"TANRI AŞKINA O OKULA GİTMEMİ NASIL BEKLERSİNİZ?!" sesim tahmin ettiğimden hayli yüksek çıkmıştı. Lakin pek de umrumda değildi düşüncelerimde sonuna kadar haklıydım.
"işler düzelince geri eski okuluna döneceksin Yoonoh. Naz yapmayı keser misin?"
babamın dediklerine göz devirip biraz önce sinirle kalktığım sandalyeme tekrar oturdum. devlet okulu hapishane değil devlet okulu hapishane değil. kendi kendime bunu tekrar ediyordum. lanet olsun kun daha geçen hafta devlet okullarında adam bıçaklayıyorlar demişti. henüz ölmek için gençtim. ağlamamak için yumruklarımı sıkıyordum fakat babamın sözünü dinlemek zorundaydım.
𖠵᭄ꦿ
Okula girdiğimde tüm gözler benim üzerimde gibi hissediyordum. eh belki de eski okul arkadaşım Taeyong son model arabasıyla bıraktığı içindir. kafamı yerden kaldırmadan sınıfıma doğru ilerliyordum. önüme bakmadığımdan olsa başımı sert bir cisme çarpmıştım.
"Hay sikeyim ya!" kelime haznemden dudağıma düşen küfrün ardından çarptığım şeye çevirdim gözlerimi. kafamı çok sert çarpmış olmalıydım ki önümde bir Yunan tanrısı duruyordu.
"amına koduğumun okulunda önünüze bakarak yürümeyi de mi biz öğreteceğiz?"
ah evet bir yunan tanrısı değil de yakışıklı bir öküzdü sadece.
"sen bakıyor olsaydın ben sana çarpmadan kenardan geçer giderdin. tek suçlu ben miyim sence?" etraftaki insanlar adam öldürmüşüm gibi bakıyordu. hadi ama sadece doğruları konuşmuştum.
"yeni öğrenci falansın her hâlde. üslubuna bakacak olursak.." yarım ağız gülümsemesi ile bana bakıyordu. tanrı biliyor ki tam o an yüzünü yumruklamak istemiştim. cevap verme tenezzülünde bile bulunmadan lavaboya ilerledim. çarpışırken elinde duran meyve suyu üzerime dökülmüştü.
üzerimi temizledikten sonra hızlı adımlarla sınıfa ilerledim. derse çok az kalmıştı. sınıfın kapısına geçip oturacak yer bakmaya başladığımda gözlerim irileşti. sadece daha yeni bana çarpan öküzün yanı boştu.
"hassiktir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY - JohnJae
Fanfictionmasum çocuk jaehyun bad boy johnny'nin okuluna gider. bu hikaye taşak geçmek için yazılmıştır