BU BENİM İLK KİTABIM. UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
İYİ OKUMALAR...ZEYNEP'TEN
Alarmın sesiyle uyanmıştım. Bugün okulda ilk günümdü. Babamın tayini Antalya'ya çıkmıştı. Bugün tanışma faslı vardı. Bu durumdan nefret ediyordum. Bunları düşünerek ayağa kalkıp altıma tayt üstüme bluz giyip annemi öperek evden çıkmıştım. Bugün okula geç kalmak istemiyordum.Okula 5 dakikada gelmiştim. Hemen okul Müdüründen sınıfımı öğrenip sınıfa geçtim.Sınıfa ilk gelen ben olmuştum. Hemen arka sıralardan birine oturup bekleme başladım. Canım sıkılmıştı. Telefonla oyalanmaya başladım. Telefonu başımdan kaldırdığımda sınıf baya dolmuştu. Herkesin yanında biri oturuyor bir tek ben tek oturuyordum. Hoca sınıfa gelmişti. Tam tahmin ettiğim gibi o çok sıkıcı tanışma faslı başlamıştı. Tam ben kendimi tanıtacakken içeri bir girdi. Hemen hocadan geç kaldığı için özür diledi. Hoca da bir tek benim yerim boş olduğu için yanıma oturmasını söyledi birden hocanın dediği yere baktı.
Göz göze gelmiştik. Ela gözleri çok güzeldi. İçimde kelebekler uçuyordu. Ama bu duyguyu bir türlü adlandıramıyordum.
ENES'TEN
O masmavi gözlerine sanki kitlenmiştim. Hemen kendime gelip kızın yanına oturdum. İsmini merak ediyordum. Sonra birden ayağa kalktı. Ben anlam vermeye çalışırken o dolgu dudaklarından şu sözler döküldü.
-İsmim Zeynep Akgül. Babamın iş nedeniyle İstanbul'dan buraya taşındık,dedi. Demek ismi zeynep'miş. Hoca ordan:
-Hoşgeldin Zeynep. Ne güzel ismin varmış öyle. Evet sen?
-Ben Enes Batur Sungurtekin. Ben Bir youtuberim. Hoca:
-Hoşgeldin Enescim.
Dediği anda zil çalmıştı. Hemen tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkayıp onu düşündüm. Masmavi gözleri çok güzeldi. Bütün gözler onun üstündeydi. Bu bana çok dokunuyordu. Tuvaletten çıkmamla daha da öfkelenmiştim.EVET BU BENİM İLK KİTABIMDI.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
BAKALIM ENES NEYE BU KADAR ÖFKELENMİŞTİ?
YORUM BEKLİYORUM.
HADİ İYİ OKUMALAR...