4. 🎃

1.6K 121 14
                                    

🅗🅐🅛🅛🅞🅦🅔🅔🅝

Pillanatok rohamosan teltek, időm sem volt felfogni mi történik. Túl sok volt a szememnek ez a jelenség.
Tae az egyik percben még mosolygott, aztán az arca rettegésbe fordult át. Riadt tekintetét köztem és az őt fogva tartó töklámpás között cikázott. Látszatra, ő sem fogta fel mi történik voltaképpen, cukorra volt képes figyelni, hogy szinte vaskarmok tartják őt fogva.
Masszív lehetett a szorítása, haverom jajveszékelve kérlelte, hogy engedje el őt, és mintha falhoz beszélt volna. Egyik fülön be a másikon ki.
Riadtan tekintettem körül annak céljából, hogy segítséget kérjek bárkitől is, viszont megdöbbenésemre senki nem volt rajtam kívül az utcán, kietlen volt mint a síkság. Kongott az ürességtől és ha most ebben a pillanatban felkiáltottam, vagy sikítottam volna, az úgy verte volna vissza visszhangot, fogalmat adott volna a fülrepesztő kifejezésnek.

Éles, mélyenszántó, zord, lélektelen vihogás hasított a levegőbe, a szőr is felállt a hátamon.

-Jimin!-üvöltötte Tae.

Elindultam feléjük, hogy segítsek rajta azonban erre a töklámpás felszállt a magasba és a barátommal együtt elillant, az árnyas, fénytelen felhőkkel borított mennybolton.
Megkövülten álltam az útburkolat kellős közepén, képtelen voltam megmozdulni.
Könnyeimet letörölve, amelyek már végig szántották az egész arcomat, ültem le egy dérrel fedett padra, gondolatom tárgya az volt hogy mitévő legyek.
Kétségbeesésem közepette valaki hirtelen megszólalt a hátam mögül.

-''Boldog Halloweent!,,
Ahogyan ezeket kiejtette apró kuncogás társult mellé.
Ijedtemben megfordultam, csak hogy mindezt mindhiába.
-Ki az?! kiáltottam a fagyos levegőbe.
Nulla reakciót tanúsított.

Érzékeltem egy simítást a hátamon, pontosan a közepén, ennek ellenére nagyon is jól tudtam, nincs itt rajtam kívül senki, ergo ezért is estem nagyon pánikba.

-Hagyj békén, és hozd vissza a barátomat!-könnyekben törtem ki, igazán felnőtthöz illően.

-''Legyen úgy, találkozzunk cukorka boltban.,,

Végszóra eltűnt a hang a fejemből, ennek következtében, még így is hosszú percekig tisztán hallottam hangját, ennek a furcsa idegennek.

 H𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚎𝚗❦ Jikook Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ