*Kedai Mamak Maju*
Ali dan Alicia duduk di meja menunggu mamak mengambil order meja lain....mamak terlihat mereka berdua ...
Mamak:Dey Ali,Icha....mau makan ke?
Alicia:Hahaha...apelah uncle nie...mcm biase...nak turun (MATA)
Mamak:ouh..ok ii
Mamak mengambil perhatian pelanggan nye dengan menyanyi dan menari....
Sedang samua pelanggan khusyuk melihat tarian itu,ali terus menekan butang di bawah meja(jalan untk ke MATA)..mereka berdua terus jatuh ke laluan MATA...
*Di MATA*
Ali dan Alicia dah bersiap dengan pakaian ejen...
Khai:Weh Ali....lame tak nampak kau(berlari ke arah lalu memeluk Ali)kau makin tinggi ye
Ali:Hahaha...biase lah...
Rudy yang melihat mereka berdua hanya memberi jelingan maut
Rudy:Ceh...poyo lah budak lemah nie...(berlalu pergi)
Ali dan Khai hanya melihat Rudy
Khai:Kau jangan terase lah dengan Rudy tu...Dia tu memang macam tu(menepuk belakang Ali untuk memujuk Ali)
Ali hanya menunduk
Ali:Takper lah Khai...Aku dah biase(sambil tersenyum melihat Khai)(Aku tau lah aku lemah😔dalam hati Ali)
PERHATIAN KEPADA SEMUA EJEN MUDA SILA BERGERAK KE BASE LATIHAN(tempat latihan) SEKARANG JUGA...
Semua ejen muda pun bergerak ke tempat tersebut
........................................................................Ejen Leon:semua dah ade ker?
Jet:semua dah cukup Ejen Leon👍
Ejen Leon:Hmmm..baiklah....
Ejen Geetha:Ok...latihan kamu untuk hari nie ialah tugasan berpasangan....kamu dibenarkan memilih pasangan kamu sendiri tetapi teras yang berbeza...
Khai:alahhh(mengeluh)...aku baru nak satu team dengan kau Ali
Ali:takpelah Khai...lain kaley kite satu team ye(menepuk bahu Khai)
Khai:Hmmm...aku nak satu team dengan sape eahh..kalau macam tu aku nak satu team dengan kau lah Jet...boleh tak?
Jet:Yeayyyy...Khai satu team dengan aku....huhuhuhu(memeluk Khai tanda terharu)
Bulat:Weh Rudy...aku nak satu team dengan kau...
Rudy:👌
Chris:Hok aloh...aku nak satu team dengan sapo dio kalu lagu nie...
Zass:(menepuk belakang chris lalu menunjuk dirinya)
Chris:Hor...bereh boh..nasib baik ade mung...
Roza:Mika...kau satu team dengan aku ok..
Mika:no problem
Ali menuju ke Alicia
Ali:Alicia...nampak nya kau kene satu team dengan aku..
Alicia:Sighh(mengeluh)hmm..yelah ii...kau jangan buat hal pulak kaley nie ye..kau tu dah lah lemah harap ade IRIS jer dulu...sekarang takde IRIS lagi lah tak boleh harap...
Ali:Tq satu team dengan aku
Alicia:bukan nya aku nak sangat satu team dengan kau...aku terpakse lah sebab takde pilihan lain(senyum sinis)
Ali hanya menundukkan kepala sambil mengenggam tangan...Dia sedih dan geram dengan ape yang Alicia perkatakan....
Ali:(one day Alicia,u gonna cry for me)
........................................................................
YOU ARE READING
(EJEN ALI)You Don't Understand
Fanfictionno more words to say,just action to show...(ali) Sampai lubang cacing papa akan cari siapa yang hampir bunuh icha(jeneral rama) papa ni,icha pandai lah jage diri sendiri.papa tak payah risau okay(alicia) I don't hate him...i just jealous of his life...