ma asez langa masina lui Yu Kwon.Inspir aerul rece pe nasi si-mi scot telefonul pentru al apela pe Aron .

-Da ? iubire , se aude vocea de pe celalt fir

-Ce faci ? Mi-e dor de tine . . . 

-Off si mie extrem de mult dar mai sunt inca cateva zile si vin in tara , spune si ofteaza

-De abea astep- rostesc dar o mana imi acopera gura.

Las telefonul sa cada si-mi indrept mainile inspre persoana din spatele meu.Simt cum ceva imi acopera ochii iar un mic servetel umed imi este dus la nas.Ma molesesc rapid aproape adormind .Am incercat sa fac o miscare dar corpul meu era teapan.Oricat l-as fi supus la vreo miscare nu se intampla nimic , de parca eram imobilizata.Mi-am simtit corpul cum este dus intr-un loc.Peste putin timp sunt lasate pe ceva destul de moale dar ingust deslusind ca ma aflu pe bancheta unei masini din cauza auzirii motorului .Fara sa-mi mai dau seara in secunda doi imi pierd cunostinta iar singurele sunete pe care le mai auzisem erau doar niste rasete ale unor barbati sau mai bine zis animale fara suflete.

Visam cum ma aflam intr-o poienita , cu multe flori , iarba verde si bolta cerului care se refleta in apa cristalina a raului .Ma tineam de mana cu Aron si ma simteam implinita.Simteam cum mii de fluturi aveau sa iasa din mine si sa formeze un curcubeu, un curcubeu de sentimente sincere si puternice . Eram imbracata intr-o rochie lunga alba de mireasa iar el purta un costum de mire superb.Am inceput sa alergam , sa ne rotim si sa ne luam in brate din minut in minut.Simteam ca acolo ne este locul . Intr-un loc plin de pace , veselie , zambete si multa iubire impartasita alaturi de el .Dar as fii egoista sa spun ca mi-as dori un asemenea loc. Tot ce vreau este sa fiu alaturi de el , sa-i privesc toata ziua ochii sai negri , sa-l surprind razand , zambind sa-l vad fericit asa cum sunt eu . 

Ne-am asezat amandoi pe iarba fina si ne-am imbratisat .Am dat sa ne sarutam insa un sunet ascutit s-a auzit din poienita.Un sunet care te facea sa-ti pui mainile in urechi si sa te ascunzi undeva , oriunde doar sa fii in siguranta. Ne-am indreptat amandoi privirile inspre partea de poienita care acum era intunecata , cerul se transforbase dintr-un albastru imaculat la unul cenusiu.Un barbat care tinea o pusca uriasa isi indreapta tragaciul inspre noi . Observ imediat cand acesta apasa pe tragaci astfel incat ma pun in fata barbatului pe care in iubesc incercand sa-l protejez cu scopul vietii mele. Simt cum pielea imi este sfasiata in zona spatelui meu.Ma prabusesc odata cu el pe iarba verde acum patata cu sangele nostru . Il tin strans langa mine in timp ce pe gurile noastre sangele incepe sa iasa , acum iarba patata cu sangele nostru .  

Ma trezesc din visare deschizandu-mi ochii realizand ca inca mai aveam acel material la ochi . 

Can you save me ?  . . . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 21, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fall in love with youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum