HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR
ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR...
ZEYNEP'TEN
-Ne oldu canım?
-Bu ne Zeynep adam seni tehdit ediyor ve sen bana bir şey söylemiyorsun?
-Enes ba-
-Ve benden ayrılacağını söylemişsin.
-Enes mecburdum. Seni öldürecekti. Ben Sensiz ne yaparım?
-Peki ben sensiz ne yaparım Zeynep? Hiç düşündün mü? Tabi düşünmezsin.Sen anca kendini düşünürsün.
-Enes yapma böyle özür dilerim. Seni öldürmekle tehdit etti. Ne yapmamı bekliyordun. Eğer beni öldürmekle tehdit etseler sen de böyle yapmaz mıydın?
Enes bir anda dudaklarıma yapışmıştı. Daha sonra bende ona karşılık vermeye başladım. Dudaklarımızı ayırdığımızda nefes nefese kalmıştık.
-Sen sadece benimsin.
-Ben sadece seninim.
-Seni seviyorum Zeynep ve seni asla bırakmayacağım.
Tam Enes beni öpecekken telefon çaldı.
-Hay ben senin ...
-Şşş küfür etme.
-Efendim Mervan?
- ...
-Sen ne diyorsun?
- ...
-Tamam hemen geliyorum.
-Noldu Enes? Kötü bir şey yok değil mi?
-Yok bizim baturay kolunu kırmış. Hastaneye götürmüşler.
-Ben de geleyim mi?
-Yok sen evde kal ben gelirim bir yarım saate.
-Peki tamam. Beni haberdar etmeyi unutma.
-Unutur muyum hiç?
-Hadi görüşürüz.
-Görüşürüz Birtanem.
Mutfağa döndüğümde makarna yapmaya karar verdim. Ama evde makarna kalmamıştı. Bende cüzdanımdan para alıp çıktım. Bir anda ağzım bir mendil ile kapatıldı. Çırpınıyordum. Ama boşunaydı.
Uyandığımda yatağın demirine bağlanmış ellerimi gördüm. Sonra odaya biri girdi. Tabiki de bu Ege'ydi. Ona sinirle bakarken;
-Hoşgeldin hayatım nasıl beğendin mi EVİMİZİ?
-Ne diyorsun be sen ne evimizden bahsediyorsun? Hem ben nerden senin HAYATIN oluyorum?
-SORUMA SORUYLA CEVAP VERME!
Diye bana tokat atmıştı.
ENES'TEN
Eve geldiğimde Zeynep diye seslendim. Ama kimse cevap vermedi. Bütün evi dolaştım. Ama Zeynep yoktu. Hemen telefonla aradım.
-Zeynep sen nerdesin? Eve geldim yoksun.
-Zeynep Artık yok ve Zeynep benim olacak Hahaha
-EGE Zeynep'i kaçırdın değil mi?
-Evet ben onu uyarmıştım. Ama beni dinlemedi. Cezasını Çekicek Hahaha
-Eğer Zeynep'in kılına bile zarar verirsen seni gebertirim. Duydun mu beni?
-Ayy çok korktum! Dur aklıma ne geldi Zeynep'in bana sahip oluşunu izlemek ister misin?
-HAYIRRR SAKINN!!!
-Seni arayacağım. Ilk önce Zeynep'e bakmalıyım.
Hemen polise gidip telefondan yerini öğrendik. Bizimkilere de haber vermiştim yoldaydılar.
Daha sonra telefon çalıyordu. Oraya varmamız 5 dk kalmıştı. Görüntülü arıyordu şerefsiz.-Zeynep'i göster bana.
-Bak bakalım.
-Zeynep zeynep iyi misin?
-İyiyim seni seviyorum Enes.
-Bende seni seviyorum Zeynep.
-Eee yeter be sizinle uğraşacağım. Şimdi izle de gör Enes.
-Yaa bırak beniii
-BIRAK LAN ŞEREFSİZ!!!
Evet gelmiştik. Koşarak odaya çıkıp Zeynep'in üstündeki Ege'yi alıp onu döve döve yumruklayıp hemen Zeynep'in yayına gittim. Ellerini çözüp kucağıma aldım. Onu evimize götürecektim. Arabada uyuyakalmıştı. Eve geldiğimizde onu kucaklayıp yatağa yatırdım. Bugün çok yorulmuştu. Bende yorulmuştum. Onsuz kafayı Yemiştim. Hemen yanına yatıp onun içime çekerek uyuyakalmıştım.
HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR
UMARIM BEĞENİRSİNİZ...