Bölüm 1

6 3 0
                                    

(Buraya başlama tarihinizi bırakabilirsiniz.)

"Tamam annem benim, geliyorum zaten merak etme. Dikkat ediyorum anneciğim. Hadi öpüyorum."

Dershaneden çıkıp eve doğru adımlamaya başladım. Bu sokaklar bana hiç tekin gelmiyordu. Her an her yerden herkes çıkabilir gibi. Issız ve korkutucu.

Her sokağın başında kavgaların olduğu bu şehir hayatımı nasıl değiştirebilir ki?

Evime varmak için bu tür sokaklardan geçmem gerekiyor. Her gün saat yedide dershaneden çıkıp bir de bu sokaklardan geçmek bir genç kızın en son isteyeceği şey bile değil.

Montumun cebinden kulaklıklarımı çıkarmaya çalışırken cebimde kulaklıktan başka bir şey fark ettim. Bir kağıt gibi. Para olabilirdi ama daha küçüktü sanki. Kulaklıklarımla birlikte kağıdı da çıkarırken birden içimi bir korku sarmıştı. Herhangi bir ders notu da olabilirdi aslında. Koyup unutmuş olabilirdim. Kimi kandırıyorum ki! Hemen notu açıp okumaya başladım.

"Bu sokaklardan geçerken kendine dikkat etsen iyi olur, güzelim."

Bu da neydi şimdi? Kim neden bana böyle bir not verir ki? Bu onun bana zarar vereceği anlamına mı geliyor yani? Hayır, hayır, hayır! Neden ama? Neden ben? Sakin ol Okyanus! Belki de sadece seni uyarmak istemiştir. Tehlikelere karşı seni korumak? Ahh, kimi kandırıyorum ki ben? Bu kişi basbayağı bana zarar vermek istiyor. Ya da belki gerçekten beni korumak istiyordur. Ama bu tür notlarla kimseyi koruyamaz. Aksine korkutur.

Adımlarımı hızlandırdım. Bir an önce çıkmak istiyordum bu sokaktan. Arkamda gördüğüm karartıyla adımlarım benden habersiz yavaşlamaya başlamıştı. Ve ayak sesleri. 'Tak-tik tak-tik tak...' Siyah birinin yanıma yaklaşması, kapşonundan dolayı yüzünü görememem ve onun benim sadece bedenimi süzmesi. İşte bir seri katil! Ve kurbanı ben...

Hafifçe yüzüme baktı. Yüzünü hala göremiyordum. Bu sürede ben de onun bedenini süzebilmiştim. Omuzları geniş ve yapılı bir vücudu vardı. Siyah tişörtünün altından kasları çıkmak istercesine kendini belli ediyordu. Bu her kızın etkilenebileceği bir vücuttu.

Korkulu gözlerle ona bakarken bakışlarımı göremiyordu. Yüzünü tekrar bana çevirdiğinde kafasındaki kapüşondan dolayı onu hala göremiyordum. Aslında biraz ona yaklaşsam belki görebilirdim ama o anki korkudan hiçbir şey yapamadım. Neden hala burada dikildiğini bilmiyorum. Yoksa! Yoksa o notu bana o mu verdi? Ama neden?

Korku tüm bedenimi sararken hafifçe titremeye başlamıştım. O da bunu fark etmiş olacak ki sessiz bir küfür mırıldanıp hızlı adımlarla yanımdan uzaklaştı. Beni orada bırakıp gitti. Gittiğine mutlu olmuştum ama hala orada tek başıma titriyordum. Zaten bu tür şeylerden çok korkan bir insanım. Tecavüz falan gibi şeylerden...

O sokakta titrerken birden aklım başıma gelmiş olacak ki koşmaya başladım. Tüm gücümle başıma gelebilecekleri düşünmeden koşuyordum. Nefes nefese, sağ salim eve girebilmiştim. Annem ne olduğunu sordu, ben de arkadaşlarla su savaşı yaptığımı söyledim. Su atmalarından kaçtığımı sanıyor.

Dershanede zaten ödevlerimi yaptığım için evde sadece uyumak gibi bir aktivite yapabilirdim. Aslında biraz ders de çalışsam fena olmazdı. Çalışmaya karar verip masama oturdum. Dershaneden çıkmış olmamı umursamıyordum çünkü zaten derslerime önem veren biriyim. Ünlü bir iş kadını olup annemi gururlandırmak var... Biraz imkansız olsa da avukat olmayı da tercih edebilirim sanırım. Gelecekte avukat olmak istiyorum. Onun için derslerime son derece özen gösteren biriyim.

Ders kitaplarımı alıp çalışma masama geçtim. Minik bir odam var ve içinde yatağım, minik çalışma masam ve gardobum var. Bana yetecek şeyler bunlar. Masama oturup derse başladım. Biraz fizik çözmem gerekiyordu. Derse başladım ve annemin seslenmesiyle mutfağa gittim.

Canım annem! Bana meyve tabağı hazırlamış. Yanağına sulu bir öpücük kondurup hoplaya zıplaya odama gittim. Yüzümde koskocaman bir gülümseme vardı. Adım attığım yerde ayağıma takılan nota kadar...

🧚🏼‍♀️

Selaamm! Canlarım ♡
Yine ben ve yine bir hikaye 🤦🏼‍♀️:)
Bu sefer farklı ama
O rahat kızlarımız yok burada
Daha ürkek, sulu göz ama bir o kadar da güzel biri olacak Okyanus
Evett kitabın baş karakterinin adı Okyanus
Aaabiii isim çok güzel değil mi yalnız
Ben cidden kendi koyduğum ismi kıskandım az önce

Kural kitabındaki kızımızın adı da Mercan
(Onu da okumayı unutmayalım :)

Her neyse
Umarım kurguyu beğenirsiniz
Ben pek beğenileceğini sanmıyorum ama olsunn
Neyyyyseeee yorum atıp eleştiri yapmayı -vote vermeyi- unutmayın
sizi seviyorum
Görüşürüüz 👭💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 04, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TEHLİKEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin