5. 🎃

1.5K 119 9
                                    

Halloween

Könnyeimet letörölve indultam, az innen egy utcányira lévő cukorka bolthoz.
Félelem vasmarokkal fonta körül, kínzóan fájó torkomat. Nem fogom ezt túlélni.
Körülöttem még mindig ragyogtak az égősorok, vidám színekből egyszerre lett hátborzongató, rideg árnyalat.
Végül elértem a bolt ajtajához, ott álltam tétlenül tele félelemmel. Nem tudtam mire számítsak egyáltalán, egyetlen amit biztosra tudtam, hogy félek
Mint valami kibaszott horror filmben.

-Itt va...vagy?-dadogtam. Más helyzetben röhögnék magamon.

Becsuktam magam mögött az ajtót, majd beljebb léptem a nyikorgó padlón. Imponál nekem ez a hely, mit ne mondjak.
Az összes süti engem nézett, mézesmázosan és gyilkosan.
Mikor már bentebb jártam, ahol az asztalok sorakoztak székek társaságában, egy sötét alakot véltem felfedezni, ült a fejét kezével támasztotta meg, és éppen bámulásommal volt elfoglalva.

-Jézusom!-kiáltottam fel.

-"Nem, én nem Jézus vagyok, még csak nem is hasonlítok rá."- kuncogott. Olyan mézesmázosan.

Megráztam a fejemet hogy koncentrálni tudjak.

-Akkor elengeded Tae-t?-kérdeztem dühösen.

-''Az attól függ, hogy mit teszel érte.''

-Bármit, csak engedd szabadon őt, és bármit megteszek!-könyörögtem meggondolatlanul.

Bár ne mondtam volna ki ezeket a szavakat, és ha már itt tartunk, nem kellett volna reggel az a forrócsoki.

-''Szóval bármit, kedves Jimine?''

-Honnan tudod a nevemet?-döbbentem le.

Felkuncogott. Aztán a pultra pillantott.

-''Megsúgták nekem a cukorkák''-kacsintott.

-Mit kell tennem?

-''Gyere velem.''-intett felém.

-Egy frászt megyek veled. Tudod kivel szórakozz. Nem tudom miféle játékot űzöl te marha, viszont ajánlom hogy fejezd be!-fröcsögtem vérben úszó szemekkel.

A körvonalaiból láttam hogy fölkel a székről, és kilép, pont elém ahol nincs árnyék.
Elakadt még a lélegzetem is…
Na bazdmeg, ezt nagyon megszívtam. Kell nekem így beszélnem egy pokolról  jött cukrosbácsival.

 H𝚊𝚕𝚕𝚘𝚠𝚎𝚎𝚗❦ Jikook Donde viven las historias. Descúbrelo ahora