ENES'TEN
Sabah uyandığımda Zeynep'in huzurlu bir şekilde uyuması beni mutlu etmişti. Telefonumun bildirim sesi ile yataktan kalktım. Mesajı görmemle şaşırdım. Çünkü youtube partisinin bugün olduğunu bilmiyordum. Partide herkes olucaktı ve benimde gitmem gerekiyordu. Ve saatine baktığımda 15.00'ti. Daha 2 saat vardı.
Hemen ayağa kalkıp Zeynep'i uyandırmaya başladım. Çünkü onunda benle gelmesini istiyordum.
- Aşkım hadi kalk.
- Ya Enes 5 dk daha!
- Ama Zeynep bugün saat 15.00'ta youtube partisi varmış. Benim kesin gitmem gerek. Ve sende geliyorsun tabi beni ordaki kızlara bırakmak istemiyorsan.
Zeynep direk ayağa kalktı.
- Seni oradaki kızlara yem etmem. Hadi çabuk hazırlan daha ne bekliyorsun.
Ben onun bu haline gülerken o halen söyleniyordu.
- Ya Enes ne gülüyorsun?
- Tamam tamam sustum. Hadi sen burda giyin bende aşağıda giyineyim. Hazır olunca aşağıya inersin.
- Tamam aşkım.çok fazla yakışıllı olma!
- Sende çok güzel olma!
Hemen takım elbiseli alıp odadan çıktım. Üstümü giyindim. Hemen Zeynep'e bağırdım.
- Zeynep ben hazırım.
- Tamam hemen geliyorum.
Çok mutluydum. Çünkü sevdiğim yanımdaydı. Daha ne olsun ki!
Ben bunları düşünürken Zeynep yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladı. İşte o an kalbim bir kere daha durmuştu. Zeynep'in güzelliği ile...ZEYNEP'TEN
Enes ağzı açık kalmış bir şekilde beni izliyordu.
- Zeynep çok güzel olmuşsun.
- Sende çok yakışıklı olmuşsun. Eee artık gidelim mi?
- Partiyi boş verip başka şeyler mi yapsak acaba?
- ENESS!
- Tamam ya bir şey demedik.
Enes ile birlikte arabaya binip partı yerine geldik. Ben hemen Enes'in koluna girdim. Kapıdan içeri girdiğimizde herkes bize şalkın bakıyordu. Çünkü kimseye söylememiştik. Sadece yakın arkadaşlarımıza söylemiştik.
Aslında partidekİ çoğu kişi biliyordu. Bilmeyenlerden en çok şaşıran şeyda ile yusuf'tu.
(YUSUF:Y ŞEYDA:Ş)
Y-Ş:Sevgili olduğunuzu bilmiyordum.
- Şimdi öğrendiniz. Enes ben bir lavaboya gidip geleyim.
- Tamam hayatım.
ENES'TEN
Zeynep lavobaya gittikten sonra Yusuf'un da lavobaya gitmesi beni şüphelendirmişti. Bende peşlerinden gitmiştim. Gördüklerim karşısında sinirlenmiştim. Çünkü Yusuf Zeynep'i sıkıştırmıştı. Sinirime hakim olup konuştukarımı dinlemeye karar verdim.
(ZEYNEP:Z YUSUF:Y)
Z:Ne yaptığını sanıyorsun bıraksana beni!
Y:ENES'TEN ayrılacaksın.
Z:Hayatta olmaz.
Y:Evet olacak. Çünkü ben seni çok seviyorum.
Z:Ama ben seni sevmiyorum. Enes'i seviyorum.
Y:Tamam istersen ayrılma ama sana sahip olduğunda bakalım hala Enes'in yanında durabilecek misin hahaha?
Z:Sen onu ancak rüyanda görürsün.
Y:Sen öyle sana.
ZEYNEP'TEN
Tam beni öpecekken biri ona yumruk attı. Ağlıyordum. Kimin yumruk attığına baktığımda Enes'i görmemle başım dönmüştü. Sonrası karanlık...
HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR ...
EVET UZUN ZAMANDIR YENİ BÖLÜM YAZMIYORDUM
SEBEBİ İSE LGS SINAVINA ÇALIŞMAMDI.
BUNDAN SONRA HEMEN HEMEN HER GÜN YENİ BÖLÜM ATICAM.
SİZLERİ SEVİYORUM VOTE ATMAYI UNUTMAYIN
ÖPÜLDÜNÜZ...