🥀Yıkılmak🥀

550 43 75
                                    

2 ay sonra...

Evliliğinin üstünden 7 ay geçmişti. Ben her gece içip o kadın evime götürüyordu. Yine evime gelmiştim. o kadın beni evladıymışım ya da kardeşiymişim gibi önemsiyordu. Onu unutmaya çalıştım. Unutamadım...

"İyi misin?"

"Hayır"

"Sanırım zamanı geldi"

"Neyin?"

"Kim olduğumu öğrenmenin"

Şapkasını çıkardı. sarı saçları ve yeşil gözleri vardı benim gibi...

"Sen kimsin?"

"Ölmüş olarak bilinen ablan... Elenora Agreste"

"A-annem senin tümör'den öldüğünü söyledi. N-nasıl oldu bu?"

"Ümidi kestikleri için öyle dediler. Bana çok tedavi uyguladılar. Sana söyleyemediler"

"Hayatın bir acımasız yüzü daha"

"Merak etme kardeşim. O sana geri dönecek"

"Hayır. Öyle birşey olsaydı beni bırakmazdı"

"İnsanlar sadece kalanların acı çektiğini sanır nedendir bilir misin?"

"Neden?"

"Çünkü kalan kişi sadece kendisinin sevdiğini ve bırakıldığını sanar. Hani derler ya 'ben başkasını seviyorum, yürümüyor' vs şeyler. Bunların çoğu kalanı üzmemek ve acı çektirmemek için gider. Yavaş yavaş kendinden soğutur çünkü istemez canının yanmasını"

"Ne yani Marinette bana acı çektirmemek için mi gitti?"

"Sana ne dedi? bu yarım kalma şeysi ile ilgili"

"'yarım bir hikaye yarım kalmasın diye gidiyorum' dedi"

Biraz düşündükten sonra bana döndü ve devam etti.

"O seni terketmemiş"

"Ne diyorsun abla?"

"O senin iyiliğini istemiş"

"Benim iyiliğimi nasıl böyle isteyebilir ki? O beni terketti"

"Öff bir anlasana ya. Sana anlattığı şeyleri düşün"

"Aklıma birşey gelmiyor"

"Peki ben gidicem sen uzun uzun düşünürsün"

"Hemen mi?"

"Maalesef birde diğer tarafı yoklayalım" marinette'den bahsediyordu...

"Abla"

"Efendim"

"Onun halini hatrını sor"

"Peki"

Gülümsedi ve yanağımı öpüp gitti. Vay be ablamda varmış. Hayata bak. Hayat sana sesleniyorum. Sınav yaptıktan sonra ders işlemek olmuyor. Ablam olduğuna sevindim. Ama hayatım acıydı. Ablam ne demek istemişti? Ne yani benim iyiliğim için...

Elenora Agreste...

Kardeşim mahfoldu. Uzun zamandır arıyordum. Marinette'in o sevgili olduklarını duyurduğunda nerde olduğunu öğrendim. Bu zarfta Marinette'le de görüştüm. Kardeşime onun ne kadar acı çektiğini söyleyemem. Ona söylediğim evli olmam falan hepsi yalan. Doğru olan şeyler ablası olduğum ve marinette hakkında konuşmam. Marinette'in evine geldim. Roby'nin haberi yoktu. Cristh yine oyuncaklarıyla oynuyordu.

Aşka Muhtaç /İNSTAGRAM/AdrieNetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin