3. 🎃

1.6K 115 6
                                    

       🅗🅐🅛🅛🅞🅦🅔🅔🅝

-Jimin nézd már de ijesztő.- kiáltott oda nekem Tae.
Odafutott egy fehérre mázolt ház nyitott kertjébe, és megállt közvetlen egy dekoráció előtt, aminek a fejéül szolgált egy sárga töklámpás.

A belseje kivilágított volt, így jól ki lehetett venni a félhomályban, miszerint hogyan is vágták ki a szemeit és a száját, nem mondanám bizalomgerjesztőnek.
Elég gonosz képet faragtak neki, jó néhány szál megmaradt a töklámpás húsának maradványa, még mindig ott lógott rajta.

Tae játékosan átkarolta a töklámpást aminek hosszú fekete csuklyáját felkapta a szél, oda-vissza lobogtatta azt.q
Itt-ott nagyobb lukacsok is voltak a ruhán, bár úgy tűnt mintha égés által lettek volna ilyenek.
Szikkadt faágakból összefont karja végén, kiélezett, hosszú karmok végződtek, igazi vadász karmoknak bizonyultak.

-Nézd Jimin, kezet rázok vele!- kiabált oda nekem.
Én még mindig az úttesten álltam, és sasoltam a barátomat aki éppen hülyéskedett egy másik díszlettel, valami elképesztően hülye módon.
Ekkor még abban a hitben éltem, miképp ez egy vétlen Halloween-i dekoráció.
Tartja a mondás, hinni a templomban kell, csak sajnos nem igazán volt közelben egyetlen egyetlen egy isten háza sem.
Nagy pech.

Minden egyszerre állt a világ tetejére, mindehhez csak pár pillanat kellett.

 H𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚎𝚗❦ Jikook Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ