Medyadaki fotoğrafı ben yaptım nasıl olmuş ?Flash back :
Marinette'in keyfi yerine gelmeye başlamıştı . Gülmeye başladı .
Marinette birden kahkaha atmaya başladı .
Adrien: Komik olan ne ?
Marinette: Bilmem komik geldi nedense . Hem komik değil mi sen ve ben . Çocuğumuzun olması
Tekrar kahkaha attı Marinette.
Adrien: Haklısın saçmaydı :( .
Flash back son :Adrien üzülmüştü demek ki onu sevmiyordu sevseydi bunları saçma bulmazdı .
Yinede Marinette'i mutlu tutması lazımdı .
( Yazarınız bugün birazcık , azıcık , çok azıcık üşengeç o yüzden Marinette : M Adrien: A şeklinde yazacağım . )
Adrien'ın yüzündeki buruk gülümseme kayboldu . Yerini piç smile bir gülümseme yerleşti .
A : Hadi eve gidelim gece uzun (;
Marinette ona garip garip bakmıştı .
M : Iıı peki gidelim .
Yol boyunca ikiside konuşmamıştı .Ancak eve vardıklarında Adrien sesizliği bozdu ve anahtarı kapıya geçirdi .
( burda nedense aklıma geçirdi diyince fesat şeyler geldi ksksk)
A: Hadi içeri geç kendi evin gibi rahat et .
M : iyide ben normalde eve girer girmez üstümü değiştiririm .
A : değiştir
M : Adrien pijamam yok farkında mısın ?
A : Haklısın da bu saatte hiç bir mağaza açık değildir ki , ama böylede yatamazsın .
M : Ee napıcam ben ?
A: hmm ... buldum !
M : Ne buldun ?
( Şimdi hayallerinizi yıkıcam )
A : Sana birini annemin kıyafetlerinden verebilirim istersen .Şaka şaka geri sarıyoruz 🔄
A : Sana sweatlerimden birini verebilirim istersen .
M : Ah çok teşekkürler .
A : önemli değil benimle gel .
Adrien Marinette'in elinden tutup kendi odasına götürdü . Dolabından siyah uzun bir sweat çıkardı . Ve Marinette'e uzattı .
M : Tekrardan teşekkürler .
A : önemli değil .
O anda odada garip bir sessizlik oluştu .
Adrien Marinette'e ne var dercesine baktı .
M: Adrien giyinebilir miyim ?
A: Giy .
M : Çıkarsan .
A : Ah pardon salak kafam tabi ben çıkıyorum .
Adrien odadan kendi pijamalarını alıp çıktı .
Ve banyoya gidip üzerini değiştirdi .
Marinette üzerindeki şortu ve tişört'ü çıkardı şu an üzerinde sadece iç çamaşırıyla kalmıştı düşündü Adrien'ı aslında sevip sevmediğinden emin değildi bu derin düşüncelere dalmışken bacaklarından bir sıvı akmaya başladı .
Marinette hemen baktı regl olmuştu ve kan akıyordu . Yanında ped yoktu . Adrien'dan yardım istemek zorundaydı ancak çıplaktı .
Üzerine kıyafetlerini giyemezdi çünkü tek temiz kıyafetinide kirletemezdi .
Tek seçenek Adrien'dan bu şekilde yardım istemekti . Adrien salonda otururken Marinette'in sesini duydu onu çağırıyordu . Adrien Marinette'in olduğu odaya yöneldi ve kapıyı açtı ancak bu manzarayı beklemiyordu .
Marinette çıplaktı ve bacaklarından kan damlıyordu . İlk bakışta aklına gelmemiş ve korkmuştu . Korkuyla konuşmaya başladı .
A: Marinette iyi misin noldu ?
Marinette utanarak konuşmaya başladı .
M: Ş-şey ben regl oldum ama tek temiz kıyafetimi kirletemezdim senin kıyafetinide kirletmek istemedim . Adrien ne yapacağım ?
Adrien dona kaldı sanki 40 yıldır regl oluyormuş gibi kendinden emin bir şekilde aklına gelenleri söyledi .
A : Şimdi sen istersen bi duşa gir . Benim bornozumu kullanabilirsin .
M : Ama ya kan lekesi geçmezse ?
A : Senden önemli değil . Dediğim gibi sen duşa gir . Bende bi bakayım annemin pedi var mı diye sende duştan çıkınca sweat'imi giyersin olur mu ?
M : Tamam . Çok teşekkürler bu iyiliğini asla unutmayacağım .
A : Mari hiç bişey senden önemli değil .
Marinette buruk bir şekilde gülümsedi .
Marinette Adrien'ın bornozunu giydi .
Ve duşa doğru gitti . Adrien annesinin odasına baktı en sonda aklına çekmecede olabilme ihtimalini düşündü . Çekmeceye doğru yöneldi ve çekmeceyi açtı ancak sadece ped paketleri vardı . Adrien Marinette'e seslendi .
A : Mari ben markete gidiyorum ped alacağım .
M : Tamam çok teşekkürler.
Adrien üzerini bile değiştirmeden yanına biraz para alıp hızla markete gitti . Adrien bakım reyonuna yöneldi . Oradan 2 paket ped alıp kasaya gitti . Kasadaki adam ona dik dik baktı .
A : bi sorun mu var ?
Kasiyer : O pedleri kimin için alıyorsun ?
A : Pardonda sizene !
Kasiyer Adrien'ın sert tavrıyla irkildi ve pedleri kasadan geçirdi .
Kasiyer : 29.90
Adrien adama parayı uzattı . Adam alıp kasaya koydu ve pedi alıp siyah poşete geçirdi .
A : Niye normal poşet değil siyah poşet ?
Adam cevap vermedi sadece sinirli sinirli baktı .
Adrien poşetten pedleri çıkarıp marketten çıktı . Eve gitti . Kapıdayken aklına dank etti anahtarı almamıştı mecbur kapıyı çalıcaktı .
Kapıyı çaldı . Karşısında saçları ıslak üzerinde bornoz olan Marinette vardı . O an dona kaldı . Nasılda her haliyle güzel olabiliyordu ?
M: Adrien?
A : Ha ne ?
M : İstersen içeri geç .
A : T-tamam .
Marinette koltuğa çekinerek oturdu .
A : Çekinmene gerek yok .
Diyerek Marinette'e pedi uzattı . Marinette pedi aldı ve Adrien'ın odasına gitti .
Marinette işini hallettikten sonra Adrien'ın yanına salona indi . Salonda hafif bir sessizlik oluştu . Adrien bu sessizliği bozmaya karar verdi .Hellooooo . Evet size söylediğim sürede bölümü atamadım bunun için çok özür dilerim .
Bana ne ceza vericeksiniz ?
Adrien ve Marinette'in ilişkisi hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Sizce beraber kalma olayını uzatıyım mı ?
Sizleri çoooook seviyorum ❤️
~ Çikolata 🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evren ( Adrinette )
Fanfiction- Ben sadece bir fırıncı oğluyum , sense ünlü bir model . Ben sadece sana karşılıksız şekilde aşık olan hayranlarındanım , sense hayran olunucak güzellikte ünlü , zengin ve güzel bir kızsın . Ben sadece senin aşkını istiyorum, seninse sana aşık olan...