KAVGA

237 9 6
                                    

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR!

ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR...

ZEYNEP'TEN

Teneffüs zili çaldığı an okulu gezmeye karar vermiştim. Sınıftan çıktığım an bir el beni duvara sıkıştırmıştı. O elin sahibine baktığım an donakalmıştım. Çünkü o 2 gün önce ayrıldığım eski sevgilim Ege'ydi. Bakışları alaycıdı ve konuşmaya başladı:
-Seni unuttum sandın değil mi? Ama benden kimse o kadar kolay kolay benden ayrılamaz. Anladın mı?
Ben sadece kafamı sallamakla yetindim. Hemen:
-Şimdi dolgun dudaklarını tamam lazım. Sen artık benimsin.   
Dediği anda benim belimden tutup kendine yaklaştırdı. Tam beni öpecekken bir kol beni kendine çekti. Kafamı kaldırdığımda şaşırmıştım. Çünkü karşımda sinirli bir Enes duruyordu. Hemen beni geriye bırakıp hemen Ege'yi altına alıp söverek dövmeye başladı.
-Kızı tek mi sandın lan! Bir daha seni Zeynep'in yanında görürsem seni öldürürüm. Anladın mı beni?

ENES'TEN

Arkama döndüğümde ağlamaktan gözleri şişmiş olan Zeynep'e baktım. Hemen onu elinden tutup okuldan çıktık. Arabama bindirdikten onu evime götürdüm. Ona:
-Istersen gidip bir düş al gel rahatlarsın.
-Teşekkür ederim. Sağol Enes. Banyo ne taraftaydı?
-Üst kata çıkıp sol tarafa dönünce karşındaki oda.
-Tamam anladım.
Merdivenleri çıkarken onu izliyordum. O ağlayacak bende ağlamak istiyordum. İşte ben o zaman anladım. O kıza sırılsıklam aşıktım. Ben bunları düşünürken birden arkasını döndü.
-Her şey için sağol Enes.
Diyerek gülümsedi.
O gülümseyen bende gülümsedim. Onu beklerken telefonla uğraşıyordum.

ZEYNEP'TEN

Duş alıp çıktıktan sonra rahatlamıştım. Hemen aşağı inip Enes'in yanına gidiyordum ki bir de ne göreyim. Enes koltukta uyuyakalmıştı. O kadar masum uyuyorum ki bende yanına kıvrılmıştım. Birden birinin benim saçımı okşadığını hissettim. Tahminim Enes'ti. Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Ve tam tahmin ettiğim gibi saçımı okşuyordu. Kokusu çok güzeldi. Sanki vanilya gibi kokuyordu. İşte o an anladım. Onu ne kadar çok  sevdiğimi. Sonra birden kapı çaldı. Kapıyı açtığımız şaşırmıştık. Çünkü karşımızda...

MERHABA ARKADAŞLAR HERKESE MERHABALAR

SİZCE GELEN KİŞİLER KİMLER?

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...




ENES BATUR İLE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin