Flash back
Marinette: A-adrien noluyo ?
Adrien: Sanırım elektrikler attı birazdan gelir korkma .
Bana dahada yaklaştı sesi titriyordu aşırı korkmuştu.
Bana yaklaştı ve dahada yaklaştı nefeslerimiz karışmaya başladı .
Flash back sonAdrien
O anda içimden Marinette'i öpmek istedim .
Ama yapamazdım çünkü bana kızabilirdi .
Dahada yakınlaştık , hala nefesini tenimde hissediyordum . Vagon haraket etmeye başladı
Elektriklerde geldi . Ama bu bizi engellemedi .
Marinette bana dahada yaklaştı .
Tam onu öpmeyi kafama koymuştum gözlerimi kapattım ve onun dudaklarını dudaklarımda hissedecektim ama birden Marinette kahkaha attı . Şaşırdım ondan uzaklaşıp soran gözlerle ona baktım .
Marinette: Hani sana demiştim yaMini Flash back
Marinette: Korku tüneline girebiliriz .
Adrien: Tamam ama korkmaz mısın ?
Marinette: Ben ve korkmak mı ? Eğer korkup kucağına atlamamı bekliyorsan yanılıyorsunMini flash back son
Marinette: Yani sana inanamıyorum gerçekten korktuğumu mu sandın ?
O anda bi sinsice güldü .Ona inanamıyordum benimle oynamıştı .
Kalbim kırılmıştı ama ona belli etmedim .Adrien: Ama ne yapabilirim ki korkmana dayanamadım . Gerçekten sesin titriyordu bunu nasıl başardın ?
Marinette: Babamın arkadaşının bi reklam çekiminde oynamıştım . E tabi bunun içinde oyunculuk eğitimi aldım ;) bana kırılmadın dimi ?
Adrien: Hayır sadece , şaşırdım başkası olsa korkardı .
Marinette: Adrien Dupain Cheng Yerinde olsam beni hafife almazdım . Çünkü senin düşündüğün kızlar gibi değilim .
O anda vagon durdu tünelin sonuna gelmiştik .
Vagondan indik . Marinette birden bağırdı .
Marinette : PAMUK ŞEKER
Adrien: Ne ?
Marinette: Orda pamuk şeker var alalım mı lütfennnn ?
Bana yavru köpek bakışı atmıştı ona normalde karşı koyamıyorken böyle yapınca ne isterse yapabilirdim .
Adrien: Peki , tamam hadi gel alalım .
Marinette o anda öyle mutlu olmuştu ki gözlerinin içi gülüyordu . O gülünce sanki dünya duruyordu .
Beni bırakıp pamuk şeker almaya gitti .
Bi çocuk gibiydi bi yandan . Hemen iki pamuk şeker alıp geldi . Ve birini bana uzattı .
Adrien : Bana mı ?
Marinette: Evet şapşal sana başka kime olucak . Bak değirimi bil bu hayatta tek bir şeyi paylaşmam oda pamuk şeker .
Hafifçe gülümsedim . Ona olan kırgınlığım geçmişti bi anda . Kendini affettirmeyi çok iyi biliyordu . Pamuk şekerlerimizi yerken bir yandan yürüyor bir yandan da konuşuyorduk
Adrien : Hani demiştin ya
" Yerinde olsam beni hafife almazdım . Çünkü senin düşündüğün kızlar gibi değilim ."
Diye
Marinette: Eee
Bunu söylerken dudaklarına pamuk şeker yapışmıştı . O kadar tatlıydı ki .
Adrien: Eee si sen nasıl kızlardansın ?
Marinette: Şöyle diyim ; Eskirimle ve jimlastikle uğraşıyorum ,Yani sert bi kızım biraz , Hemen her şeyden korkmam , hayatımın büyük bir kısmında evden eğitim gördüm ,Paraya ve lükse önem vermem , Yakışıklı erkekleri etkilemeye çalışan sürtüklerden de değilim .
Adrien : Fısıltıyla " Yani tam benim tipimsin ."
Marinette: Adrien seni duydum .
Adrien : Şe-y Gondola binelim mi ?
Marinette: Olur ama ...
Adrien : Ama ne ?
Marinette: Ama benim zayıf yanlarımdan biride yükseklik korkusu yani korku filmlerinden falan korkmam ama yükseklik beni mahvediyor .
Adrien: o zaman ne yapmak istersin ?
Marinette: Hmm . BULDUM ! Çarpışan arabalara binelim .
Adrien : Tamam prenses nasıl istersenGidip adamdan sadece ikimiz için kapatabilir mi diye sordum . Adamda haliyle ekstra para istedi . Bende verdim .
Marinette mor bi arabaya bende nane yeşili olan arabaya bindim . 15 dakika boyunca sürekli birbirimize çarptık . Gerçi Marinette için çok zor olmamıştı . Çünkü araba kullanmayı pek bilmiyordu .
O gün çocuklar gibi eğlendik .Lunapark çıkışında
Marinette: Bugün çok eğlendim her şey için teşekkürler ;)
Adrien: Gün daha bitmedi ki
Marinette : Nasıl yani ?
Adrien: Saat daha 17 : 30 Hadi gidip bişeyler yiyelim .
Marinette : tamam ama bi dakika bekler misin Babam arıyor .
Gabriel : Marinette seni ev hakkında bilgilendirmek için aradım .
Marinette: Noldu baba ?
Gabriel : Ev ilaçlaması olacak ama biz Nathelie'yle beraber şehir dışındayız . Seni otele tek başına gönderemem bu yüzden bir kaç günlüğüne bi arkadaşında kalır mısın ?
Marinette: Ama baba benim bu kadar yakın arkadaşım yok ki ? Daha okula yeni başladım
Gabriel : Marinette ne yap et başının çaresine bak bir kaç gün sadece !
Marinette: Peki baba !!!
Adrien : Noldu ?
Marinette: Babam evi ilaçlamaya vermiş kendiside şu an şehir dışında olduğu için bi arkadaşımda kalmam gerekiyor ama benim o kadar yakın olduğum bi arkadaşım yok :(
Adrien: Ben
Marinette: Anlamadım ?
Adrien: Ben varım diyorum .
Marinette: Hayır Adrien senden bunu isteyemem .
Adrien : Allah aşkına kimde kalmayı planlıyorsun ?
( Bölüyorum ama Adrien imana geldi djswjsx )
Marinette: Bilmiyorum sanırım Carloda kalacağım hem onunla 5 yaşından beri tanışıyoruz yani bunu dert etmezMarinette şaka mı yapıyordu ? Carlo da kalsaydı Carlo onu etkilerdi sonra Marinette ona aşık olurdu . Sevgili olurlardı . Üniversiteye beraber gider mezun olunca evlenirler . Ve 3 çocuk yaparlar bende Marinette'e olan aşkımdan ölürüm
Adrien: HAYIR OLMAZ !
Marinette: Ne olmaz Adrien ?
Adrien : Yani bizde kalıcaksın o kadar !
Marinette: Peki ...
Adrien : O zaman şimdi bişeyler yiyelim sonra abur cuburları alıp eve gideriz sonrada Film izler oyun falan oynarız . Hoca sınıf grubuna mesaj atmış yarın dersler boş okula gideceğimize evde otururuz .
Marinette: Olur :)İlk önce Avm'ye gittik .
Kasiyer : Ne alırdınız ?
Marinette: Ben bi orta boy karışık pizza alayım . Yanınada parmak patates .
Kasiyer: İçecek olarak ne alırdınız ?
Marinette: Sprite
Kasiyer: Tamam 10 dk içinde hazır olur .
Sevgiliniz ne istiyor ?
O anda ikimizde kızardık ve aynı anda konuştuk .
A & M : Şey biz sevgili değiliz .
Kasiyer: Ah pardon çok özür dilerim ama çok yakışıyorsunuz .
O anda Marinette'in kulağına fısıldadım
Adrien: Bak prenses evren bizim sevgili olmamızı istiyor .
Marinette o anda kızardı bende siparişimi verdim .
Adrien: Ben de bi double Mac Chken alayım .
Kasiyer: içecek olarak ne istersiniz ?
Adrien : Pepsi .
Kasiyer: tamam iki siparişte birazdan hazır olur .
Bizde gidip bi masaya oturduk .
Marinette: Tekrardan çok teşekkürler Adrien .
Adrien fısıltıyla : Zaten ilerde birlikte yaşayacağız sadece biraz erken oldu o kadar .
Marinette: Anlamadım ?
Adrien: Afiyet olsun dedimMarinette yemeği öyle iştahlı yiyorduki benimde canım çekti
Adrien: Şeyy bi dilim verebilir misin ?
Marinette: Sormana bile gerek yok
Pizzadan bi dilim alıp ısırdım .
Adrien: Baya iyimiş çok beğendim .Yemeklerimizi bitirdikten sonra :
Marinette: Kalkalım mı ?
Adrien: Şeyy
Marinette: Ney ?
Marinette'in dudağına ketçap bulaşmıştı .
Peçeteyi ona uzattım . Dudağını silmeye çalıştı ama beceremedi . Ben de ona yaklaştım ve elimle dudağındaki ketçapı sildim.
O an hafifçe kızarmıştı . Kızarınca çok tatlı oluyordu . Avm'den çıktık ve markete gittik .
Cips , çikolata , dondurma ne varsa aldık ve eve gittik .Hellooooo yeni bölümü bugün atacağımı söylemiştim bir kaç aksaklıktan dolayı bu saate atıyorum. Bölüm içinde gördük ki
@zumrao haklı çıktı . Kitabıma vote verip yorum atan sizlere sonsuz teşekkürler ❤️
Sizi çok seviyorum ❤️❤️❤️
Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi ve fikirlerinizi bekliyorum. By byÇikolata 🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paralel Evren ( Adrinette )
Fanfiction- Ben sadece bir fırıncı oğluyum , sense ünlü bir model . Ben sadece sana karşılıksız şekilde aşık olan hayranlarındanım , sense hayran olunucak güzellikte ünlü , zengin ve güzel bir kızsın . Ben sadece senin aşkını istiyorum, seninse sana aşık olan...