Elena's POV
"Sarah! Nu mă mai împinge!!"
Sarah e cea mai bună prietenă a mea, dar uneori o ia razna când e vorba de excursii.
"Hei, știi prea bine cum reactionez. De ce te mai superi?"
Și uite întrebarea logică pe care mi-o pune mereu ca să mă pună în dificultate. O urăsc când face asta.
Sarah's POV
Iubesc momentele când o încurc și faptul că se poate observa asta ușor. Adică, toate BFF-urile fac asta, nu?
"Ok, hai să mergem până când nu e prea târziu" zice Elena cu o voce iritată.
"Eu ar trebui să mă grăbesc?" am zis cu o voce ironică.
"Doar hai să mergem, da? Vrei să întârziem?"
Logic că nu vreau sa întârzii! O sa fie un drum plin de râsete si tachinări! Nu aș rata asta pentru nimic în lume!
Elena's POV
Dupa fața ei, vă zic eu că o să fie un drum plin de tachinări și glume. O să fie cel mai tare drum!
Spre mașina am fost silențioase. Ne durea că urma să părăsim casele de copilărie. O să îmi fie dor de locul ăsta.
"Hey Elena, cum crezi că o să fie în Anglia?"
Și eu îmi pun aceași întrebare de când am aflat vestea despre acea facultate.
"O să fie bine."
"Și dacă nu o să ne înțelegem cu ceilalți?"
Erau două variante de răspuns: negativă sau pozitivă. Am ales varianta pozitivă, chiar de mintea mea gândea la fel de negativ ca Sarah.
"Nu ne-am înțeles noi vreodată cu cineva?" am zis eu încurajator.
"Ce zici de Albert de la fizică?"
"Ok, nimeni nu se înțelegea cu el. Înschimb noi ne-am ințeles cu toată lumea!"
"Poate ai dreptate. O să merg să îmi fac un culcuș de dormit în mașină."
Cred că o să merg cu ea pentru că eu mooooor de somn.
Peste o oră de somnul frumuseții
"Am ajuns?" întreabă Sarah deabia deschizând ochii.
"Haide! Mergeți la camera voastră! V-am aranjat noi chestiile." au zis parinții Sarei.
Am ajuns!! Nu pot să cred! O trag pe Sarah de mână scotând-o din transa somnului. Am ajuns in cameră.
"Wow!!!" am zis în cor.
Era atât de spațios! Fiecare avea baia ei, patul ei dublu si două dulapuri gigantice! Repet, fiecare avea câte una din chestiile menționate mai sus.
Ne-am așezat fiecare în patul ei. Eu m-am întins și eram gata să mă culc, dar zenul meu a fost deranjat de doi băieți care au dat buzna la noi în cameră.
"Haideți cu noi."
Heyyy! Dupa ce prima carte a mea în engleză nu a mers prea bine... M-am gândit să scriu în română.
Aștept sfaturi!!*scuzr ca drumul nu a fost cum trebuia sa fie... Am adormit cand scriam, dar m-am zbatut sa scriu!*
Sărbători fericite!!!!
:) :* ;)
CITEȘTI
Școala de Fițe
FanfictionElena si Sarah tocmai s-au mutat in Anglia si au mers la o scoala foarte recunoscuta privata. Cand ele ajung in camera lor doi baieti dau buzna. Cine sunt si ce vor de la ele?