Marinette
O anda sınıfta garip bi sesizlik oluştu .
Nedense sesizliği bozmaya karar verdim .Marinette : Eee yakışıklı biraz kendinden bahset .
Adrien : B-ben mi ?
Marinette : Ben olamıcağıma göre , gerçi sen beni yakışıklı bulmuştun aslında
O anda hafif bi kahkaha attım .
Adrien: Özür dilerim ben aslında öyl-
Marinette : Özür dileme sadece şaka yaptımO anda sınıfa bi kız girdi . Üstünde bi oduncu gömleği ve pantolonuyla gayet şıktı . Kız hemen lafa atladı .
Alya: Selam sen yeni kız olmalısın
Marinette :
Evet ben Marinette , Marinette Agreste
Alya : N-ne sen ünlü tasarımcı Gabriel Agreste'in kızı mısın ?
Marinette: Şey aslında bende sizden bişey isticektim .
Alya ve Adrien : Tabi dinliyoruz
Marinette : İnsanların ben sanki normal biri değilmişim gibi bana fazla ilgi göstermeleri yada beni farklı biri gibi görmelerini sevmiyorum. Bu yüzden bana herkes nasılsa
öyle davranın lütfen .
Adrien
Bu sözleri söylerken gerçekten de içtendi .
Sonra hafifçe gülümsedi bize ve bana göz kırptı . O an kalbim yerinden çıkmış gibi hissettim .
BANA GÖZ KIRPTI 😍
Tanrım bu kadar ünlü ve güzelken insan nasıl bu kadar mütevazı olur . Dışının güzelliği içiyle eş değerdi .
Marinette: Sen kendini tanıtmadın ?
Alya: Ha doğru ben Alya , Alya Cesaire
Marinette: Memnun oldum :)
Alya : Ben gidip Nino gelmiş mi diye bakıcam siz kalın .
Alya sınıftan çıktı , ama sanki amacı Nino'yu bulmak değildi . Sınıftan çıkarken bana fesatça baktı . Sanki gözleri tavla şu kızı dermiş gibi bakıyordu .
Marinette: Şey Nino kim ?
Adrien: Alya'nın sevgilisi benimde en yakın arkadaşım.
Marinette: Hmm10 dakika sonra
Sınıf yavaş yavaş doluşmaya başlamıştı .
Bizde bu arada Marinette ile kaynaştık. Carlo'nun kötü bakışları üzerimizdeydi . Bunu hissetmek pekte zor olmamıştı .
İlk ders Fizikti . En nefret ettiğim dersti , çünkü bi bok anlamıyordum.
Oysa Marinette her soruya cevap veriyordu .
Daha ilk günden hocanın gözüne girmişti bile . Bende sevmediğimi bahane ederek Marinette'i izledim . Ve karalama onu çizdim .
Tanrım bi insan nasıl bu kadar MÜKEMMEL olabilirdi ? Aklım almıyordu . Ders su gibi akıp gitti . Zil çaldı . Marinette hemen bana döndü . Birden sebepsizce heyecanlandım .
Marinette: Sen ders boyu neden beni izledin ?
O an dona kalmıştım bana neden onu izlediğimi sordu bu soru çok saçmaydı . Aklı yerinde her insan ona hayran olurdu .
Ama bunları tanıştığımız ilk günden söyleyemeceğim için karalama çizimime baktım . Ve ona cevap verdim .
Adrien: Fizikten nefret ederim .
Marinette: Tamamda neden beni izlemedin uyuyabilirdin , kitap okuyabilirdin , telefona bakabilirdin ?
Adrien : Çünkü çok güzelsin ne yapabilirim gözlerimi senden alamıyorum .
O an yüzümle bir domatesin farkı yoktu .
Karalama çizimime imzamı attım . Sonra hafifçe kafamı kaldırdım . Bana bakıyordu sanki büyülenmiş gibiydi . Sınıftakilerin çoğu çıkmıştı . Alya " Ooooo birileri sana abayı yakmış " dedi Marinette'e . Çok utanmıştım .
Dahada utandım sıramdan kalktım tam sınıftan çıkıcaktım ki Marinette seslenmişti
" Çıkışta bişeyler yapmaya ne dersin
tatlı çocuk ? "
Dahada utanmıştım .
Sesizce " Olur " dedim .
Yanıma geldi , koluma girdi ve yanağıma hafifçe bi öpücük kondurdu .
Marinette: Hadi bana okulu gezdir .
Adrien: T-ta-mam
Marinette: Utanma ya utanman için söylemedim tatlı çocuk .
Tatlı çocuk diyişi kulağımda yankılandı .
Kızarmış olan yanaklarım dahada kızardı .
Ona sırılsıklam aşık olmuştum .
Beraber sınıftan çıktık . Onu ilk önce kütüphane ye götürdüm . Ardından havuz sınıfını, soyunma kabinlerini ve müzik sınıfını gezdirdim . Ve bahçeye indik . Bahçede küçük bir tur attık .
Marinette : Hep böyle misin ?
Adrien: Nasıl yani ?
Marinette: Tatlı , utangaç , YAKIŞIKLI ?
Bunu söyledikten sonra kıkırdadı .
Bende kıkırdadım ve cevap verdim .
Adrien: Utangaçlığım sadece sana karşı aslında .
Ve evet genelde herkes tatlı ve YAKIŞIKLI olduğumu söyler .
Sonrasında küçük bi kahkaha attı
Adrien: Ne yani sence YAKIŞIKLI ve tatlı değil miyim ?
Marinette : Hayır , sen baya tatlı ve YAKIŞIKLISIN . Aynı zamanda " seksi "
Son kelimesini fısıltıyla söyledi .Evettt bi bölüm daha yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada hikayeye biraz +15 katmaya karar verdim hafif hafif.
Düşüncelerinizi bekliyorum dediğim gibi .
Sizi çok seviyorum ❤️Çikolata 🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evren ( Adrinette )
Fanfiction- Ben sadece bir fırıncı oğluyum , sense ünlü bir model . Ben sadece sana karşılıksız şekilde aşık olan hayranlarındanım , sense hayran olunucak güzellikte ünlü , zengin ve güzel bir kızsın . Ben sadece senin aşkını istiyorum, seninse sana aşık olan...