Verilmiş Söz

651 43 87
                                    

Bu şarkıyı mutlaka dinleyin çok güzel :)

Zaten kavuşamayacağımız için söyleyebilirim. En azından kendi içimde yaşamam.

""b-ben yurdışına gideceğim/seni seviyorum""

"Ne!? Beni seviyor musun?"

"Evet seviyorum hemde çok. Ve artık zaten birlikte olamayız. Bu yüzden söyleyebilirim"

"Ne?"

"Boşver. Sen beni seviyor musun?"(m)

"Bilmiyorum karışık "

Elini bıraktım. Burası şaka için çok kullanılırmış ee gelmişken kullanalım demi?

"Marinette!"

Yukarı baktım. Ve konuştum.

"Gerizekalı ben öyle yapar mıyım? Deli ya"

"Gülme ya korktum!"

"Ben biraz gezicem ama bu burda bitmedi"

Göz kırptım oda bana gülümsedi ve eliyle öpücük gönderdi. Ve gezemeye çıktım. Telefonum çaldı arayan Chloe'ydi.

"Efendim Chloe"

"Ya siz nerdesiniz!?"

"Biz-"

"Ne biz ya!?"

"Gelince anlatırım biraz gezicem" ama dont anlatmak fjdjsjdj.

"Tamam!"

Telefonu yüzüme kapadı. Ben ona yapacağımı bilirim. Biraz gezdim ve alış-veriş yaptım. Marketten çıktığım anda kapıda motor durdu. Kaskı çıkardı. Bu... Bu o.

"İstersen bırakayım"

"Senin ne işin var burda!?"

"Hadi bebeğim ama"

"Bana bebeğim deme!"

"Peki güzelim. Haber vermeye geldim"

"Ne haberi? Çabuk ver ve git!"

"Peki. Gene şanslısın. Biraz daha gecikti şu iş"

"Ciddi misin?"

"Evet. Hadi ben gideyim"

Motorunu çalıştırdı ve "seni seviyorum bebeğim" diye bağırdı. Gitti. Ay gerizekalı. Sonra omzumda bir el hissettim.

"O kimdi?"

"Ha?"

Adriendı. Ona döndüm ve ensemi kaşıdım.

"Imm boşver"

"Hayır"

"Ya boşver. Hadi gidelim"

"Peki"

Motora bindik. Ben ona nasıl diycem? Offf Roby of(nasıl yazılıyordu ya hfjsjsif)

Ona sımsıkı sarıldım. Elini elimin üstüne koydu. Yüzümdeki gülümsemenin sebebi Adrien.(la bu nasıl cümle aman anladınız)eve geldiğimizde haberim yoktu. Hayallere dalmıştım.

"Marinette"

"Marinette"

"Ha... Ne? Tamam evlencez ya"

"Ne diyorsun?" Gülerek cevap verdi. Ayy bunu söylemiş olamam. Elimle yüzümü kapadım. Yüzüm çok yandı. Öff şu kızarma şeysiii.  Motordan indim ve hemen kaldığımız odaya koştum.

"Noldu mari?"

"Adrien nerde?"

Gibi sorulara kulak asmadım. Kendimi yattığım yatağa gömdüm. Kapı sesi duydum. Adrien olduğunu biliyordum. Saçımı tuttu ve hepsini yukarıda topladı sonra saçımı topuz yaptı.

Aşka Muhtaç /İNSTAGRAM/AdrieNetteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin