Havuz

682 47 100
                                    

Sabah kalktığımda yataklara baktım. Chloe ve Luka yoktu. Adrien hala uyuyordu. Odanın banyosuna girdim. 2 tane vardı. Biri erkekler için diğeri kızlar için. İşlerimi hallettim ve Adrien'ı kaldırmaya gittim. Yatağının kenarına oturdum. Ve seslendim.

"Adrien hadi kalk" birşeyler mırıldanıyordu.

"Lütfen gitme"

"Adrien kalk"

"Lütfen beni bırakma"

"Adrien kalk ne diyorsun?"

"Lütfen seni seviyorum" böyle şeyler diyince onu sarstım. Kan ter içinde kalktı. Çok yakındık. Aramızda 2-3 santim vardı. Sessizce konuştum.

"İyi misin?"

"Evet"

Kapının tıklanmasıyla kapıya baktık.

"Gelebilir miyim?"

"Tabiki"

Chloe gelmişti. Bize gülümseyerek bakıyordu.

"Ne oldu?"

"Yemek hazır ve bugün havuza giricez"(C)

"Imm peki"(M)

"Ha bu arada mayonuzu giyin yemekten sonra giricez direk"(C)

Aklıma mayom geldi. Yanaklarım yanmaya başladı. Öff ya Tanrım neden bana bu özelliği verdin?

"Peki biz 10 dk'ya ordayız"(ad)

Chloe gitti. Adrien bana baktı. Ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim.

"Adrien istersen ilk sen giyin"

"Peki"

Banyoya bir şort ve beyaz bir t-shirt ile girdi. 5 dk sonra çıktı. Bana göz kırptı. Ve gitti. Kendimi yatağa bıraktım. Sonra hemen mayomu aldım ve banyoya gittim. Banyodan çıkınca üstüme uzun her tarafımı kapayacak şekilde bir şal aldım. Ve bizimkilerin yanına gittim. Adrien'ın karşısına geçtim. Benim duyacağım şekilde konuştu.

"Utanmana gerek yok" ve çapkınca göz kırptı. Bende ona gülümsedim.  Alya masaya yemekleri koydu. Adrien'ın önüne patates koydu. Adrien patatesi çoktan sahiplenmişti. Bende onun patatesine bakıyordum. Arada fazla kızarmışlar vardı.

"Sanırım canın çekti" Adrien'ın bu lafıyla başımı kaldırdım.

"Ha? Yok ya sadece baktım"

"Yeme beni"

"Ya sen anlam-"

Ağzıma patates soktu. Bende ofladım ve ağzımdaki patatesleri yedim. Adrien ise parmaklarını yalıyordu. Elini peçeteyle sildi ve çatalı alıp yemeye başladı. Birkaç kez daha yapınca konuştum.

"Yo soz nosol arkoşsonoz? Onson bo yordom odor"(ağzı pattesle dolu)

"Hadi ama marinette"

"No vor yo Odroon!"

Bizimkiler güldü ağzımdaki patatesleri yedim ve başımı masaya koydum. Napcam? şaka yapacağım. Pat diye kafamı masaya bıraktım. Biraz acıdı.

"Marinette?"

"Marinette"

"Marinette"

Bu sesler Adrien'a aitti. Ama şakadan sonra ağzıma etmez inş. Hala demeye devam ediyordu. Yanıma geldi. Yani ayak sesleri ona aitse...

Kafamı kaldırdı. Baktı. Yavaşça tokatlamaya başladı. Birşey olmayınca biraz hızlandı.

"Marinette!"

Aşka Muhtaç /İNSTAGRAM/AdrieNetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin