GİZLİ NUMARA

190 9 4
                                    

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR

ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR...

ZEYNEP'TEN

Kapıyı açtığımızda karşımızda polis vardı. Ben korkuyla Enes'e bakarken o sinirle içinden bir şeyler mırıldanıyordu.
-Enes Batur Sungurtekin siz misiniz ?

-Evet benim bir şey mi oldu ?

-Evet biri sizi ihbar etmiş adam dövmekten bizimle karakola kadar gelmenin lazım.

(Koyu siyayli yazılarda ben konuşuyorum.)

-Kim ihbar vermiş biliyor musunuz?

-Maalesef bize o konuda bilgi verilmedi. Ama sadece adını biliyorum. Adı EGE!

Enes'in elini yumruk yaptığını görmüştüm. Şimdi benim yüzümden hapse bile girebilirdi.

-Birazcık müsaade edebilir misiniz? Hemen çantamı alıp geliyorum.

-Hayır, sen evde kalıyorsun.

-Hayır olmaz saten benim yüzümden oldu her şey.

Dediğim anda gözümden bir yaş gelmişti. Enes ağladığımı görür görmez bana sarılmıştı.

-Bak söz veriyorum geri gelicem tamam mı?

-Söz mü?

-Söz.

Sonra hemen gitti. Ben sadece arkasından bakakalmıştım. Hemen içeri gittim. Telefonu elime aldım. Çünkü telefonum çalıyordu. Arayan Ege'ydi.

-Merhaba sevgilim.

-Ben senin nerden sevgilin oluyorum?

-Neyse bu konuyu sonra konuşuruz. Bak senin için aramızdaki engelleri kaldırdım. O şerefsiz artık aramıza giremeyecek.

-Sen öyle san. Sen bir sürü şey yap ama asla senin ile sevgili olmayacağım!

-Emin misin?

-Senden korkmuyorum.

Birden elektrikler gitmişti. Ben çok korkuyodum. Çünkü ben karanlıktan korkardım!

-Hahaha hani benden korkmuyordun.

-Sen yaptın değil mi?

-Aferin benim zeki sevgilime.

Birden elektrikler geri gelmişti.

-Seninle sonra görüşeceğiz sevgilim.

Kapı çalıyordu. Hemen açtım. Enes gelmişti.

-İyi misin ne dediler?

-Sadece ifademi aldılar. Ellerinde delil olmadığı için geri bıraktılar.

-Enes hepsi benim yüzümden oldu. Ben en iyisi senin hayatından çıkayım yoksa başına benim yüzünden bir sürü belalar gelecek. Hoşçakal Enes.

Ben kapıya doğru giderken birden beni belimden çekip duvarı yasladı. Aramızda sadece 1 cm vardı. Evet onu seviyordum ama ona söylemeye yüzüm yoktu. Benim  yüzümden başına bir şey gelmesini istemiyordum. Sonra bana dediklerini duyunca şaşkına uğramıştım.

-Seni çok seviyorum Zeynep. Sakın beni bırakıp bir yere gitme. Ben Sensiz yapamam Zeynep.

-Enes ben de seni çok seviyo-

Enes birden dudaklarıma yapışmıştı. Dudaklarının tadı vanilya gibiydi. Saatlerce Öpüşmüştük. Ayrıldığımızda nefes nefese kalmıştık.

-Sen benimsin sadece benim.

Sonra birlikte film izlemeye karar verdik. Birden  telefonuma mesaj geldi. Mesaj Ege'dendi.

HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR

UMARIM BEĞENİRSİNİZ...




ENES BATUR İLE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin