ENES BATUR-BİLİYOM ŞARKISI ÇOK GÜZEL DEĞİL Mİ YA?
YAZARINIZ GERİ DÖNDÜ :)
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
ENES'TEN
Zeynep'i Yusuf'la görmemle sinirlenmiştim. Zeynep'i öpmeye çalışıyordu. Hemen yanlarına gidip yumruğumu Yusuf'a geçirmemle yere yığılmıştı. Zeynep birden bağırmaya başlamıştı. Çünkü beni görmemişti. Arkasına dönmesiyle beni gördü. Ben tam konuşacakken Zeynep birden yere yığılmıştı. Hemen kucağıma alıp arabaya bindirdim. Hastaneye götürdüm. Hemen onu bir odaya almışlardı. Onun için endişelenmiştim. Ya ona bir şey olduysa o zaman ben ne yapardım. Gözlerimi kapatıp sakinleşmeye başladım. Birden gözlerimin önüne Zeynep geldi. Gülüşü,gözleri,çenesi,kırmızı yanakları her şeyiyle güzeldi Zeynep. Nasıl da suçlamıştım nasıl da üzmüştüm sevdiğimi. Birden doktorun sesiyle kendime geldim.
-Zeynep Akgül'ün yakını mısınız?
-Noldu bir şey mi oldu sevdiğime?
-Hayır hayır hiç bir sorunu yok. Sadece ani duygu değişmesinden bayılmış yani.
-Nasıl yani?
-Çok Üzgün iken birden sevinmesinden dolayı.
-Peki ne zaman taburcu olabilir?
-Hasta uyandıktan sonra çıkabilirsiniz. Geçmiş olsun.
-Peki sağolun.
-Ne demek görevimiz. Bu arada sevgilinizi görebilirsiniz.
Doktorun söylemesiyle hemen odaya girmiştim.
-Zeynep'im seni bu hallere düşürdüğüm için çok özür dilerim. Lütfen beni affet.
-Seni affediyorum ENES BATUR SUNGURTEKİN.
-Seni seviyorum aşkım.
-Bende seni seviyo-
Zeynep'ten
Konuşmamı Enes'in dudakları kesmişti. Onu çok özlemiştim. Bu yüzden küslüğü uzatmak istememiştim. İçeri doktorun girmesiyle ayrılmıştık. Evet şu an doktor gülüyordu. Anlamıştı işte. Ben yerin dibine girerken doktor konuşmaya başladı.
-Gayet sağlıklı görünüyorsunuz. Taburcu olabilirsiniz. Tekrardan geçmiş olsun.
Doktor sonunda çıkmıştı. Bir oh çekmiştim. Enes bana bakıp:
-Benim küçük sevgilim utangaç mıymış?
-Yaa Enes
-Ne? Dedi gülerek Enes.
-Neyse ben şu işlemleri halledip geliyorum tamam mı sevgilim?
-Tamam tamam.
Enes çıktıktan hemen sonra mesaj gelmişti. Mesaj tabiki de kimdi?
Herkes Ege diye düşünecek. Ama yanlış annem mesaj atmıştı. Mesaj aynen şöyleydi:
"Sevgili kızım,
Doğum günün kutlu olsun. Mutlu yıllar."
Evet bugün benim doğum günümdü. Enes'in doğum günümü bilmesi lazımdı. Ama daha kutlamamıştı. Tam da o an Enes gelmişti.
-Sevgilim hadi hallettim çıkabiliriz.
-Hayatım bugün günlerden ne?
- 30 Mart Çarşamba niye sordun ki?
- Bugün önemli bir gün mü?
-Aa evet bugün çok önemli bir gün.
-Evet evet ne yani?
-Bugün yeni bir video atmam gerekiyor.
-Evet evet buldun aferin sana.
YAZARDAN
Zeynep bunu söylerken Enes gülmüştü. Ama Zeynep görmemişti. Tabiki de unutmamıştı sevdiğinin doğum gününü. Ona süpriz yapacaktı. Ama başına bir şey gelmeyecek umuduyla...
ENES'TEN
Her şeyi ayarlamıştım. Zeynep hala unuttuğumu zannediyordu. Sadece Zeynep'i kandırıp buraya çağıracaktım. Hemen Zeynep'i aradım.
-Alo aşkım bugün buluşalım mı sahilde?
-Hiç keyfim yok Enes başka bir gün buluşsak olur mu?
-Hadi aşkım nolur beni kırma?
-Tamam tamam geliyorum. Birazdan orada olurum.
-Tamam aşkım bekliyorum.
10-15 dk sonra Zeynep gelmişti. Hemen yere eğilip;
-Doğum günü çocuğu benimle evlenir misin?
-EVET EVET!!
Birden birbirimize sarılıp tam öpüşecekken Karnıma ağrı girmişti. Zeynep'in kucağına yığılmıştım.
ZEYNEP'TEN
Hem ağlıyor hem de kim vurdu diye bakarken birden bir çift göz ile göz göze geldim. İşte o an yıkılmıştım. Çünkü o ....
HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR
BÖLÜM NASIL BEĞENDİNİZ Mİ?
SİZCE ENES ÖLECEK Mİ?
SİZCE ENES'İ KİM VURDU?
YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
BY BY ÖPÜLDÜNÜZ...