Selam Bebek ...

1.1K 75 100
                                    

Flash back
Yemeklerimizi bitirdikten sonra :
Marinette: Kalkalım mı ?
Adrien: Şeyy
Marinette: Ney ?
Marinette'in dudağına ketçap bulaşmıştı .
Peçeteyi ona uzattım . Dudağını silmeye çalıştı ama beceremedi . Ben de ona yaklaştım ve elimle dudağındaki ketçapı sildim.
O an hafifçe kızarmıştı . Kızarınca çok tatlı oluyordu . Avm'den çıktık ve markete gittik .
Cips , çikolata , dondurma ne varsa aldık ve eve gittik .
Flash back son

Adrien
Eve giderken garip bi sesizlik oluştu .
İkimizde birbirimize baktık . Sonra durduk . Bu sefer olucaktı onu öpücektim .
Yaklaştık , yaklaştık , yaklaştık sonra birden telefonum çaldı .
Fısıltıyla küfür ettim .
Adrien : *** DIT ***
Marinette : Efendim bişey mi dedin ?
Adrien: Y-yok hayır . Telefonla konuşmak için Marinette'den biraz uzaklaştım .
Telefonu açtım annem arıyordu .
Adrien: Efendim anne
Sabine : Oğlum teyzen hastalanmış bizim 1-2 günlüğüne onlara gitmemiz gerekiyor . Sen tek kalabilirsin değil mi ?
Adrien: Tabiki anne 5 yaşında değilim ben
Sabine: Tamam oğlum benim şimdi kapatmam lazım sonra konuşuruz.

Marinette: Kimdi o ?
O an tepkisini ölçmek istedim ve bi şaka yapmaya karar verdim .
Adrien: Sevgilim Jessie
Marinette: nE ? Y-yani sevgilin mi var ?
Adrien: Evet olamaz mı ?
Marinette: Ş-şey yani şaşırdım . Adrien bişey söyleceğim .
Adrien : Söyle prenses
Marinette: Bence doğru değil
Adrien: Ne doğru değil prenses ?
Marinette: Yani bizim böyle flörtleşmemiz ,
beraber bu şekilde vakit geçirmemiz , benim sende kalmam . Yani uygun değil !
Marinette bizde kalmaktan vazgeçmeden şakayı bitirmem gerekiyor . Yoksa Carlo'da kalır . Carlo onu etkiler . Sevgili olurlar . Üniversiteyi beraber okuyup mezun oluncada evlenirler . Üç çocukları olur ve engelli olanın adını Adrien koyarlar .
( Sondaki açıklamayı okuyun )
Marinette : Adrien beni duyuyor musun ? Dediğim gibi en iyisi ben Carlo'da kalıyım .
Adrien: ŞAKA ! Hepsi şaka !
Marinette: Adrien ne şakasından bahsediyorsun ?
Adrien: Yani sana şaka yaptım sevgilim yok !
~ Fısıltıyla ~
* tabi sen olmak istersen başka *
Marinette: Peki konuştuğun kimdi o zaman ?
Adrien: Annem
Marinette: Eğer eve gelemeceğimi söylediyse sorun yok ! Carlo'da kala-
Onun dudağını parmağımla bastırdım . Ve sus işareti yaptım .
Adrien: SEN BENİMLE KALMAK İSTEMİYOR MUSUN ? EĞER GERÇEKTEN CARLO'DA KALMAK İSTİYORSAN SENİ ENGELLEMEYECEĞİM !!! 

Gerçekten kalbim kırılmıştı . İkide bir Carlo'da kalabileceğini söylüyordu . Yoksa Ondan mı hoşlanıyordu !

Marinette: Özür d-dilerim. Ben sadece s-ana yük olmak istemiyorum.
Bunları söylerken sesi titremişti . Gözünden 1 damla yaş aktı . Onun kalbini kırmıştım .
Adrien: Yük olmak mı saçmalama Marinette.
Ona sarıldım . Öylece kala kaldık . Az ileride bir market vardı .
Adrien: İyi misin ? Su alabilirim istersen .
Marinette: O-olur .
Bu arada hava baya kararmıştı saate baktığımda şok oldum ne ara bu kadar vakit geçmişti . Markete ilerlerken aklımdan geçirdim . Onunla iken zaman su gibi akıp gidiyordu . Markete girdim .

Marinette

Adrien'ı beklerken bi banka oturdum . Ve onu düşündüm bana sarıldığında içimde kelebekler uçuşmuştu . Sanki ben-
Bilmiyorum. Ona karşı ne hissediyorum bilmiyorum.
Kafamdaki soruları biri susturdu . Karanlıkta belli olmasada biri geliyordu .
Marinette : Adrien ?
Bilinmeyen : Selam bebek
Marinette: K-ki-kimsin ?
Bilinmeyen : Şimdi seninle küçük bir oyun oynayacağız . Ama önce benimle gel . Daha ıssız bir yer bulalım değil mi bebek ?
Bana dahada yaklaştı korkudan dona kaldım
Tam çığlık atıcaktım eliyle ağzımı kapattı . Ve etrafa baktı . Haraket edemiyordum .
Yavaşça üstümdekini çıkarmaya başladı .
İlk önce ceketimi çıkardı . Sonra saçımdaki tokayı . Ve beni zorla dudağımdan öptü . Hayatımın en iğrenç anıydı .Sonra boynumu emmeye başladı , sonrada yaladı .Hayatımın en iğrenç anıydı . Yavaşça kıyafetimin askılarını indiriyorduki birinin sesini duyduk .
Bilinmeyen : Bekle bebek birazdan geleceğim ve oyuna devam edeceğiz ama ilk önce şu hergeleye haddini bildirmeliyim .
SAKIN BİR YERE GİTME ! Yoksa seni öldürürüm !
Korkudan sadece kafamı sallayabildim .
Adrien adama doğru koştu onu yakasından tuttu ve kafa attı . Adam yere yapıştı . Hemen ayağa kalkmaya çalıştı . Ama Adrien izin vermedi . Ona tekme attı , adamı yakasından tutup duvara yapıştırdı . Yumruk atmaya başladı . Öyle yumruk atıyorduki elleri kanamaya başlamıştı . Adamın yüzü kan içindeydi . Adrien adama tekme atmaya başladı . Adam acıdan bayılmıştı neredeyse .
Birden Adrien adama bağırmaya başladı .
Adrien: EĞER BİR DAHA HERHANGİ BİR KIZI PİS İŞLERİNE ALET ETMEYE ÇALIŞIRSAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM . ANLADIN MI ? SENİ ÖLDÜRÜRÜM !!!
Adam bayılmıştı . Adrien yanıma geldi elleri kan içindeydi .

Adrien
O an o adamı öldürmek istiyordum . Ama Marinette çok korkmuşa benziyordu onu sakinleştirmeliydim .
Adrien: İyi misin prenses ?
Marinette: H-hayır i-yi değilim o-o b-bana dokun-maya çalıştı . Adrien ç-çok k-korkuyorum .
Marinette ağlamaya başladı . Onu nasıl sakinleştireceğimi bilmiyorum .
Adrien: Şşş sakin ol şimdi güzel şeyler düşün sakın kendini üzme tamam mı ? Güzel şeyler düşünelim hmm mesela evlenmişiz ve çocuklarımız olmuş biri senin gibi mavi gözlü , ipek saçlı güzel bir kız . Senin gibi tatlı .

Marinette'in keyfi yerine gelmeye başlamıştı . Gülmeye başladı .
Marinette birden kahkaha atmaya başladı .
Adrien: Komik olan ne ?
Marinette: Bilmem komik geldi nedense . Hem komik değil mi sen ve ben . Çocuğumuzun olması
Tekrar kahkaha attı Marinette.
Adrien: Haklısın saçmaydı :( .










Helloooooo evet yine ben . Bol maceralı bir bölüm oldu .
Sizce Marinette Adrien'ı seviyor mu ?

Sizce ne zaman bu ikiliyi sevgili yapıyım ?

Bana kalırsa 1 - 2 bölüm sonra yapacağım ama eğer siz biraz daha flörtleşsin derseniz ona göre ayarlıyacağım .

Açıklama kısmıda şu yukarıda dediğim :
Aslında o replik " Yaz Okulu " kitabında geçiyor . khaoswsn Bir önceki bölümde Adrien'ın düşüncesini " Yaz Okulu " kitabındaki repliğe  benzetince bende repliği eklemek istedim .

Kitap hakkındaki düşüncelerini , fikir ve eleştirilerinizi bekliyorum.

Sizi çok seviyorum ❤️

~ Çikolata 🍫

Paralel Evren ( Adrinette )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin