jhnys3h : uyudun mu
şey uyku tutmadı da
uyuyorsan arayacağım ve uyandıracağım
arıyorum bak?
hayır uyumuyordum dizi izleyecektim : itzjaee
izninle izliyorum diziyi
iyi geceler sana
jhnys3h : DUR!
yarın okula da gelmeyeceğim hem
beni özlersin
ağlama sonra
sensiz bir gün geçirecek olduğum için : itzjaee
okuldan sonra kiliseye gidip
isaya şükranlarımı bildireceğim
jhnys3h : kes tamam
yarın kavga mı ne varmış
izlemeye davet ederdim ama şimdi
bana aşık falan olursun...
uğraşamam
ve salak olduğun için kesin başını belaya sokarsın
:D : itzjaee
yarın önemli dersler var böyle boş bir şey için
okulu ektiğine inanamıyorum
biraz kasın var diye de kendinden fazla eminsin
seni hastanelerden toplamayalım sonra
jhnys3h : nerden sana yazayım dediysem
iki üç çocuktan dayak yiyecek değilim korkma
seni asla bırakmam 👨❤️💋👨
ayrıca biraz kas mı... (00.20)
hey! uyudun mu? (00.37)
-
parmaklarımdaki derileri dişlerim ile soyarken meraktan delirmeme az kalmıştı. saat gece yarısına geliyordu ama hâlâ beni aramamış ya da iyi misin mesajlarıma dönmemişti. odamda bir o yana bir bu yana ilerlerken telefonum çalınca telaş ile yatağa oturdum.
"a-alo?" kekelemenin sırası değildi ama isteyerek yapmamıştım ve o an düşüneceğim son şeydi.
"annenler evde mi?" zar zor nefes alıyor gibiydi. yumruğumu sıkmadan duramadım. çatallaşmış sesi gözlerimin dolmasına neden olmuştu. neden bilmiyordum ama delirmek üzereydim.
"babam şehir dışında. annem uyuyor."
"lütfen... kapıyı aç." telefon kapanınca koşar adımlarla evin kapısına gittim. açtığımda çığlık atmamak için elimle ağzımı kapatmıştım. kanlar içinde yere yığılmıştı. ağlamamı durduramıyordum. yaklaşıp yüzüne dokundum ve hıçkırıklarımın arasında seslenmeye çalıştım.
"Johnny! Johnny kalk..." onu zar zor içeri odama soktuğumda koca bedenini yatağımın üzerine bıraktım. ambulans ya da polisi aramalıydım değil mi? telefonumu ararken konuştuğunu duyunca tekrar ilgi odağım hâline gelmişti.
"jaehyun, ilk yardım çantası." başımı itaatkar biçimde sallayıp çantadansa kutuya benzer şeyi banyodan alıp odama döndüm. geri döndüğümde yatak başlığına yaslanıyordu.
"ambulansı aramam gerekmez mi?" yanına oturup kutudan aldığım tentürdiyotu titreyen ellerimle pamuğa döktüm.
"bir şeyim yok. asıl karşı tarafı gör sen. orospu çocuğu yukhei. tek geleceğim diyip 30-40 adam toplamıştı" gözünü bile zor açarken hâlâ bir şeyi olmadığını söylüyordu. gözümden akan yaşlar ile pamuğu yüzünün kanayan yerlerine değdirdim.
"acırsa haber et." dudağının kenarı, kaşının üstü ve alnı... burnumu birkaç kez çektikten sonra pamuğu kitaplığımın yanındaki çöpe attım.
"canı yanacak birine mi benziyorum?" göz devirdim ve yüzünde morluklar oluşmaması için getirdiğim buzu suratına tuttum.
"biraz daha konuşursan senin canını öyle bir yakacağım ki..." yüzünde kızarık gördüğüm her yere bir süre buzu tuttuktan sonra yataktan kalktım. ayakta iken bir süre yara bere içindeki suratını izleyip konuştum. "şunları bırakıp geliyorum."
her bir şeyi tekrar yerlerine yerleştirdikten sonra odama döndüğümde uyuyan bir johnny görmeyi beklediğim söylenemezdi. her şeye rağmen fazla masum duruyordu. duvara yaslanıp onu ne kadar süre izlediğim hakkında bir fikrim yoktu. kendime geldiğimde yatağın hemen yanına, yere oturdum. elimin tersi ile yanağını okşarken fısıldadım.
"beni bir daha bu kadar korkutursan seni kendi ellerimle öldürürüm."
-
BAYADIR BÖLÜM ATMIYORMUŞUM SORRY BABES 😗😗😗😗😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADBOY - JohnJae
Fanficmasum çocuk jaehyun bad boy johnny'nin okuluna gider. bu hikaye taşak geçmek için yazılmıştır