Ejen Gheetha:baiklah semua dah siap pilih pasangan
Semua:Dah ejen Gheetha...
Ejen Leon:latihan hntuk hari ini ialah kamu harus mendapatkan cip(menunjukkan cip)ini..Kamu semua diberi 10 minit...Hanya terdapat satu sahaja cip ini ,jadi hanya ade satu team sahaja yang akan berjaya...
..........................
Semua ejen di garisan mulaEjen Leon:Dalam kiraan 1...2..
Belum sempat Ejen Leon menghabiskan kiraan nya tiba-tiba datang Ejen Bakar sedang berlari....
Ejen Bakar:Tunggu...(tercungap-cungap menahan nafas)
Ejen Leon:kenape Bakar....
Ejen Bakar:huhhh...(penat sangat berlari kottt🤣🤣)
Ejen Bakar:Leon...aku nak panggil Ali,Alicia dengan Moon....ade misi nak di selesaikan...
Ejen Leon:
Ouhhhh....baiklah.....Ali,Alicia dan Moon...kamu dikecualikan dari latihan...Ali:kenape Ejen Leon?
Alicia:haihhhh(menggeleng kepala)...kau tak dengar ke ape yang Ejen Bakar dan Ejen Leon tengah cakap(dengan nada sinis)
Ali:aku tau lah...cume nak kepastian jer...tak payah lah marah(menjeling mata mendengar Alicia yang memberi jawapan)
Alicia:hmphhh...AKU INGATKAN KAU DAH BERUBAH TAPI KAU TETAP SAME MACAM DULU(menuding jari kepada Ali)...NASIB BAIK KETUA TERAS DAH AMBIK IRIS KAU, KALAU TAK MESTI AKU KENE JAGA KAU LAGI...DAH LAH SELALU BAWAK MASALAH...(belalu pergi dengan perasaan yang marah)
Ali:tch...KAU INGAT AKU NAK SANGAT KE KAU JAGA AKU...BAGUS LAH KETUA TERAS AMBIK IRIS TU....AKU PUN DAH SEMAK DENGAN KAU...
Semua yang ade di situ terkejut....pertama kali melihat Ali marah seperti dirasuk setan...
Ejen Bakar:Ali...kenape cakap macam tu dekat Alicia..(pegang bahu Ali)
Ali menepis tangan Ejen Bakar dan berlalu pergi
Semua ejen muda memandang sesama mereka...
Jet:Kenape dengan Ali tu?first time aku tengok dia marah macam tu...
Khai,Moon&Iman:Entah lah...dia penat kot
Jet:aku rase nungkin betul jugak tu🤔
Ejen Bakar:
haihhh(mengeluh)..takperlah..korang jangan risau...nanti uncle pergi tanye dia...Ejen Bakar:hahh Moon...jom lah cepat....nanti jeneral marah pulak
Moon:haahlah...lupe pulak(menggaru kepala nye yang tidak gatal)
Mereka berdua pom berlalu pergi meninggalkan arena
YOU ARE READING
(EJEN ALI)You Don't Understand
Fanfictionno more words to say,just action to show...(ali) Sampai lubang cacing papa akan cari siapa yang hampir bunuh icha(jeneral rama) papa ni,icha pandai lah jage diri sendiri.papa tak payah risau okay(alicia) I don't hate him...i just jealous of his life...